Zelfbeschermingquote:Op zondag 16 februari 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
De lust en passie spat er weer van af, Huppel
Je zou haast denken van niet hè?quote:
Mooi toch, goed voor je hamstringquote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zou haast denken van niet hè?
Ik moest eerst langs m'n pa en toen naar m'n ma en ik had geen fiets
Zo lang jij veilig op Malta zit hoeven wij ons hier geen zorgen te makenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
Bescherming voor wat? Ik ben niet gevaarlijk hoor....
Geen idee, maar nu je het zegt; even strekkenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi toch, goed voor je hamstring
Zo lang en duur is het niet om hier te komen....quote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang jij veilig op Malta zit hoeven wij ons hier geen zorgen te maken
Dat klopt, maar dat is bijna alles binnen Europaquote:Op zondag 16 februari 2014 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo lang en duur is het niet om hier te komen....
Klopt, tenzij je in het binnenland van Bulgarije woont blijkbaarquote:Op zondag 16 februari 2014 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is bijna alles binnen Europa
Okquote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang jij veilig op Malta zit hoeven wij ons hier geen zorgen te maken
Of hier om de hoek in Schubbekutteveenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, tenzij je in het binnenland van Bulgarije woont blijkbaar
Klopt. Nederlandquote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
Zit je voor grap op Funda te kijken naar leuke huizen (niet eens absurd duur), heb je al een godsvermogen nodig om een beetje normaal huis te kunnen kopen als je alleenstaand bent
In alle andere landen in Europa is dat heel normaal hoorquote:
Als je 10% van de prijs contant hebt, krijg je meestal wel een hypotheek in je eentje.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
Zit je voor grap op Funda te kijken naar leuke huizen (niet eens absurd duur), heb je al een godsvermogen nodig om een beetje normaal huis te kunnen kopen als je alleenstaand bent
In Nederland zijn de huizenprijzen toch wel iets hoger dan in omliggende landen, naar wat ik vernomen heb.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In alle andere landen in Europa is dat heel normaal hoor
[..]
Als je 10% van de prijs contant hebt, krijg je meestal wel een hypotheek in je eentje.
Nouquote:
Ook als je dan nog een ton te kort komt (even berekend via zo'n tool van Rabobank) ?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In alle andere landen in Europa is dat heel normaal hoor
[..]
Als je 10% van de prijs contant hebt, krijg je meestal wel een hypotheek in je eentje.
Te hoog inderdaad ja. Al is het de afgelopen jaren wel wat geleveld. Hoop dat het nog zo'n 2 jaar blijft zakken, dan wil ik genoeg gespaard hebben om wat leuks te kopen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Nederland zijn de huizenprijzen toch wel iets hoger dan in omliggende landen, naar wat ik vernomen heb.
Wat voor een huis wil jij kopen danquote:Op zondag 16 februari 2014 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou
[..]
Ook als je dan nog een ton te kort komt (even berekend via zo'n tool van Rabobank) ?
Huizen die aan mijn zo goed als aan mijn eisen voldoen starten zo'n beetje rond de 2 ton.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een huis wil jij kopen dan
Voor jouw leeftijd en alleenstaande? Jawel. Voer eens in dat je 15k eigen geld hebt. En ga je uit van het geld dat je straks gaat verdienen?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huizen die aan mijn zo goed als aan mijn eisen voldoen starten zo'n beetje rond de 2 ton.Zo'n gek bedrag is dat toch niet?
Ik heb nog niet eens een leeftijd in hoeven te vullen en ik sta ook niet ingelogd dat dat automatisch zou gaan. Heb alleen het salaris en een eventuele toeslagpartner in moeten vullen. Salaris is al gebaseerd op toekomstig salaris.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor jouw leeftijd en alleenstaande? Jawel. Voer eens in dat je 15k eigen geld hebt. En ga je uit van het geld dat je straks gaat verdienen?
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die beweerde het niet te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |