quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Wouldn't mind if you didquote:Op zondag 16 februari 2014 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok ok!!
Zal ik je komen masseren en dan ook op je wenken bedienen om het goed te maken?
Puur geluk.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt me gister verslagen.
Why?quote:
Waar is jouw babe dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:18 schreef Barbusse het volgende:
En waarom lag die OP-babe niet in mijn bed toen ik thuis kwam?
Betaal mn ticket en het zal waarheid wordenquote:
Iedereen gebruikt email tegenwoordig, hij is teveel uit de tijd.quote:
E-mail is zo 2004quote:Op zondag 16 februari 2014 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt email tegenwoordig, hij is teveel uit de tijd.
Zelfs ik maak ze niet zo slechtquote:Op zondag 16 februari 2014 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt email tegenwoordig, hij is teveel uit de tijd.
Aan het werk, over een uurtje thuisquote:
Wat is dat toch met "Barbusse dient altijd de ticket te betalen"?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Betaal mn ticket en het zal waarheid worden
Rijke tata jeweettoch.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:20 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dat toch met "Barbusse dient altijd de ticket te betalen"?
Oh nee hoor maar ik heb er gewoon echt geen geld voorquote:Op zondag 16 februari 2014 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan het werk, over een uurtje thuis
[..]
Wat is dat toch met "Barbusse dient altijd de ticket te betalen"?
Welke kaart?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Door die kutkaart, en de kutwindvoorspelling van vandaag
De versperringen waren gisteravond opeens weg, trouwens. Had alle tijd van de wereld om de trein te vindenquote:
Die anonieme valentijnskaartquote:
Ik zal niet zeggen dat ik arm ben, maar ik geloof dat jullie een andere definitie van rijk hanteren dan.quote:
Hmm...quote:Op zondag 16 februari 2014 18:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die anonieme valentijnskaart![]()
Volgens mij ben ik voor de gek gehoudenIn ieder geval, dat zit ik mezelf wijs te maken ondertussen.
Ik ben hier heel erg fucking gevoelig voor
Nah, dat geloof ik niet. Als het een grapje is, zal iemand dat al wel gezegd hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die anonieme valentijnskaart![]()
Volgens mij ben ik voor de gek gehoudenIn ieder geval, dat zit ik mezelf wijs te maken ondertussen.
Ik ben hier heel erg fucking gevoelig voor
Was jij het?quote:
Ik zei gister nog dat jij het was. Hij wilde niet geloven.quote:
Oh hell no!!quote:
Dan laat je iemand toch niet dagen in het ongewisse. Leuk grapje dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hell no!!
Ik denk ook dat iemand een gruwelijke grap uithaalt met faxje.
Of dat zijn moeder volgende week vraagt of hij haar kaart nog had ontvangen
Now that would be just fire and brimstone-inducing cruelquote:Op zondag 16 februari 2014 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hell no!!
Ik denk ook dat iemand een gruwelijke grap uithaalt met faxje.
Of dat zijn moeder volgende week vraagt of hij haar kaart nog had ontvangen
Als diegene fax ook maar een beetje kent was dit bij voorbaat al een kutgrapje ;rquote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan laat je iemand toch niet dagen in het ongewisse. Leuk grapje dan.
Die beweerde het niet te zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als diegene fax ook maar een beetje kent was dit bij voorbaat al een kutgrapje ;r
Die gozer wil zo graag een chick/relatie. Dan ga je toch geen anonieme kaart sturen? Zal wel een achterlijk wijf met een halve hersencel zijn ofzo.
Jezus.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die beweerde het niet te zijn.
Hmmmm....En hoe weet jij dat?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:
Dank u, dank u.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Trouwens, kan het zijn dat er echt iemand oprecht een kaart heeft gestuurd? Ik weet niet of het handgeschreven is of niet.
Omdat het aan haar is gevraagd.quote:
Maar goed, we hebben hierbij dus een prime suspect.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje sneue opmerking wel.quote:
Sherlockquote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar goed, we hebben hierbij dus een prime suspect.
[ afbeelding ]
Bier welquote:
Wat moet ik bijdragen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier wel![]()
Kut moet ik nog even op wachten![]()
En Huppel is gewoon te lui om bij te dragen
Aan kut, wat dacht jij dan? Denk je dat ik hier voor Jan Lul De Behanger ontbijtjes aan zee en in de zon aan loop te bieden? I expect a reasonable return of investment.quote:
Kom naar NL danquote:Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan kut, wat dacht jij dan? Denk je dat ik hier voor Jan Lul De Behanger ontbijtjes aan zee en in de zon aan loop te bieden? I expect a reasonable return of investment.
In juli pas, als het meezitquote:
Tot danquote:
Zelfbeschermingquote:Op zondag 16 februari 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
De lust en passie spat er weer van af, Huppel
Je zou haast denken van niet hè?quote:
Mooi toch, goed voor je hamstringquote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zou haast denken van niet hè?
Ik moest eerst langs m'n pa en toen naar m'n ma en ik had geen fiets
Zo lang jij veilig op Malta zit hoeven wij ons hier geen zorgen te makenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
Bescherming voor wat? Ik ben niet gevaarlijk hoor....
Geen idee, maar nu je het zegt; even strekkenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi toch, goed voor je hamstring
Zo lang en duur is het niet om hier te komen....quote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang jij veilig op Malta zit hoeven wij ons hier geen zorgen te maken
Dat klopt, maar dat is bijna alles binnen Europaquote:Op zondag 16 februari 2014 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo lang en duur is het niet om hier te komen....
Klopt, tenzij je in het binnenland van Bulgarije woont blijkbaarquote:Op zondag 16 februari 2014 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is bijna alles binnen Europa
Okquote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang jij veilig op Malta zit hoeven wij ons hier geen zorgen te maken
Of hier om de hoek in Schubbekutteveenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, tenzij je in het binnenland van Bulgarije woont blijkbaar
Klopt. Nederlandquote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
Zit je voor grap op Funda te kijken naar leuke huizen (niet eens absurd duur), heb je al een godsvermogen nodig om een beetje normaal huis te kunnen kopen als je alleenstaand bent
In alle andere landen in Europa is dat heel normaal hoorquote:
Als je 10% van de prijs contant hebt, krijg je meestal wel een hypotheek in je eentje.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
Zit je voor grap op Funda te kijken naar leuke huizen (niet eens absurd duur), heb je al een godsvermogen nodig om een beetje normaal huis te kunnen kopen als je alleenstaand bent
In Nederland zijn de huizenprijzen toch wel iets hoger dan in omliggende landen, naar wat ik vernomen heb.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In alle andere landen in Europa is dat heel normaal hoor
[..]
Als je 10% van de prijs contant hebt, krijg je meestal wel een hypotheek in je eentje.
Nouquote:
Ook als je dan nog een ton te kort komt (even berekend via zo'n tool van Rabobank) ?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In alle andere landen in Europa is dat heel normaal hoor
[..]
Als je 10% van de prijs contant hebt, krijg je meestal wel een hypotheek in je eentje.
Te hoog inderdaad ja. Al is het de afgelopen jaren wel wat geleveld. Hoop dat het nog zo'n 2 jaar blijft zakken, dan wil ik genoeg gespaard hebben om wat leuks te kopen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Nederland zijn de huizenprijzen toch wel iets hoger dan in omliggende landen, naar wat ik vernomen heb.
Wat voor een huis wil jij kopen danquote:Op zondag 16 februari 2014 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou
[..]
Ook als je dan nog een ton te kort komt (even berekend via zo'n tool van Rabobank) ?
Huizen die aan mijn zo goed als aan mijn eisen voldoen starten zo'n beetje rond de 2 ton.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een huis wil jij kopen dan
Voor jouw leeftijd en alleenstaande? Jawel. Voer eens in dat je 15k eigen geld hebt. En ga je uit van het geld dat je straks gaat verdienen?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huizen die aan mijn zo goed als aan mijn eisen voldoen starten zo'n beetje rond de 2 ton.Zo'n gek bedrag is dat toch niet?
Ik heb nog niet eens een leeftijd in hoeven te vullen en ik sta ook niet ingelogd dat dat automatisch zou gaan. Heb alleen het salaris en een eventuele toeslagpartner in moeten vullen. Salaris is al gebaseerd op toekomstig salaris.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor jouw leeftijd en alleenstaande? Jawel. Voer eens in dat je 15k eigen geld hebt. En ga je uit van het geld dat je straks gaat verdienen?
[..]
Eisen bijstellen misschien?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een leeftijd in hoeven te vullen en ik sta ook niet ingelogd dat dat automatisch zou gaan. Heb alleen het salaris en een eventuele toeslagpartner in moeten vullen. Salaris is al gebaseerd op toekomstig salaris.
"Let op. Het bedrag dat u nodig heeft is hoger dan het bedrag dat u kunt lenen." Nu weet ik niet wat daar verder nog uitgehaald kan worden
Enige echte eis die ik heb is een open haard, en dan niet zo'n vaag gietijzeren kastje middenin de woonkamerquote:
Om 2 ton de kunnen krijgen moet je serieuze munten verdienen, ook met het oude systeem moest je op 50k per jaar zitten. Nu zal dat eerder richting 60k gaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een leeftijd in hoeven te vullen en ik sta ook niet ingelogd dat dat automatisch zou gaan. Heb alleen het salaris en een eventuele toeslagpartner in moeten vullen. Salaris is al gebaseerd op toekomstig salaris.
"Let op. Het bedrag dat u nodig heeft is hoger dan het bedrag dat u kunt lenen." Nu weet ik niet wat daar verder nog uitgehaald kan worden
De mijne?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef Tamashii het volgende:
Een huis van 2 ton voor iemand die alleen is? Geef es een linkje van een huis dan?
Jij hebt een huis van twee ton? :/quote:
Waarom zou je dat nu al willen? Je bent net 20 johquote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Enige echte eis die ik heb is een open haard, en dan niet zo'n vaag gietijzeren kastje middenin de woonkamer. Bijkomstige gunstigheid is dat dat 9/10x in een oud (ogend) huis zit, welke vaak iets 'vrijer' staat en daardoor een lange oprit / garage heeft wat ik ook graag wil. En een bad zou ik ook wel graag willen, maar is geen noodzaak
Is dit nou zo raar?
Dat vrijstaand is het probleem vooral.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Enige echte eis die ik heb is een open haard, en dan niet zo'n vaag gietijzeren kastje middenin de woonkamer. Bijkomstige gunstigheid is dat dat 9/10x in een oud (ogend) huis zit, welke vaak iets 'vrijer' staat en daardoor een lange oprit / garage heeft wat ik ook graag wil. En een bad zou ik ook wel graag willen, maar is geen noodzaak
Is dit nou zo raar?
Heb ik zo niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef Tamashii het volgende:
Een huis van 2 ton voor iemand die alleen is? Geef es een linkje van een huis dan?
Wat stomquote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om 2 ton de kunnen krijgen moet je serieuze munten verdienen, ook met het oude systeem moest je op 50k per jaar zitten. Nu zal dat eerder richting 60k gaan.
/golddigger alert...quote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hebt een huis van twee ton? :/
Ho ho, ik heb nergens gezegd dat ik dat nú wil héquote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nu al willen? Je bent net 20 joh
Hmm dat is dan weer het nadeel van oude huizenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vrijstaand is het probleem vooral.
quote:
Ja, die dingen kunnen altijd later nog. Zoek eerst een betaalbare woning. Niet al te groot en duurquote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dit nou zo raar?
Als je koopt, doe het dan gelijk goedquote:Op zondag 16 februari 2014 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, die dingen kunnen altijd later nog. Zoek eerst een betaalbare woning. Niet al te groot en duur
2 Ton stelt toch niet zo veel voor? ... Of ben ik nou gek gewordenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]nou nee, ik zou dat echt niet begrijpen.
En waar is dat?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je koopt, doe het dan gelijk goed![]()
Voorlopig blijf ik hier wel zitten
Op de bank in mijn huisquote:
Nee dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Ton stelt toch niet zo veel voor? ... Of ben ik nou gek geworden
Ligt er toch echt wel aan waar in NL.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit in principe gewoon in een rijtjeshuis dustja....quote:Op zondag 16 februari 2014 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de bank in mijn huis
[..]
Nee dat dacht ik dus ookIk vind het maar apart.
Dat zal het wel zijn jaquote:Op zondag 16 februari 2014 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt er toch echt wel aan waar in NL.
In de randstad heb je daar net een flatje voor terwijl je in limburg of groningen ofzo daar een groot vrijstaand huis voor hebt.
Verschillen zijn best groot
Geen garage voor je RX-8?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit in principe gewoon in een rijtjeshuis dustja....
Voor een persoon in een jonge leeftijd.... Ja zeker wel. Dan moet je dus 2 x modaal verdienen ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |