Wat is jouw smaak dan?quote:
Samenspannen, terugtrekken, in de rug gestoken worden, op het nippertje verliezenquote:
Klinkt als het gemiddelde spelletje riskquote:Op zondag 16 februari 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samenspannen, terugtrekken, in de rug gestoken worden, op het nippertje verliezen
Anaal uitelkaar getrokken worden, toch nog ontsnappen en een ander aanpakken.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samenspannen, terugtrekken, in de rug gestoken worden, op het nippertje verliezen
Gaat t nou alweer over anale seks? Gisteren ook al!quote:Op zondag 16 februari 2014 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anaal uitelkaar getrokken worden, toch nog ontsnappen en een ander aanpakken.
Soort van, ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klinkt als het gemiddelde spelletje risk
Bruut mensen naaien door middel van goed resourcemanagement van powertokensquote:Op zondag 16 februari 2014 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anaal uitelkaar getrokken worden, toch nog ontsnappen en een ander aanpakken.
Waar het hart van vol isquote:Op zondag 16 februari 2014 21:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gaat t nou alweer over anale seks? Gisteren ook al!
Ja haha, dat was wel geniaal.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bruut mensen naaien door middel van goed resourcemanagement van powertokens
Mu wil graag dat ik hem anaal neem, maar heb hem voor de tweede keer afgewezenquote:
Ik denk dat ik de serie maar moet gaan kijken om te zien hoe bazig mijn familie is.quote:
Wat doet het kruisje?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
Kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen, toch Tinder maar weer eens geinstalleerd, zag m'n buurvrouw weer, klik ik per ongeluk op het kruisje![]()
Jaja de hint is aangekomen *deinstall*
Wat is het kruisje? Welke hint? Mag je d'r palen?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
Kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen, toch Tinder maar weer eens geinstalleerd, zag m'n buurvrouw weer, klik ik per ongeluk op het kruisje![]()
Jij was de Starks, de wolven. Ik was de leeuwenfamiliequote:Op zondag 16 februari 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik de serie maar moet gaan kijken om te zien hoe bazig mijn familie is.
Ik was die leeuwen toch? Wie waren dat?
jij klikt al genoeg op kruisjes volgens mijquote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
Dan heb ik wat gemist gisteren.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:06 schreef Buurpoes het volgende:
Gaat t nou alweer over anale seks? Gisteren ook al!
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu wil graag dat ik hem anaal neem, maar heb hem voor de tweede keer afgewezen
[..]
Ik denk dat ik de serie maar moet gaan kijken om te zien hoe bazig mijn familie is.
Ik was die leeuwen toch? Wie waren dat?
[..]
Wat doet het kruisje?
Kruisje = Geen interessequote:Op zondag 16 februari 2014 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is het kruisje? Welke hint? Mag je d'r palen?
Starks, oké. Kijken of ze net zo baas zijn als ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij was de Starks, de wolven. Ik was de leeuwenfamilie.
Jij klikt op een beter kruisjequote:Op zondag 16 februari 2014 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij klikt al genoeg op kruisjes volgens mij
Die van mij hadden een of andere gay roosquote:Op zondag 16 februari 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Starks, oké. Kijken of ze net zo baas zijn als ik.
Ik vond die inktvis wel het mooiste teken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |