Eisen bijstellen misschien?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een leeftijd in hoeven te vullen en ik sta ook niet ingelogd dat dat automatisch zou gaan. Heb alleen het salaris en een eventuele toeslagpartner in moeten vullen. Salaris is al gebaseerd op toekomstig salaris.
"Let op. Het bedrag dat u nodig heeft is hoger dan het bedrag dat u kunt lenen." Nu weet ik niet wat daar verder nog uitgehaald kan worden
Enige echte eis die ik heb is een open haard, en dan niet zo'n vaag gietijzeren kastje middenin de woonkamerquote:
Om 2 ton de kunnen krijgen moet je serieuze munten verdienen, ook met het oude systeem moest je op 50k per jaar zitten. Nu zal dat eerder richting 60k gaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een leeftijd in hoeven te vullen en ik sta ook niet ingelogd dat dat automatisch zou gaan. Heb alleen het salaris en een eventuele toeslagpartner in moeten vullen. Salaris is al gebaseerd op toekomstig salaris.
"Let op. Het bedrag dat u nodig heeft is hoger dan het bedrag dat u kunt lenen." Nu weet ik niet wat daar verder nog uitgehaald kan worden
De mijne?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef Tamashii het volgende:
Een huis van 2 ton voor iemand die alleen is? Geef es een linkje van een huis dan?
Jij hebt een huis van twee ton? :/quote:
Waarom zou je dat nu al willen? Je bent net 20 johquote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Enige echte eis die ik heb is een open haard, en dan niet zo'n vaag gietijzeren kastje middenin de woonkamer. Bijkomstige gunstigheid is dat dat 9/10x in een oud (ogend) huis zit, welke vaak iets 'vrijer' staat en daardoor een lange oprit / garage heeft wat ik ook graag wil. En een bad zou ik ook wel graag willen, maar is geen noodzaak
Is dit nou zo raar?
Dat vrijstaand is het probleem vooral.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Enige echte eis die ik heb is een open haard, en dan niet zo'n vaag gietijzeren kastje middenin de woonkamer. Bijkomstige gunstigheid is dat dat 9/10x in een oud (ogend) huis zit, welke vaak iets 'vrijer' staat en daardoor een lange oprit / garage heeft wat ik ook graag wil. En een bad zou ik ook wel graag willen, maar is geen noodzaak
Is dit nou zo raar?
Heb ik zo niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef Tamashii het volgende:
Een huis van 2 ton voor iemand die alleen is? Geef es een linkje van een huis dan?
Wat stomquote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om 2 ton de kunnen krijgen moet je serieuze munten verdienen, ook met het oude systeem moest je op 50k per jaar zitten. Nu zal dat eerder richting 60k gaan.
/golddigger alert...quote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hebt een huis van twee ton? :/
Ho ho, ik heb nergens gezegd dat ik dat nú wil héquote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nu al willen? Je bent net 20 joh
Hmm dat is dan weer het nadeel van oude huizenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vrijstaand is het probleem vooral.
quote:
Ja, die dingen kunnen altijd later nog. Zoek eerst een betaalbare woning. Niet al te groot en duurquote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dit nou zo raar?
Als je koopt, doe het dan gelijk goedquote:Op zondag 16 februari 2014 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, die dingen kunnen altijd later nog. Zoek eerst een betaalbare woning. Niet al te groot en duur
2 Ton stelt toch niet zo veel voor? ... Of ben ik nou gek gewordenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]nou nee, ik zou dat echt niet begrijpen.
En waar is dat?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je koopt, doe het dan gelijk goed![]()
Voorlopig blijf ik hier wel zitten
Op de bank in mijn huisquote:
Nee dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Ton stelt toch niet zo veel voor? ... Of ben ik nou gek geworden
Ligt er toch echt wel aan waar in NL.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit in principe gewoon in een rijtjeshuis dustja....quote:Op zondag 16 februari 2014 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de bank in mijn huis
[..]
Nee dat dacht ik dus ookIk vind het maar apart.
Dat zal het wel zijn jaquote:Op zondag 16 februari 2014 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt er toch echt wel aan waar in NL.
In de randstad heb je daar net een flatje voor terwijl je in limburg of groningen ofzo daar een groot vrijstaand huis voor hebt.
Verschillen zijn best groot
Geen garage voor je RX-8?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit in principe gewoon in een rijtjeshuis dustja....
Voor een persoon in een jonge leeftijd.... Ja zeker wel. Dan moet je dus 2 x modaal verdienen ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |