Was jij het?quote:
Ik zei gister nog dat jij het was. Hij wilde niet geloven.quote:
Oh hell no!!quote:
Dan laat je iemand toch niet dagen in het ongewisse. Leuk grapje dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hell no!!
Ik denk ook dat iemand een gruwelijke grap uithaalt met faxje.
Of dat zijn moeder volgende week vraagt of hij haar kaart nog had ontvangen
Now that would be just fire and brimstone-inducing cruelquote:Op zondag 16 februari 2014 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hell no!!
Ik denk ook dat iemand een gruwelijke grap uithaalt met faxje.
Of dat zijn moeder volgende week vraagt of hij haar kaart nog had ontvangen
Als diegene fax ook maar een beetje kent was dit bij voorbaat al een kutgrapje ;rquote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan laat je iemand toch niet dagen in het ongewisse. Leuk grapje dan.
Die beweerde het niet te zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als diegene fax ook maar een beetje kent was dit bij voorbaat al een kutgrapje ;r
Die gozer wil zo graag een chick/relatie. Dan ga je toch geen anonieme kaart sturen? Zal wel een achterlijk wijf met een halve hersencel zijn ofzo.
Jezus.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die beweerde het niet te zijn.
Hmmmm....En hoe weet jij dat?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dank u, dank u.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Trouwens, kan het zijn dat er echt iemand oprecht een kaart heeft gestuurd? Ik weet niet of het handgeschreven is of niet.
Omdat het aan haar is gevraagd.quote:
Maar goed, we hebben hierbij dus een prime suspect.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje sneue opmerking wel.quote:
Sherlockquote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar goed, we hebben hierbij dus een prime suspect.
[ afbeelding ]
Bier welquote:
Wat moet ik bijdragen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier wel![]()
Kut moet ik nog even op wachten![]()
En Huppel is gewoon te lui om bij te dragen
Aan kut, wat dacht jij dan? Denk je dat ik hier voor Jan Lul De Behanger ontbijtjes aan zee en in de zon aan loop te bieden? I expect a reasonable return of investment.quote:
Kom naar NL danquote:Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan kut, wat dacht jij dan? Denk je dat ik hier voor Jan Lul De Behanger ontbijtjes aan zee en in de zon aan loop te bieden? I expect a reasonable return of investment.
In juli pas, als het meezitquote:
Tot danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |