Maar als je een oogje op haar hebt, dan ga je toch eens voor een kopje suiker langs "ik kom net wat tekort voor mijn cake" en dan later een plakkie cake brengen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
Kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen, toch Tinder maar weer eens geinstalleerd, zag m'n buurvrouw weer, klik ik per ongeluk op het kruisje![]()
Jaja de hint is aangekomen *deinstall*
Nouja, noem je haar nou een heks?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kniebel knabbel kluisje, wie krabt er aan mijn kruisje
Ik nam eigenlijk aan dat het stond voor klasse of elegantie.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die van mij hadden een of andere gay roos
cake van de bakker dan he, zodat je het niet kunt verpestenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar als je een oogje op haar hebt, dan ga je toch eens voor een kopje suiker langs "ik kom net wat tekort voor mijn cake" en dan later een plakkie cake brengen.
huh wat?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, noem je haar nou een heks?
[..]
Ik nam eigenlijk aan dat het stond voor klasse of elegantie.
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
Maar als je een oogje op haar hebt, dan ga je toch eens voor een kopje suiker langs "ik kom net wat tekort voor mijn cake" en dan later een plakkie cake brengen.
Dat durf ik nietquote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die helden op die kaarten waren ook allemaal van die fagsquote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, noem je haar nou een heks?
[..]
Ik nam eigenlijk aan dat het stond voor klasse of elegantie.
Wie niet waagt, blijft maagd.quote:
Ja ach weet vrij zeker dat ze me toch niet moetquote:Op zondag 16 februari 2014 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als een date met je buurvrouw afhangt van een app als Tinder dan doe je sowieso iets fout in het leven.
nee, die vroeg wie er aan haar huisje knabbeldequote:Op zondag 16 februari 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zei die heks uit Hans en Grietje toch?
Oh...............quote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie niet waagt, blijft maagd.
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.
Etc.
Etc.
Heb je dat boek al gekocht?quote:
Owquote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, die vroeg wie er aan haar huisje knabbelde
Mensen die niet Starkquote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die helden op die kaarten waren ook allemaal van die fags
Hoiquote:
Heb je een foto van d'r eigenlijk?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ach weet vrij zeker dat ze me toch niet moet
Als je haar met zo'n faalhaasmotivatie benadert, dan zal dat ongetwijfeld de uitkomst zijn. Los daarvan, er zijn ook mensen waar je mee kan opschieten zonder dat ze je 'moeten'.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
Je bent een man, die pikken signalen meestal niet op.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen interesse in haar?quote:
Greyjoys.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Starks, oké. Kijken of ze net zo baas zijn als ik.
Ik vond die inktvis wel het mooiste teken hebben.
Het ligt dan ook aan hem, niet aan haar.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef Buurpoes het volgende:
Je bent een man, die pikken signalen meestal niet op.
Vrouwen wel?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je bent een man, die pikken signalen meestal niet op.
Je hebt geen idee hoe ze d'r uit zietquote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
Had ik maar zo'n leuke buurvrouw als Faxie
Weet ik het, je noemt haar ook je zus.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou ik haar een heks noemen?
Haha, haterquote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Greyjoys.
Ik vond Tyrell beter bij je passen met het roosje.
Ja, hij moet gewoon effe aanbellen. "hai, ik ben faxie. Hoe is t?" en dan vraagt ze hen geheid binnen voor een bak koffie ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ligt dan ook aan hem, niet aan haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |