Toilet op de badkamer ook wel toch? Beetje lastig in een normaal toilet inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die is makkelijker toe te passen in een zwembad.
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:01 schreef wise het volgende:
[..]
je wint makkelijk van chlor. Je hoeft alleen maar op dr te zitten met je dijenMeestal zit ik op m'n kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fuckquote:
Wat, de link tussen pissen als een debiel en God snap ik niet helemaalquote:Op zondag 16 februari 2014 21:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toilet op de badkamer ook wel toch? Beetje lastig in een normaal toilet inderdaad.
Rechtsonder dan, ook wel leuk maar niet zo leuk als links dan kun je doen alsof je God bent en het gaat laten regenen. Ofja, superman meer.
Meer een brandtrap voor de brandslang die ik heb hangenquote:
Ja dacht meer aan superman die boven de mensen vliegt en dan pist en dan doet alsof het regent zeg maarquote:Op zondag 16 februari 2014 21:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat, de link tussen pissen als een debiel en God snap ik niet helemaal.
Wat voor verknipte gedachtegang heb jij echtquote:Op zondag 16 februari 2014 21:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dacht meer aan superman die boven de mensen vliegt en dan pist en dan doet alsof het regent zeg maar
Ja belachelijk visueel ingesteld dan krijg je datquote:Op zondag 16 februari 2014 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat voor verknipte gedachtegang heb jij echt
Ja maar zag het pas toen jij het zei tbh.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja belachelijk visueel ingesteld dan krijg je dat
Is toch net zo'n superman pose of niet
Ja in us weer een foto van voor het hardlopen met daarna dat ze 2 uur bezig was geweest. Zou me echt kapot vervelen.quote:
Ohquote:Op zondag 16 februari 2014 21:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja in us weer een foto van voor het hardlopen met daarna dat ze 2 uur bezig was geweest. Zou me echt kapot vervelen.
Niet verder gelezen, roerend mee eensquote:Op zondag 16 februari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Jemeg wat ben ik toch ook een tyfuskneus
Welke serie was het? (misschien was hij wel echt kut en heb je jezelf nu een hoop tijd bespaard)quote:Op zondag 16 februari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Jemeg wat ben ik toch ook een tyfuskneus. Heb een serie die ik keek opgespaard tot de 14e aflevering.
Wil ik er nu dus eindelijk mee beginnen, klik alleen zonder te kijken gewoon de aflevering in het mapje aan die bovenaan helemaal links staat (meestal is dat de eerste).
Was dat dus gewoon de 14e aflevering en ik heb hem gewoon tot het einde gekeken.![]()
![]()
![]()
![]()
En toen pas van ''wtf man wel hele vage eerste episode na vorig seizoen en huh wtf waarom is dit of dat nog niet uitgelegd'' tot er dus op het einde van de episode ineens iets cruciaals gezegd werd wat ik gewoon NOG NIET WIST DUS VERDOMME
Wauw ook zó niet voorspelbaar dit hequote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Niet verder gelezen, roerend mee eens
Haha Person of Interest seizoen 3quote:Op zondag 16 februari 2014 21:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Welke serie was het? (misschien was hij wel echt kut en heb je jezelf nu een hoop tijd bespaard)
Ja rennen is zo verschrikkelijk saaiquote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OhJa idd, van alle sport vind ik rennen het kutst, liever Muay Thai ofzo, ga ik weer mee beginnen
Oke verder gelezen. Heb ik ook een keer gehad maar toen stopte ik wel na een paar min omdat ik het niet vond kloppen en de juiste aangeklikt.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw ook zó niet voorspelbaar dit he
Oh zoquote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha Person of Interest seizoen 3Is dus nog bezig, maar ik wou de gespaarde 14 afleveringen alvast gaan kijken. Het is geen denderende serie, maar ik vond seizoen 1 en 2 wel vermakelijk, dus verwacht dat seizoen 3 vergelijkbaar is.
Dus heb jij niet ook een keer gehadquote:Op zondag 16 februari 2014 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke verder gelezen. Heb ik ook een keer gehad maar toen stopte ik wel na een paar min omdat ik het niet vond kloppen en de juiste aangeklikt.
Jawel ik ben alleen slim genoeg om even te checkenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus heb jij niet ook een keer gehad
Hahaha ik geef HÉÉL erg veel om spoilers juistquote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh zoja dan is het wel echt kut idd. Hoewel ik dan weer zo iemand bent die echt geen fuck geeft om spoilers hahaha ben meestal toch te ongeduldig om te wachten toti k alle afleveringen gezien heb.
Ik had het gewoon niet doorquote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel ik ben alleen slim genoeg om even te checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |