Klopt. Maar hij mekkert wel dat ie niet aan de vrouw komt. En dat gaat ons blijkbaar allemaal aan het hart.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb niet gelezen dat faxie om hulp vroeg, heb ik die post gemist?
Klopt, maar het omhulsel is universeel inzetbaar, het is een basis.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om maar in de metafoor te blijven, als je eigenlijk alleen maar naar de andere kant van de wereld wil en de huidige aandrijving kan je niet verder brengen dan de straat verderop, dan helpt de kwaliteit van het omhulsel je niet dichter bij je doel.
Goh nouquote:Op zondag 16 februari 2014 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah ik vond je afleiding nou niet bepaald tof ...
Dat heb ik denk ik wel laten merken.
Gaat dat ons aan het hart ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij mekkert wel dat ie niet aan de vrouw komt. En dat gaat ons blijkbaar allemaal aan het hart.
On topic, dat boek kost negen euro bij bol.
Aldoquote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou ik haar een heks noemen?
Daarom, dat is niksquote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij mekkert wel dat ie niet aan de vrouw komt. En dat gaat ons blijkbaar allemaal aan het hart.
Een succes.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr lieverd. Hoe was je Valentijnsdiner?
Jou niet, jij denkt 'hoe meer kansloze mannen, des te meer vrouwen blijven er over voor mij'.quote:
Het zou fijn zijn om eens wat succes te lezen, ipv dat hij depri wordt van weer een afwijzing. En het niet eens meer probeert blijkbaar.quote:
Waar zie je hem mekkeren dan daarover?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hahahaha jij hierquote:Op zondag 16 februari 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Veer. Nog steeds die shitbaan?
Eigenlijk denk ik dat de meesten t gewoon zat zijn, maar dat klinkt zo bot.quote:
Die Tinder-buurvrouw post denk ikquote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar zie je hem mekkeren dan daarover?
quote:
De afgelopen 537 slowchats???quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar zie je hem mekkeren dan daarover?
Alsof zij niet regelmatig zeiken over het een of anderquote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat de meesten t gewoon zat zijn, maar dat klinkt zo bot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |