Je hebt geen idee hoe ze d'r uit zietquote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
Had ik maar zo'n leuke buurvrouw als Faxie
Weet ik het, je noemt haar ook je zus.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou ik haar een heks noemen?
Haha, haterquote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Greyjoys.
Ik vond Tyrell beter bij je passen met het roosje.
Ja, hij moet gewoon effe aanbellen. "hai, ik ben faxie. Hoe is t?" en dan vraagt ze hen geheid binnen voor een bak koffie ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ligt dan ook aan hem, niet aan haar.
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het, je noemt haar ook je zus.
Vuile katwijker dat je bent
[..]
Haha, hater
Nee, het roosje hoort natuurlijk bij lokje.
De inktvis wel bij newb, want hentai.
De leeuw, wolf, hert en wat was de laatste?
En dan grijpt ze hem bij zijn stropdas en sleurt ze hem de slaapkamer inquote:Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, hij moet gewoon effe aanbellen. "hai, ik ben faxie. Hoe is t?" en dan vraagt ze hen geheid binnen voor een bak koffie ofzo.
Ik kan prima met d'r opschieten, die paar keer dat ik d'r toevallig tegenkom.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je haar met zo'n faalhaasmotivatie benadert, dan zal dat ongetwijfeld de uitkomst zijn. Los daarvan, er zijn ook mensen waar je mee kan opschieten zonder dat ze je 'moeten'.
Hou'en zo! Een boek leert je hooguit een kunstje, maar laat je niet zien waar je nou echt tegenaan loopt met jezelf.quote:
De zon met een speer erdoorheen, house Martell.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, hater
Nee, het roosje hoort natuurlijk bij lokje.
De inktvis wel bij newb, want hentai.
De leeuw, wolf, hert en wat was de laatste?
Ik zeg toch dat ik verkeerd kliktequote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen interesse in haar?
[..]
Greyjoys.
Ik vond Tyrell beter bij je passen met het roosje.
Uiteraard.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ligt dan ook aan hem, niet aan haar.
Doen, daar staat o.a. in hoe je je over zulke angsten heen kan zetten.quote:
Nou dan, organiseer dan es een wat minder toevallige ontmoeting.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
Ik kan prima met d'r opschieten, die paar keer dat ik d'r toevallig tegenkom.
Reden temeer het erop te wagen met suiker en cake.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan prima met d'r opschieten, die paar keer dat ik d'r toevallig tegenkom.
Er zullen vast handige dingen in staan...quote:Op zondag 16 februari 2014 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou'en zo! Een boek leert je hooguit een kunstje, maar laat je niet zien waar je nou echt tegenaan loopt met jezelf.
Nog steeds van de leg af?quote:
'quote:Op zondag 16 februari 2014 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De zon met een speer erdoorheen, house Martell.
Onzin, zo'n boek geeft je handvaten en vertelt je hoe om te gaan met situaties, je moet er wel naar handelen, maar dat is altijd nog beter dan als een kip zonder kop achter de computer foto's te beoordelen..quote:Op zondag 16 februari 2014 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou'en zo! Een boek leert je hooguit een kunstje, maar laat je niet zien waar je nou echt tegenaan loopt met jezelf.
En ik de wolven.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
'
Hmm.
Dan denk ik dat de majestueuze leeuw het beste bij mij past.
Ongetwijfeld, al denk ik dat die zaken jou op lange termijn niet gaan helpen met het vinden van een duurzame relatie.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:24 schreef Faxie het volgende:
Er zullen vast handige dingen in staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |