Wanneer niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar zie je hem mekkeren dan daarover?
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou niet, jij denkt 'hoe meer kansloze mannen, des te meer vrouwen blijven er over voor mij'.
De witte chocolade panna cotta ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was dat toetje dat ik voorbij zag komen op fb? Die zag er verdomd lekker uit.
Ja, dit is mijn thuis-SC.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha jij hierJa, maar thank God nog niet weer mee hoeven maken, goed he
En weer klaar. Volgende onderwerp.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zullen we het dan over mijn liefdesleven hebben?
Vooral dat hij niks probeert. Het is net zo'n vlieg die continu tegen de ruit blijft vliegen, na de 20e keer zou je toch denken dat het niet werkt.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat de meesten t gewoon zat zijn, maar dat klinkt zo bot.
Ik heb altijd een hekel aan ongemakkelijke stiltes.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zullen we het dan over mijn liefdesleven hebben?
Je hebt zeker niet nog een zusje die net zo is, he?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
De witte chocolade panna cotta ja.Was ook geniaal lekker.
Had ook zelf ravioli gemaakt, ook echt superlekker.En eend vind ik zelf gewoon altijd lekker.
![]()
Ga het binnenkort nog eens doen, gewoon omdat het leuk is.
Dat is het juist nietquote:Op zondag 16 februari 2014 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vooral dat hij niks probeert. Het is net zo'n vlieg die continu tegen de ruit blijft vliegen, na de 20e keer zou je toch denken dat het niet werkt.
Dat denk ik niet. Integendeelquote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou niet, jij denkt 'hoe meer kansloze mannen, des te meer vrouwen blijven er over voor mij'.
Dat heb ik al lang geleden opgegeven in het AHVNZMG-topic. Dan denkt iedereen weer dat je PUA bent.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn om eens wat succes te lezen, ipv dat hij depri wordt van weer een afwijzing. En het niet eens meer probeert blijkbaar.
Wel een broer die de koksopleiding doet.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet nog een zusje die net zo is, he?
Wat is een panna cotta precies? Heb het wel eens gegeten ergens in Dublin ofzo, maar kon nou niet zeggen wat het was.
Dat je zo denkt, kan ik mij nog wat bij voorstellen. Dat je erover liegt... TEGEN MIJ.... Verwerpelijk.quote:
Nee, poesjes zijn leukquote:Op zondag 16 februari 2014 21:49 schreef Myraela het volgende:
Faxie praat over het falen bij vrouwen, ik praat over mijn katjes. Zo hebben we allemaal wel iets waar anderen geen neuk om geven, maar als je het hier kwijt wil moet je het vooral doen.
Zo komt het wel over, wat probeer je anders dan dat je eerder probeerde dan? En waarom heb je het nooit geprobeerd op je buurvrouw?quote:
Hoi, weer een tijd geleden dat ik hier heb gepost. Net doen alsof ik een leven heb terwijl ik gewoon spelletjes aan het spelen ben.quote:
Hahahaha niet harder als eerder, valt weinig te kijken helaas. Maar houd het zeker goed in de peiling.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dit is mijn thuis-SC.Welkom.
Ben blij voor je. Hard aan het kijken naar een nieuwe plek?
Ik lieg niet. Every man needs a challenge every now and then.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je zo denkt, kan ik mij nog wat bij voorstellen. Dat je erover liegt... TEGEN MIJ.... Verwerpelijk.
Beetje zompig maar wel lekker.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:51 schreef Myraela het volgende:
Hoe was je bananenbrood trouwens geworden Faxie?
Ja vertel mij watquote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als je je successen hier kon delen.
Boeiend wat ze van mij vinden, ik heb genoeg ervaren wat wel en niet werkt. En theorie is gewoon belangrijk, als je geen idee hebt van hoe een vrouw werkt, dan ga je er ook nooit een versieren. En dan lukt het vast ook wel om een vrouw te krijgen, maar die heeft jou dan versierd en niet andersom.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Integendeel
[..]
Dat heb ik al lang geleden opgegeven in het AHVNZMG-topic. Dan denkt iedereen weer dat je PUA bent.
Ik ga niet weer een samenvatting geven van de laatste 10 jaar.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo komt het wel over, wat probeer je anders dan dat je eerder probeerde dan? En waarom heb je het nooit geprobeerd op je buurvrouw?
De facebook van mijn blog.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie ze niet op je FB? ...
Wel lekker
Aaaaw gossie.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
Vroeger werd ik overigens nog wel eens uitgenodigd voor een meet. Maar ik snap het al weer.
Mislukt.... was na 10 minuten in de oven al ingezakt, en na 1,5 uur bakken bleef het degerig eigenlijk. De korstjes waren wel erg lekker. Nja, toch maar meegenomen en opgegeten.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:51 schreef Myraela het volgende:
Hoe was je bananenbrood trouwens geworden Faxie?
Hmm, dat klinkt een stuk zoeter dan het smaakte, eigenlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel een broer die de koksopleiding doet.![]()
Het is gekookte slagroom, eigenlijk. Met vanille en suiker. Of geen suiker in mijn geval, witte chocolade is al zoet zat.
Uiteraard. Ik snap dat wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi, weer een tijd geleden dat ik hier heb gepost. Net doen alsof ik een leven heb terwijl ik gewoon spelletjes aan het spelen ben.
Ook maar puur omdat er een leeg koninkrijk onder mij zat die ik plunderde terwijl jullie elkaar het leven zuur aan het maken warenquote:
Je bent niet meer hosselbaar, dan krijg je datquote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
Vroeger werd ik overigens nog wel eens uitgenodigd voor een meet. Maar ik snap het al weer.
Jij hebt geen zin in spelletjes toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het best leuk als mij dat overkomt hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boeiend wat ze van mij vinden, ik heb genoeg ervaren wat wel en niet werkt. En theorie is gewoon belangrijk, als je geen idee hebt van hoe een vrouw werkt, dan ga je er ook nooit een versieren. En dan lukt het vast ook wel om een vrouw te krijgen, maar die heeft jou dan versierd en niet andersom.
Klinkt als een blijvertje!quote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
Had gister trouwens wel een grappig gesprek op tinder.M'n match vertelde dat ze een feestje had van een vriendin want een aangifte tegen haar werd ingetrokken. Was wel benieuwd wat er precies aan de hand was, dus ik vroeg om nadere uitleg. Ze zou iemand hebben bedreigd, maar dat was alleen via sms en dat kwam omdat de persoon waar de bedreigingen tegen gericht waren haar zus in het ziekenhuis zou hebben geslagen.
![]()
!
Hmm. Raar. 1,5 uur gebakken?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mislukt.... was na 10 minuten in de oven al ingezakt, en na 1,5 uur bakken bleef het degerig eigenlijk. De korstjes waren wel erg lekker. Nja, toch maar meegenomen en opgegeten.
Mu, Newb en Lokje tegen mij. Valsspelersquote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook maar puur omdat er een leeg koninkrijk onder mij zat die ik plunderde terwijl jullie elkaar het leven zuur aan het maken waren
Trailertrashquote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
Had gister trouwens wel een grappig gesprek op tinder.M'n match vertelde dat ze een feestje had van een vriendin want een aangifte tegen haar werd ingetrokken. Was wel benieuwd wat er precies aan de hand was, dus ik vroeg om nadere uitleg. Ze zou iemand hebben bedreigd, maar dat was alleen via sms en dat kwam omdat de persoon waar de bedreigingen tegen gericht waren haar zus in het ziekenhuis zou hebben geslagen.
![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |