Tering wat slecht.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik de wolven.
Of nee, dat past beter bij faxie want hun motto is: winter is coming (oftewel faxie is cumming)
Had ik maar zo'n buurvrouw, die van jou woont te ver weg voor mijquote:Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe ze d'r uit ziet
Daar hoef je niet over na te denken als je helemaal geen relatie kan vindenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, al denk ik dat die zaken jou op lange termijn niet gaan helpen met het vinden van een duurzame relatie.
Wat een niveauquote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik de wolven.
Of nee, dat past beter bij faxie want hun motto is: winter is coming (oftewel faxie is cumming)
Ik denk dat zo'n boek in jouw geval helpt om vaardigheden die je van nature al bezit, nog effectiever in te zetten. Ik denk dat Faxie ook zo zijn kwaliteiten bij, maar ik vermoed at daar ander gedrag bijhoort om te bereiken wat hij wil.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:25 schreef PeuRac het volgende:
Onzin, zo'n boek geeft je handvaten en vertelt je hoe om te gaan met situaties, je moet er wel naar handelen, maar dat is altijd nog beter dan als een kip zonder kop achter de computer foto's te beoordelen..
Omdat ze uit het noorden komen en daar is het sowieso altijd koud.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering wat slecht.
Hoe is dat een motto trouwens?
Doe me dan maar Hakuna Matata.
Dat gaat alleen niet voor iedereen zo op.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef PeuRac het volgende:
Daar hoef je niet over na te denken als je helemaal geen relatie kan vinden
Het boek is waardeloos wanneer je niks in de praktijk brengt, dus het is wel belangrijk om er ook op uit te gaan, maar ik heb tientallen jongens/mannen ala Faxie het zien helpen. Waardoor ze uiteindelijk een leuke vaste relatie konden krijgen. Wat ze anders waarschijnlijk niet gelukt was.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n boek in jouw geval helpt om vaardigheden die je van nature al bezit, nog effectiever in te zetten. Ik denk dat Faxie ook zo zijn kwaliteiten bij, maar ik vermoed at daar ander gedrag bijhoort om te bereiken wat hij wil.
Volgende keer wel iets korters doen denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ze uit het noorden komen en daar is het sowieso altijd koud.
Volgens mij wel, als je geen relatie kan vinden, maakt het ook niet uit of het een one-night-stand is of iets voor de rest van je leven, 1000x0 = altijd 0quote:Op zondag 16 februari 2014 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat alleen niet voor iedereen zo op.
Neequote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou nou nou kopje thee dan maar en een knuffel?
Welk boek hebben jullie t eigenlijk over?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het boek is waardeloos wanneer je niks in de praktijk brengt, dus het is wel belangrijk om er ook op uit te gaan, maar ik heb tientallen jongens/mannen ala Faxie het zien helpen. Waardoor ze uiteindelijk een leuke vaste relatie konden krijgen. Wat ze anders waarschijnlijk niet gelukt was.
Dat ging wel icm oefenen in de praktijk.
Dat de uitkomst er niet anders mee wordt, helemaal mee eens. Dat het denkproces voor ieder individu zo werkt, absoluut niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:31 schreef PeuRac het volgende:
Volgens mij wel, als je geen relatie kan vinden, maakt het ook niet uit of het een one-night-stand is of iets voor de rest van je leven, 1000x0 = altijd 0
Haha was het toch te lang ja? Zandloper gebruiken dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer wel iets korters doen denk ik.
Nu konden we geen andere spelletjes meer spelenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha was het toch te lang ja? Zandloper gebruiken dan.
Tjah ik vond je afleiding nou niet bepaald tof ...quote:Op zondag 16 februari 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
Nu konden we geen andere spelletjes meer spelen
Whehe. Of gewoon D&D spelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha was het toch te lang ja? Zandloper gebruiken dan.
The Game van Neil Strauss.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Welk boek hebben jullie t eigenlijk over?
Je kent de film Crazy Stupid Love vast wel? Daar worden exact dezelfde technieken voor andere doelen ingezet. De ene wil zoveel mogelijk neuken en de ander wil zijn vrouw terug. Zie het alsof je het OV pakt of de auto, beide vervoeren je in een metalenbus met wielen welke aangedreven worden.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat de uitkomst er niet anders mee wordt, helemaal mee eens. Dat het denkproces voor ieder individu zo werkt, absoluut niet.
Om maar in de metafoor te blijven, als je eigenlijk alleen maar naar de andere kant van de wereld wil en de huidige aandrijving kan je niet verder brengen dan de straat verderop, dan helpt de kwaliteit van het omhulsel je niet dichter bij je doel.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:36 schreef PeuRac het volgende:
Je kent de film Crazy Stupid Love vast wel? Daar worden exact dezelfde technieken voor andere doelen ingezet. De ene wil zoveel mogelijk neuken en de ander wil zijn vrouw terug. Zie het alsof je het OV pakt of de auto, beide vervoeren je in een metalenbus met wielen welke aangedreven worden.
De theorie is het metalen omhulsel en de aandrijving ben je zelf. De richting waarin je gaat, bepaal je ook zelf.
Dit is FOK!, hier wordt al ruim 15 jaar ongevraagd advies uitgebracht.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb niet gelezen dat faxie om hulp vroeg, heb ik die post gemist?
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Jemeg wat ben ik toch ook een tyfuskneus. Heb een serie die ik keek opgespaard tot de 14e aflevering.
Wil ik er nu dus eindelijk mee beginnen, klik alleen zonder te kijken gewoon de aflevering in het mapje aan die bovenaan helemaal links staat (meestal is dat de eerste).
Was dat dus gewoon de 14e aflevering en ik heb hem gewoon tot het einde gekeken.![]()
![]()
![]()
![]()
En toen pas van ''wtf man wel hele vage eerste episode na vorig seizoen en huh wtf waarom is dit of dat nog niet uitgelegd'' tot er dus op het einde van de episode ineens iets cruciaals gezegd werd wat ik gewoon NOG NIET WIST DUS VERDOMME
Pas hiermee op LETMEIN.quote:
Klopt. Maar hij mekkert wel dat ie niet aan de vrouw komt. En dat gaat ons blijkbaar allemaal aan het hart.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb niet gelezen dat faxie om hulp vroeg, heb ik die post gemist?
Klopt, maar het omhulsel is universeel inzetbaar, het is een basis.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om maar in de metafoor te blijven, als je eigenlijk alleen maar naar de andere kant van de wereld wil en de huidige aandrijving kan je niet verder brengen dan de straat verderop, dan helpt de kwaliteit van het omhulsel je niet dichter bij je doel.
Goh nouquote:Op zondag 16 februari 2014 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah ik vond je afleiding nou niet bepaald tof ...
Dat heb ik denk ik wel laten merken.
Gaat dat ons aan het hart ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij mekkert wel dat ie niet aan de vrouw komt. En dat gaat ons blijkbaar allemaal aan het hart.
On topic, dat boek kost negen euro bij bol.
Aldoquote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou ik haar een heks noemen?
Daarom, dat is niksquote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij mekkert wel dat ie niet aan de vrouw komt. En dat gaat ons blijkbaar allemaal aan het hart.
Een succes.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr lieverd. Hoe was je Valentijnsdiner?
Jou niet, jij denkt 'hoe meer kansloze mannen, des te meer vrouwen blijven er over voor mij'.quote:
Het zou fijn zijn om eens wat succes te lezen, ipv dat hij depri wordt van weer een afwijzing. En het niet eens meer probeert blijkbaar.quote:
Waar zie je hem mekkeren dan daarover?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hahahaha jij hierquote:Op zondag 16 februari 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Veer. Nog steeds die shitbaan?
Eigenlijk denk ik dat de meesten t gewoon zat zijn, maar dat klinkt zo bot.quote:
Die Tinder-buurvrouw post denk ikquote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar zie je hem mekkeren dan daarover?
quote:
De afgelopen 537 slowchats???quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar zie je hem mekkeren dan daarover?
Alsof zij niet regelmatig zeiken over het een of anderquote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat de meesten t gewoon zat zijn, maar dat klinkt zo bot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |