om op je TT terug te komen: dat valt dan gewoon onder aanranding, simpel zat.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:15 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem geprobeerd te slaan maar toen hield hij me vast.
Wat een mongool.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Ik heb 3 keer zijn hand weggedaan en ben daarna boos geworden hoor. Toen hield ie me keihard vast en deed het nog een keer... daarna kneep hij in mijn kont en liep weg
Ben je nou serieus? Dit klinkt echt heel onwerkelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Ik heb 3 keer zijn hand weggedaan en ben daarna boos geworden hoor. Toen hield ie me keihard vast en deed het nog een keer... daarna kneep hij in mijn kont en liep weg
Heel hard gillen dat hij met zijn gore poten van je af moet blijven. In een volle kroeg werk dat bijzonder goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:15 schreef Mishu het volgende:
Ja maar dan blijf je er niet naast staan flirten.... dan loop je weg naar je vriendinnen. Of je verkoopt hem een mep. Gooit je drankje in zijn gezicht.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euh, dat heeft niks meer met verleiding te maken maar is gewoon lompe horken gedrag en zeker aanranding. In een club kunnen de grenzen soms wat vaag zijn, maar als jij die hand 1 keer wegduwt moet het duidelijk zijn...
Dit.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:25 schreef Tanja86 het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf je er niet naast staan flirten.... dan loop je weg naar je vriendinnen. Of je verkoopt hem een mep. Gooit je drankje in zijn gezicht.
Maar je blijft niet staan zodat hij het 3x kan proberen.
watquote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Bewaar die emoticons maar voor die kerel, 1 keer een hand wegduwen zou voldoende moeten zijn om hem te doen kappen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat
- je drie keer laten betasten
- pas na de derde keer boos (!) worden
- zo boos (!) dat hij het daarna nog een keer deed
- zo boos (!) dat hij ook nog je kont kneep
- zo boos (!) dat hij makkelijk weg kon lopen
hoe boos? zo boos!
die lompe hork verdiende een klap op z'n bakkes, dat zeker. zo'n harde die nog natrilt op zijn trommelvlies. dat spreekt voor zich mijns inziens, hij is veels te ver gegaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bewaar die emoticons maar voor die kerel, 1 keer een hand wegduwen zou voldoende moeten zijn om hem te doen kappen.
Okee, helemaal mee eens, behalve met je 3e punt. Zelf een keer meegemaakt dat er in de metro iemand aan me ging zitten, een dronken kerel die met een hele groep vrienden was. Toen het gebeurde kon ik niet eens meer bewegen, laat staan schreeuwen of slaan, ik durfde die man niet eens aan te kijken. Maar goed, dat was bij TS misschien niet het geval aangezien ze hem wel probeerde te slaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
die lompe hork verdiende een klap op z'n bakkes, dat zeker. zo'n harde die nog natrilt op zijn trommelvlies. dat spreekt voor zich mijns inziens, hij is veels te ver gegaan.
wat ik niet begrijp is:
- dat ze het een grensgeval vindt (in ieder geval twijfel of hij te ver is gegaan)
- ze zich nog afvraagt of het alpha male-gedrag is, en of het not done is (...)
- dat TS er zo 'zwakjes' op heeft gereageerd (je gaat toch niet alleen slaan/proberen te slaan, maar ook schreeuwen als iemand op deze manier aan je zit?)
- dat ik helemaal niet merk dat ze boos is op die gozer, zowel toen als nu
Dan ben je dus ook gelijk die jongen kwijt he.. en ik vind hem echt leuk.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:24 schreef KapiteinKoala het volgende:
Als je gewoon keihard "vieze aanrander!" roept heeft het meestal wel effect.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef Mishu het volgende:
Dan ben je dus ook gelijk die jongen kwijt he.. en ik vind hem echt leuk.
Ik vind het alleen een mongolenactie. Weet niet wat ik er van moet denken.
[..]
Hij stond achter mij. De eerste keer deed ik een stap naar voren nadat ik zijn hand had weggedaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:25 schreef Tanja86 het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf je er niet naast staan flirten.... dan loop je weg naar je vriendinnen. Of je verkoopt hem een mep. Gooit je drankje in zijn gezicht.
Maar je blijft niet staan zodat hij het 3x kan proberen.
Ik ben al maanden verliefd op hem, gaat niet zomaar over...quote:Op zondag 16 februari 2014 14:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Je vind het nu nog steeds een leuke jongen?
Eh ja aan de kant van de man gekeken kan je gewoon doorgaan zolang het meisje speels 'nee' zegt en lacht. Als het idd serieus 'nee' is of wat dan ook moet je gewoon kappen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:54 schreef Musil het volgende:
Aanranding = aanraking (zeker als dat op de wat intiemere plekken plaatsvindt) zonder wederzijdse instemming. Of je de persoon in kwestie nu leuk vindt of niet, als jij de eerste keer hebt duidelijk gemaakt dat je niet van zijn aanraking gediend was, o.a. door zijn hand weg te schuiven dan is elke aanraking daarna duidelijk ongewenst van jouw kant uit en daarmee aanranding.
Hij is een alpha. Dat is duidelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef Mishu het volgende:
[..]
Door dit zou het toch wel over moeten zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ben al maanden verliefd op hem, gaat niet zomaar over...
[..]
Karmaquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Musil het volgende:
Serieus, je ging met iemand op date om hem jaloers te maken? Dat is a) triest en b) echt een kutactie richting je date.
Ok, nu snap ik officieel vrouwenlogica niet meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef Mishu het volgende:
[..]
2quote:Op zondag 16 februari 2014 10:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je nou serieus? Dit klinkt echt heel onwerkelijk.
Meen je dat nu serieus?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind vaak een hand op een arm al over de grens. Niet direct aanranding, maar wel onbeschoft.
Heel strikt gezien heb je gelijk, in praktijk is dit alleen een stuk moeilijker te beoordelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:54 schreef Musil het volgende:
Aanranding = aanraking (zeker als dat op de wat intiemere plekken plaatsvindt) zonder wederzijdse instemming. Of je de persoon in kwestie nu leuk vindt of niet, als jij de eerste keer hebt duidelijk gemaakt dat je niet van zijn aanraking gediend was, o.a. door zijn hand weg te schuiven dan is elke aanraking daarna duidelijk ongewenst van jouw kant uit en daarmee aanranding.
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij stond achter mij. De eerste keer deed ik een stap naar voren nadat ik zijn hand had weggedaan.
Ik kon niet goed reageren omdat ik met een date was (om hem jaloers te maken) en dat werkte blijkbaar... of hij had niet door dat ik met een jongen was ofzo.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ben al maanden verliefd op hem, gaat niet zomaar over...
Wat zou jij aanranding noemen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ik weet niet hoe de situatie zich heeft gevormd, maar ik zou dit geen aanranding noemen maar gewoon horkerig gedrag.
Die jongen die kijkt gewoon hoe ver hij kan gaan bij jou, dat het in een club was maakt het alleen maar leuker voor hem, dat verhoogd de moeilijkheidsgraad.
Een ''nee'' van een vrouw wordt enorm vaak gebracht als een: ''nog niet, je moet harder proberen''
En dat jij hem zo leuk vindt lijkt daar een beetje in mee te gaan, laat staan dat je allicht ook gewoon lekker zat te kreunen in de kroeg.
Ongewild seksueel contact waarbij er geen aanleiding is tot die actie.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zou jij aanranding noemen dan?
Tis altijd een risico of het gewenst of ongewenst is, kun je het wel not-done noemen maar dan moet je maar op safe leven en in een klooster gaan wonen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:10 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Ongewenst betasten is altijd een not-done. Obvious question.
Een risico altijd, zeker in deze tijd. Maar dat neemt nog niet weg dat het fout, en dus een not-done is.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
Tis altijd een risico of het gewenst of ongewenst is, kun je het wel not-done noemen maar dan moet je maar op safe leven en in een klooster gaan wonen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis altijd een risico of het gewenst of ongewenst is, kun je het wel not-done noemen maar dan moet je maar op safe leven en in een klooster gaan wonen.
Denk dat aanleiding tot de actie is opgenomen in het begrip ongewild.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ongewild seksueel contact waarbij er geen aanleiding is tot die actie.
Zit een meisje in je oor te kreunen dan vind ik het een ander verhaal al gebeurt dat dan wanneer het een onbekende is, kort door de bocht.
Hm...quote:Op zondag 16 februari 2014 17:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Mishu, echt? Gaan al die berichten in HVJJN ook over hem?
Weet die date ook dat je hem gebruikt?
Zo veel vragen, want dit is niet te geloven...
Twee weken geleden is er blijkbaar ook wat gebeurd. Dat vindt ze wel onder 'aanranden' vallen, op brute wijze zelfs.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:43 schreef Mishu het volgende:
Ik ben op brute wijze aangerand tijdens het uitgaan en het zit me dwars.
Je snapt heus de boodschap wel, je moet risico's nemen als man anders gebeurt er niks.quote:
Mjoah ik oordeel er niet zo over... Het loopt zoals het loopt, ik probeer gewoon netjes te blijven.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:12 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Een risico altijd, zeker in deze tijd. Maar dat neemt nog niet weg dat het fout, en dus een not-done is.
Leg uit?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat aanleiding tot de actie is opgenomen in het begrip ongewild.
Een knal tegen je kop kun je krijgen. Dat gebeurt er.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
Je snapt heus de boodschap wel, je moet risico's nemen als man anders gebeurt er niks.
Vooral dat laatste maakt het verschil tussen 'proberen' en 'ongewenste intimiteit'quote:Op zondag 16 februari 2014 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
Mjoah ik oordeel er niet zo over... Het loopt zoals het loopt, ik probeer gewoon netjes te blijven.
Uhhuhquote:Op zondag 16 februari 2014 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een knal tegen je kop kun je krijgen. Dat gebeurt er.
Ja wat uhhuh? Als je zoiets bij mij zou flikken, kreeg je een ram voor je kop. En vervolgens liet ik je die zaak uitgooien.quote:
Keb het niet eens over wat er bij TS gebeurde, dat zou ik ook nooit doen, ik zeg alleen dat je als man risico's moet nemen en dat je die verkeerd kunt inschatten.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja wat uhhuh? Als je zoiets bij mij zou flikken, kreeg je een ram voor je kop. En vervolgens liet ik je die zaak uitgooien.
Als een holbewoner in een vrouws kruis grijpen in een openbare gelegenheid valt bij mij in een heel andere categorie als 'risico nemen'quote:Op zondag 16 februari 2014 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je snapt heus de boodschap wel, je moet risico's nemen als man anders gebeurt er niks.
[..]
Mjoah ik oordeel er niet zo over... Het loopt zoals het loopt, ik probeer gewoon netjes te blijven.
Ist ook, mijn fout als de indruk gewekt wordt dat ik daar een andere mening over heb.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als een holbewoner in een vrouws kruis grijpen in een openbare gelegenheid valt bij mij in een heel andere categorie als 'risico nemen'
Risico's nemen is wat anders dan meerdere malen grijpen naar de kruis terwijl de vrouw al duidelijk heeft gemaakt het niet op prijs te stellen (en zelfs een poging doet om te slaan).quote:Op zondag 16 februari 2014 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb het niet eens over wat er bij TS gebeurde, dat zou ik ook nooit doen, ik zeg alleen dat je als man risico's moet nemen en dat je die verkeerd kunt inschatten.
En hoe is dat risico nemen van jou dan precies relevant in dit verhaal?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
Keb het niet eens over wat er bij TS gebeurde, dat zou ik ook nooit doen, ik zeg alleen dat je als man risico's moet nemen en dat je die verkeerd kunt inschatten.
Nou ja, eigenlijk zou jij eerst moeten uitleggen wat je onder aanleiding tot de actie verstaat, maar ik zal even voor je denken. Denk dat je bedoelt dat als de vrouw heel flirterig doet, wat natuurlijk perceptie-afhankelijk is, en je daarop handelt je niet zou moeten worden beticht van aanranding. Maar mocht zo'n actie inderdaad ongewenst zijn bij de ontvanger, dan zal daar in de regel afwijzend op worden gereageerd zodat het duidelijk is voor de pleger dat hij moet stoppen. Voor mij is dat dat ook geen aanranding, tenzij je doorgaat en haar wens dus niet respecteert.quote:
Ik probeerde iemands reactie te nuanceren dus dit slaat op zijn reactie en niet op mishu haar verhaal.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe is dat risico nemen van jou dan precies relevant in dit verhaal?
Een vrouw die tegelijkertijd wel blijft zitten en rustig verder gaat met met je flirten, ondanks de hand.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Risico's nemen is wat anders dan meerdere malen grijpen naar de kruis terwijl de vrouw al duidelijk heeft gemaakt het niet op prijs te stellen (en zelfs een poging doet om te slaan).
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef zarGon het volgende:
Risico's nemen is wat anders dan meerdere malen grijpen naar de kruis terwijl de vrouw al duidelijk heeft gemaakt het niet op prijs te stellen (en zelfs een poging doet om te slaan).
Ik zet dus mijn twijfels bij hoe ze dat kenbaar gemaakt heeft.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ik weet niet hoe de situatie zich heeft gevormd, maar ik zou dit geen aanranding noemen maar gewoon horkerig gedrag.
Die jongen die kijkt gewoon hoe ver hij kan gaan bij jou, dat het in een club was maakt het alleen maar leuker voor hem, dat verhoogd de moeilijkheidsgraad.
Een ''nee'' van een vrouw wordt enorm vaak gebracht als een: ''nog niet, je moet harder proberen''
En dat jij hem zo leuk vindt lijkt daar een beetje in mee te gaan, laat staan dat je allicht ook gewoon lekker zat te kreunen in de kroeg.
Nee dat sloeg op ongewenst betasten en dat je als vrouw anders maar in het klooster moest gaan als dat je niet beviel. Dat scheelt!quote:Op zondag 16 februari 2014 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik probeerde iemands reactie te nuanceren dus dit slaat op zijn reactie en niet op mishu haar verhaal.
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee dat sloeg op ongewenst betasten en dat je als vrouw anders maar in het klooster moest gaan als dat je niet beviel. Dat scheelt!
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
En dít is zo vaak waar het mis gaat.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Dat gaat nooit gebeuren.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:46 schreef Musil het volgende:
Daarom moeten mensen gewoon zeggen wat ze bedoelen; het is enorm irritant dat een nee van iemand bij wie nee gewoon nee is minder serieus genomen wordt omdat er zoveel mensen rondlopen die mixed signals geven.
Ja en dan komt nog de nuance dat een ''nee'' van een meisje geldt voor dat specifieke moment wat zelfs binnen een paar minuutjes kan omslaan in een ''ja''.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk zou jij eerst moeten uitleggen wat je onder aanleiding tot de actie verstaat, maar ik zal even voor je denken. Denk dat je bedoelt dat als de vrouw heel flirterig doet, wat natuurlijk perceptie-afhankelijk is, en je daarop handelt je niet zou moeten worden beticht van aanranding. Maar mocht zo'n actie inderdaad ongewenst zijn bij de ontvanger, dan zal daar in de regel afwijzend op worden gereageerd zodat het duidelijk is voor de pleger dat hij moet stoppen. Voor mij is dat dat ook geen aanranding, tenzij je doorgaat en haar wens dus niet respecteert.
Ja, klopt ook, heb ik ook meegemaakt.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja en dan komt nog de nuance dat een ''nee'' van een meisje geldt voor dat specifieke moment wat zelfs binnen een paar minuutjes kan omslaan in een ''ja''.
De manier waarop zegt veel meer dan de loze woorden.
WTF, jij maakt een geintje hoop ik?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij stond achter mij. De eerste keer deed ik een stap naar voren nadat ik zijn hand had weggedaan.
Ik kon niet goed reageren omdat ik met een date was (om hem jaloers te maken) en dat werkte blijkbaar... of hij had niet door dat ik met een jongen was ofzo.
Hoezo is het preuts als je het onbeschoft vindt als iemand je ongewenst aanraakt?quote:
Heb je uberhaupt gelezen waar hij op reageerde?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo is het preuts als je het onbeschoft vindt als iemand je ongewenst aanraakt?
Ja, hij reageerde op Dipkip die zei dat ze een hand op een arm al over de grens vond gaan (ongewenst, dus), geen aanranding, maar wel onbeschoft.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt gelezen waar hij op reageerde?
Omdat er kleinzeerig gedaan wordt over een hand op je arm, lijkt mij heel normaal dat dat gebeurt in sociale situaties.
Oh bij een hand over je arm denk ik aan normaal sociaal contact eigenlijk en niet aan een vreemdeling die je arm wilt betasten...quote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, hij reageerde op Dipkip die zei dat ze een hand op een arm al over de grens vond gaan (ongewenst, dus), geen aanranding, maar wel onbeschoft.
Daar is niks preuts aanNatuurlijk kan dat perongeluk gebeuren als je op een drukke plek staat, maar ik ga er vanuit dat ze bedoelt dat iemand doelbewust aan je arm zit, een vreemdeling bijv, terwijl je dat niet wilt.
Dat ís ook onbeschoft, je gaat niet zomaar aan mensen zitten.
We hebben het natuurlijk niet meer over aanranding/onbeschoftheid als een kennis van je in een sociaal gesprek aan je arm zit om bijv. medeleven te tonen of als reactie op jouw verhaal.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh bij een hand over je arm denk ik aan normaal sociaal contact eigenlijk en niet aan een vreemdeling die je arm wilt betasten...
Ja, duh. Maar je kan toch wel begrijpen dat ze niet dát bedoeldequote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
Als je door een drukke kroeg loopt raak ik constant de armen aan van mensen, man en vrouw, dan weten ze aan welke kant ik wil passeren.
Lijkt mij dat ze sprak over haar grenzen en dan vind ik het eigenlijk helemaal niet raar dat ik er gewoon een normale situatie bij verzin eigenlijk...quote:Op zondag 16 februari 2014 20:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hebben het natuurlijk niet meer over aanranding/onbeschoftheid als een kennis van je in een sociaal gesprek aan je arm zit om bijv. medeleven te tonen of als reactie op jouw verhaal.
Dus logischerwijs moet je het ook niet zo interpreteren.
[..]
Ja, duh. Maar je kan toch wel begrijpen dat ze niet dát bedoelde
Da's leuk voor je, maar dit topic gaat natuurlijk niet over normale situaties.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze sprak over haar grenzen en dan vind ik het eigenlijk helemaal niet raar dat ik er gewoon een normale situatie bij verzin eigenlijk...
Das leuk voor je maar het verschilt voor iedereen wat zij normaal vinden.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's leuk voor je, maar dit topic gaat natuurlijk niet over normale situaties.
Dan is het toch júíst krom om iemand preuts te noemen als diegene het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op haar arm legt?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Das leuk voor je maar het verschilt voor iedereen wat zij normaal vinden.
Ligt eraan waarom ze het ongewenst vindt.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan is het toch júíst krom om iemand preuts te noemen als diegene het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op haar arm legt?
Er zijn zoveel dingen "ongewenst" in het leven.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo is het preuts als je het onbeschoft vindt als iemand je ongewenst aanraakt?
We zitten in een topic waar het gaat over waar de grens van 'aanranding' ligt, zij geeft aan een ietwat mildere situatie als onbeschoft te ervaren, als het deze onderwerpen betreft is het toch vreemd als je van een normale situatie uit gaat?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan waarom ze het ongewenst vindt.
Er komt geen graantje nuancering vanaf dus ik ga uit van een normale situatie.
(ik vind het dan ook raar dat ik volgens jou erbij moet verzinnen dat het gaat om een vreemdeling bijvoorbeeld)
Jij, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen "ongewenst" in het leven.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, als je mij niet mag dan doe ik het goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
We zitten in een topic waar het gaat over waar de grens van 'aanranding' ligt, zij geeft aan een ietwat mildere situatie als onbeschoft te ervaren, als het deze onderwerpen betreft is het toch vreemd als je van een normale situatie uit gaat?
Als het een normale situatie was is het toch niet onbeschoft of aanranding?
En dat van die vreemdeling was mijn eigen voorbeeld, wanneer ik op Dipkip's uitspraak doelde heb ik altijd 'iemand' gezegd.
[..]
Jij, bijvoorbeeld.
Sorry, die was zó makkelijk![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, als je mij niet mag dan doe ik het goed.
Ben hier namelijk niet om vriendjes te maken, maar om mijn mening te geven.
Met je poten aan iemand zitten terwijl diegene dit niet wil ook. Of zou jij het wel toelaten bij jezelf?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef theunderdog het volgende:
Er zijn zoveel dingen "ongewenst" in het leven.
Ik vind het niet erg als een man of vrouw aan mijn arm zit om even duidelijk te maken dat hij/zij er bijvoorbeeld langs wil.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Met je poten aan iemand zitten terwijl diegene dit niet wil ook. Of zou jij het wel toelaten bij jezelf?
Ik ga altijd uit van een normale situatie als er geen schets wordt gemaakt van een alternatieve situatie, lijkt mij heel normaal, ook in zo een topic, als het geen normale situatie was dan vertel je er namelijk vaak bij waarom die niet normaal was.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
We zitten in een topic waar het gaat over waar de grens van 'aanranding' ligt, zij geeft aan een ietwat mildere situatie als onbeschoft te ervaren, als het deze onderwerpen betreft is het toch vreemd als je van een normale situatie uit gaat?
Als het een normale situatie was is het toch niet onbeschoft of aanranding?
En dat van die vreemdeling was mijn eigen voorbeeld, wanneer ik op Dipkip's uitspraak doelde heb ik altijd 'iemand' gezegd.
En waar je me nou eigenlijk op wilde wijzen, was dat ik het niet goed gelezen had omdat ik het vreemd vond dat wat zij omschrijft 'preuts' benoemd wordt. Ik zie nog steeds geen manier waarop het preuts zou zijn als je het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op je arm legt.
[..]
Jij, bijvoorbeeld.
Sorry, die was zó makkelijk![]()
Omdat bij minimaal en ook nog eens doodnormaal contact al terug wordt gedeinst allicht? (maar jij hebt het niet zo gelezen dus ik snap de ''clash'' wel)quote:Ik zie nog steeds geen manier waarop het preuts zou zijn als je het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op je arm legt.
Dat was niet het soort aanraking dat in de TT werd beschreven.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind het niet erg als een man of vrouw aan mijn arm zit om even duidelijk te maken dat hij/zij er bijvoorbeeld langs wil. The horror !!! @@
Goed, het heeft weinig zin om hier over door te gaan gezien Dipkip zelf geen duidelijke situatie bij heeft geschetst.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga altijd uit van een normale situatie als er geen schets wordt gemaakt van een alternatieve situatie, lijkt mij heel normaal, ook in zo een topic, als het geen normale situatie was dan vertel je er namelijk vaak bij waarom die niet normaal was.
En inderdaad, als het een normale situatie was zou het niet onbeschoft of aanranding zijn, daarom wordt ze preuts genoemd, want zij heeft daar een alternatieve mening in.
[..]
Omdat bij minimaal en ook nog eens doodnormaal contact al terug wordt gedeinst allicht? (maar jij hebt het niet zo gelezen dus ik snap de ''clash'' wel)
Dat was iets wat kingtoppie noemde, en misschien zou Dipkip dat ook wel niet erg vinden.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als een man of vrouw aan mijn arm zit om even duidelijk te maken dat hij/zij er bijvoorbeeld langs wil.
The horror !!! @@![]()
Ik reageer op een post...quote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was iets wat kingtoppie noemde, en misschien zou Dipkip dat ook wel niet erg vinden.
Je weet niet waar ze het over heeft, dus kun je het moeilijk preuts noemen.
Juist wel, ik vind het altijd wel interessant om te lezen dat sommige mensen ergens een beetje appart in zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goed, het heeft weinig zin om hier over door te gaan gezien Dipkip zelf geen duidelijke situatie bij heeft geschetst.
Maar ik ga er gewoon niet vanuit dat ze het had over 'doodnormaal contact', anders zou het niet noemenswaardig zijn in dit topic imo.
Je oordeelt over een situatie waarvan je de nuancering niet weet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik reageer op een post...
Als er nog nuancering aan de post te geven was, dan moet diegene dat zelf doen.
Dat sowieso, maar ik denk dat daar hier geen sprake van wasquote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Juist wel, ik vind het altijd wel interessant om te lezen dat sommige mensen ergens een beetje appart in zijn.
Ehh...quote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je oordeelt over een situatie waarvan je de nuancering niet weet.
Dat getuigt doorgaans van kortzichtigheid.
Maar dat is jou niks nieuws.
Wat een heerlijk vaag gesprek hebben we zeg.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik denk dat daar hier geen sprake van was
Nee, ik reageer op een post.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je oordeelt over een situatie waarvan je de nuancering niet weet.
Dat getuigt doorgaans van kortzichtigheid.
Maar dat is jou niks nieuws.
Ik zie geen reden om aan te nemen dat Dipkip in normale situaties het erg zou vinden als iemand perongeluk haar arm aan raakt, of dat bewust doet om te laten weten dat diegene haar wil passeren.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh...
De meeste mensen gaan gewoon uit van normale situaties als er geen nuancering wordt gegeven.
Dat kun je kortzichtig noemen maar zo werkt het 99% van de keren volgens mij gewoon in de realiteit...
En mensen die rare reacties geven op posts krijgen daar dan ook weer een reactie op.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op een post.
Dat is de bedoeling van een discussieforum.
Uiteraard, heeft iemand daar soms bezwaar tegen?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
En mensen die rare reacties geven op posts krijgen daar dan ook weer een reactie op.
Zo werkt dat op een discussieforum.
Goede reden om het te posten toch? Dat je daar iets vreemd in bent? Gebeurt genoeg.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om aan te nemen dat Dipkip in normale situaties het erg zou vinden als iemand perongeluk haar arm aan raakt, of dat bewust doet om te laten weten dat diegene haar wil passeren.
Omdat je gewoon vreemd bent als je dat erg zou vinden.
De naam doet het m wel ! Sorry Doggyquote:Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Moira. het volgende:
Ik zie geen reden om aan te nemen dat Dipkip in normale situaties het erg zou vinden als iemand perongeluk haar arm aan raakt, of dat bewust doet om te laten weten dat diegene haar wil passeren.Omdat je gewoon vreemd bent als je dat erg zou vinden.Het is logischer om te bedenken dat het gaat om een ongewenste aanraking van iemand die dat doelbewust doet om op jou te hitten terwijl jij het helemaal niet wilt. Soms wil je al niet eens een gesprek met iemand aan gaan die dat wel met jou probeert aan te knopen, laat staan dat je wilt dat diegene je dan aanraakt. Ook al is het 'maar een hand op je arm', dat is dan gewoon ongewenst en ook onbeschoft.En underdog heeft echt al in meerdere topics laten weten dat hij kortzichtig is, dus dit vult slechts het lijstje aan
Één maal, ander maal?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, heeft iemand daar soms bezwaar tegen?
Juah, dat ook wel. Maar als dat het geval was lijkt het mij logischer dat ze er gelijk bij had verteld dat ze dat in normale situaties zoals wij aangaven óók ongewenst/onbeschoft/over de grens zou vinden.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goede reden om het te posten toch? Dat je daar iets vreemd in bent? Gebeurt genoeg.
Danku.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:01 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
De naam doet het m wel ! Sorry Doggy
De context is in dit geval ongewenste aanraking tijdens uitgaan/andere gelegenheden op intieme plaatsen. Mensen die hier praten over 'iemand aantikken als je erlangs wil' en dat soort dingen hebben dat misschien niet begrepen.
Zijn we daar anders in.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:02 schreef Moira. het volgende:
Juah, dat ook wel. Maar als dat het geval was lijkt het mij logischer dat ze er gelijk bij had verteld dat ze dat in normale situaties zoals wij aangaven óók ongewenst/onbeschoft/over de grens zou vinden.
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Nee hoor. Ik doe aan groepsseks en bdsm.quote:
Je bent dus gewoon aangerand.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Klinkt echt als boyfriend materialquote:Op zondag 16 februari 2014 10:15 schreef Mishu het volgende:
Jemig het wordt nu wel een beetje treurig.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar het was zon leuke jongen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat
hoe boos? zo boos!
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:57 schreef Mishu het volgende:
ook al vond ik de jongen in kwestie leuk.
Mishu pls.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef Mishu het volgende:
Eens met user hierboven.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:12 schreef Godshand het volgende:
Volgende keer knietje Mishu...
En inderdaad, regelrechte afknapper toch, die gast?
Ik vind het ook een afknapper dat je een andere gast " gebruikt" om hem jaloers te maken. Sorry, getuigt niet van veel intelligentie...
Terwijl ze alleen WO jongens date en HBO minderwaardig vindt. Beetje jammerquote:Op maandag 17 februari 2014 15:12 schreef Godshand het volgende:
Volgende keer knietje Mishu...
En inderdaad, regelrechte afknapper toch, die gast?
Ik vind het ook een afknapper dat je een andere gast " gebruikt" om hem jaloers te maken. Sorry, getuigt niet van veel intelligentie...
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Terwijl ze alleen WO jongens date en HBO minderwaardig vindt. Beetje jammer
Ben je nooit 15 geweest ofzoquote:Op maandag 17 februari 2014 10:40 schreef Dipkip het volgende:
Blijkbaar vind je praten zo moeilijk dat je maar als een baviaan tegen me aan moet gaan schurken
Ze heeft er ooit een topic over geopend zelfsquote:
Ergens is dit een karma gevalletje.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze heeft er ooit een topic over geopend zelfs
Met jouw lengte kom je er wel mee wegquote:Op maandag 17 februari 2014 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
maar kan je nou wel of niet proberen na een leuk lang gesprek om lichtjes een poging naar kruis te wagen
Ik heb wel een beetje het idee dat het afhangt in welke kroeg je bent. Bij sommige gelegenheden is het meer gebruikelijk dan bij andere. Heel lang geleden ook wel eens andersom meegemaakt, meisje dat ineens heel erg lichamelijk werd (uit het volkomen niets). Maar ze deed dat denk ik vooral om gratis drank te scoren en destijds leefde ik nog op een stufi-uitkering. Dat werd dus geen match...quote:. En ik vind iedere vorm van fysiek contact bij wijze van openingszin uitermate onbeschoft.
Ik ben ook klein, ongeveer even groot als jij. Als ik een poging doe naar het kruis beginnen ze altijd te glimlachen alsof ik hun kleine broertje ben.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
maar kan je nou wel of niet proberen na een leuk lang gesprek om lichtjes een poging naar kruis te wagen
Dat kun je tegen die tijd beter aan de dame in kwestie vragen, hoe moeten wij weten wat jouw toekomstige date goed zou vinden?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:14 schreef jaha het volgende:
Wondere speling der natuur.
Even een vraagje aan de dames hier: stel ik kom een meisje tegen in de disco en het lijkt te klikken op basis van wat oogcontact en wat vage andere signalen. Mag ik dan - de tweede of derde keer dat ik haar tegen kom - een poging doen om haar op haar mond te kussen?
Zielig voor de jongen die het probeert, want ik heb een vriend.quote:
Dat ligt in alle gevallen totaal aan de personen die erbij betrokken zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 23:49 schreef jaha het volgende:
Nou ja ik was dus benieuwd of vrouwen zo'n move gemiddeld zouden waarderen of juist totaal niet.
Heel herkenbaar dit...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef jaha het volgende:
Het is wel een beetje nietszeggend zo'n antwoord. Tot dusver heb ik altijd gehad dat de vrouw zelf initiatief nam tot lichamelijk contact. Ja dan is het een heel stuk makkelijker voor een verlegen jongen zoals ik
Dan vonden ze dus dat het klikte, dus is mijn antwoord niet meer zo nietszeggend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef jaha het volgende:
Het is wel een beetje nietszeggend zo'n antwoord. Tot dusver heb ik altijd gehad dat de vrouw zelf initiatief nam tot lichamelijk contact. Ja dan is het een heel stuk makkelijker voor een verlegen jongen zoals ik
Ik weet niet of dat eenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ben ook klein, ongeveer even groot als jij. Als ik een poging doe naar het kruis beginnen ze altijd te glimlachen alsof ik hun kleine broertje ben.
Dit is op zich wel een mooie jongen/een womanizer. Maar dat betekent niet dat ik alles gewoon maar toesta.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan vonden ze dus dat het klikte, dus is mijn antwoord niet meer zo nietszeggend.
Er zijn gewoon geen algemene richtlijnen voor zoiets, wanneer het wel of niet kan. Het klikt of het klikt niet, je bent een creep of je hebt 'iets' waar vrouwen op vallen. Verschilt per persoon.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit is op zich wel een mooie jongen/een womanizer. Maar dat betekent niet dat ik alles gewoon maar toesta.
Heb hem overigens nu een berichtje gestuurd om opheldering hierover te krijgen.
Welk niveau heb je zelf eigenlijk gedaan?quote:
Dat is een hele mooiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat eenwaard is
Het is dom om voor een knappe man te vallen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welk niveau heb je zelf eigenlijk gedaan?
Alleen maar WO willen daten, HBO te min vinden, maar een zeldzaam niveau van VMBO bakvis tentoonstellen. Hoe kan je dat voor jezelf goedpraten? Of ben je rond de 15?
wacht even hoor, heb je je eigen posts ook gelezen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is dom om voor een knappe man te vallen?
Nee. Eerst mee praten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:14 schreef jaha het volgende:
Wondere speling der natuur.
Even een vraagje aan de dames hier: stel ik kom een meisje tegen in de disco en het lijkt te klikken op basis van wat oogcontact en wat vage andere signalen. Mag ik dan - de tweede of derde keer dat ik haar tegen kom - een poging doen om haar op haar mond te kussen?
Nee het is dom om jezelf zo minderwaardig te zien dat je je zo laat misbruiken door iemand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:34 schreef Mishu het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit is op zich wel een mooie jongen/een womanizer. Maar dat betekent niet dat ik alles gewoon maar toesta.
Denk dat het erge hier is dat hij een verhaal ophangt om het 'goed' te praten en voor haar het krijgen van dat beetje aandacht genoeg is dat verhaal te geloven en verder verliefd op hem te blijven omdat ze gelooft dat het krijgen van deze 'leuke/knappe' jongen haar verlost van alle minderwaardigheidsgevoelens waar ze mee rond loopt, dat ze opgaat in de roes/fantasie dat hem krijgen haar verlost van het met zichzelf aan de slag moeten.quote:
Ik had het over de dates van jahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wel als hij alleen maar knap is en verder een zak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
De grap is hem dus, dat als hij minder knap was dat je echt boos zou zijn geworden om zijn gedrag maar omdat hij mooi is mag hij meer en vraag je je af of het ineens oke is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
You go girl!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit (Y)quote:Op zondag 16 februari 2014 10:12 schreef Ton_1982 het volgende:
volgende keer bij hem tussen zijn benen zitten..
maar dan met maatje 37?
omdat hij lekker is :quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waarom zou je iets met zo'n hork willen.. Fijn dat het een lekker ding is.. Maar het innerlijk telt ook mee.
Uit TS haar PoHi blijkt dat ze respectloos behandeld wil worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En een goorlap met 0 respect voor TS ^^
Is dat geval veel succes ermee ^^quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uit TS haar PoHi blijkt dat ze respectloos behandeld wil worden.
Dit dus. Je raakt een onbekend persoon simpelweg niet aan zonder toestemming.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind vaak een hand op een arm al over de grens. Niet direct aanranding, maar wel onbeschoft.
Gepost door een bèta uni student zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:32 schreef dopfles1 het volgende:
[..]"ja sorry gaat niet meer gebeuren" En jij doet je beentjes weer gewoon wijd volgens mij.
Sowieso vallen op een womanizer is iets voor VMBO sletjes. Maar oke veel plezier![]()
En zo zijn er heel veel vrouwen. Behandeld worden als stront en toch elke keer terugkomen. Vaak zat gezien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uit TS haar PoHi blijkt dat ze respectloos behandeld wil worden.
Dat is hetzelfde als een man bij een vrouw zijn omdat ze dikke tieten heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Gepost door een bèta uni student zeker.
Ook hoog opgeleide vrouwen vallen op 'womanizers'.
Ik wil eerst zijn verhaal horen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:20 schreef Canillas het volgende:
[..]
Denk dat het erge hier is dat hij een verhaal ophangt om het 'goed' te praten en voor haar het krijgen van dat beetje aandacht genoeg is dat verhaal te geloven en verder verliefd op hem te blijven omdat ze gelooft dat het krijgen van deze 'leuke/knappe' jongen haar verlost van alle minderwaardigheidsgevoelens waar ze mee rond loopt, dat ze opgaat in de roes/fantasie dat hem krijgen haar verlost van het met zichzelf aan de slag moeten.
Ts, ik ben benieuwd; waar trek jij een grens wat betreft gedrag wat écht niet kan? Je wordt zo goedkoop behandeld door hem, als je een stuk vlees bent waar hij in mag knijpen ook al zeg je herhaaldelijk dat je dat niet wil, en als daar die grens niet ligt, moet hij je dan eerst slaan oid?
"Ik greep je in je kruis om te laten zien dat ik lak heb aan jouw grenzen en doe waar ik zelf zin in heb."quote:
Idd. En als jullie dus al via app contact hebben en er is eerder geflirt, nou goed dan had ik een poging tot zoenen beschaafd gevonden en in het kruis grijpen lomp, maar aangezien jullie klaarblijkelijk al wel een tijd contact hebben en gezien jouw verliefdheid er ongetwijfeld geflirt is, zou ik dat geen aanranding noemen. Doorgaan als jij zegt dat je dat niet wil (tot 3 keer toe!) is dat echter wèl en als ik hem al iets zou sturen dan zou het iets zijn in de trant van:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:20 schreef loveli het volgende:
[..]
"Ik greep je in je kruis om te laten zien dat ik lak heb aan jouw grenzen en doe waar ik zelf zin in heb."
"Ik greep je in je kruis omdat ik dolverliefd op je ben en een relatie met je wil en je respecteer."
Welk verhaal?
Je kunt hier toch zelf je conclusies trekken? Wil je na dit alles hem laten bepalen hoe jij hierover denkt? Waar hoop je op? Dat deze situatie het moment is waarop jullie 'liefde' eindelijk begint; jij bent op date om hem jaloers te maken en hij rand je aan?quote:
Waarom hou jij ervan om als grof vuil behandeld te worden? Of krijgen we straks een topic over dat hij je slaat, maar dat het eigenlijk zo'n lieve knappe jongen is? Open je ogen, hij is een respectloze zak met een leuke kop.quote:
Misschien vind ze het stiekem wel geil?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Waarom hou jij ervan om als grof vuil behandeld te worden? Of krijgen we straks een topic over dat hij je slaat, maar dat het eigenlijk zo'n lieve knappe jongen is? Open je ogen, hij is een respectloze zak met een leuke kop.
Misschien dat hij het ook wel heftig vind en het moeilijk vind om een reactie te bedenken. Maar het zou inderdaad definitief over zijn als er niks zou komen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef Canillas het volgende:
[..]
Je kunt hier toch zelf je conclusies trekken? Wil je na dit alles hem laten bepalen hoe jij hierover denkt? Waar hoop je op? Dat deze situatie het moment is waarop jullie 'liefde' eindelijk begint; jij bent op date om hem jaloers te maken en hij rand je aan?
Hoeveel uur geleden heb je hem om uitleg gevraagd? Hij heeft nog niks laten horen want je wacht op uitleg, wat zegt dat je? En wat zegt het dat je daar zo op wacht? Zie je jezelf dan echt als zo ondergeschikt aan hem dat je dit alles zo uithanden geeft en hij mag bepalen, zelfs na zo'n actie?
Of hij ziet jou als gebruimsvoorwerp en ziet jou als iemand (iets?) waarbij hij dat soort dingen kan maken, zo ver verheven voelt hij zich boven jou. Dat jij jezelf ziet als de mindere tegenover hem past daar 'perfect' bij.quote:Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef Mishu het volgende:
Misschien dat hij het ook wel heftig vind en het moeilijk vind om een reactie te bedenken. Maar het zou inderdaad definitief over zijn als er niks zou komen.
Waarom heb je het over 'aanranding' als je nu ineens weer doet alsof je een relatie met hem hebt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:12 schreef Mishu het volgende:
Ik kan op dit moment niet gewoon boos weglopen en het afsluiten. Pas als hij niet reageert is bij mij de druppel bereikt omdat ik hem dan in ieder geval de kans heb gegeven om zichzelf uit te leggen. Als hij dat niet kan is hij een kneus.
Pas dan is hij een kneus? Niet nu al? Lees een goed wat hier staat:quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:12 schreef Mishu het volgende:
Ik kan op dit moment niet gewoon boos weglopen en het afsluiten. Pas als hij niet reageert is bij mij de druppel bereikt omdat ik hem dan in ieder geval de kans heb gegeven om zichzelf uit te leggen. Als hij dat niet kan is hij een kneus.
Wat valt hier nu nog te halen/winnen voor je? Je laat hem nu bepalen hoe dit verder verloop ipv op eigen kracht en initiatief te zeggen ''ik pik dit niet, ik laat me zo niet behandelen''.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Het is toch alleen aanranding als het ongewenst is?quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom heb je het over 'aanranding' als je nu ineens weer doet alsof je een relatie met hem hebt?
Is dit niet gewoon 1 van je stemmingswisselingenquote:Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien dat hij het ook wel heftig vind en het moeilijk vind om een reactie te bedenken. Maar het zou inderdaad definitief over zijn als er niks zou komen.
Dan nog kun je niet weglopen, want je bent knetterverliefd oftewel ontoerekeningsvatbaar. Verliefdheid maakt dom. Elk weldenkend mens was allang weggelopen. Zoek je verstand, gebruik het en kap alle contact met hem af.quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:12 schreef Mishu het volgende:
Och, och, ochquote:Op woensdag 19 februari 2014 07:42 schreef Mishu het volgende:
Ik weet überhaupt niet of het hem was omdat ik me niet om kon draaien (hij hield me vast) dus ik heb hem in eerste plaats gevraagd of hij het überhaupt was.
Mooie tieten. Dikke tieten hoeven niet persé mooie tieten te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:05 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een man bij een vrouw zijn omdat ze dikke tieten heeft.
hardop gelachenquote:Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Of dit topic is een grap of je bent heel erg in de war. Weet ook niet zo goed hoe te reageren, vind het een beetje eng worden, dus laat het hier verder bij.quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:42 schreef Mishu het volgende:
Ik weet überhaupt niet of het hem was omdat ik me niet om kon draaien (hij hield me vast) dus ik heb hem in eerste plaats gevraagd of hij het überhaupt was.
Je kan toch niet zomaar iemand gaan beschuldigen van aanranding? Voor hetzelfde geld was het een onbekend iemand en dan loop ik hysterisch te doen tegen iemand die er niks mee te maken heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:12 schreef Canillas het volgende:
[..]
Of dit topic is een grap of je bent heel erg in de war. Weet ook niet zo goed hoe te reageren, vind het een beetje eng worden, dus laat het hier verder bij.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:12 schreef Mishu het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:42 schreef Mishu het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je kan toch niet zomaar iemand gaan beschuldigen van aanranding? Voor hetzelfde geld was het een onbekend iemand en dan loop ik hysterisch te doen tegen iemand die er niks mee te maken heeft.
godtering wauwquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je kan toch niet zomaar iemand gaan beschuldigen van aanranding? Voor hetzelfde geld was het een onbekend iemand en dan loop ik hysterisch te doen tegen iemand die er niks mee te maken heeft.
Dit, en haar onderkamer is na vrijgegeven te zijn als openbaar gebied ook niet veel meer waard.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
TS is niet helemaal lekker in haar bovenkamer...
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Get your story straight, slechte troll.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Nee, dat doe je in het algemeen nadat iemand je aanrand.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:18 schreef Mishu het volgende:
Je kan toch niet zomaar iemand gaan beschuldigen van aanranding?
Dus best case scenario; hij hield je vast terwijl een ander het graaiwerk deed? Dat maakt een hoop goed!quote:Voor hetzelfde geld was het een onbekend iemand en dan loop ik hysterisch te doen tegen iemand die er niks mee te maken heeft.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit, en haar onderkamer is na vrijgegeven te zijn als openbaar gebied ook niet veel meer waard.
Maar...hij is zo knap.....quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:15 schreef pepper_961 het volgende:
Dus ze is in totaal vier keer in dr kruis gegrepen?Drie keer duwt ze z'n hand weg, de vierde keer hield hij haar vast en greep nog eens. En nu weet ze niet of hij het wel was?! Geen van de vier keer gezien of hij het wel of niet was?! Really?!
Al deed zo'n sukkel zoiets onbehoorlijks maar één keer, zou ik er al helemaal klaar mee zijn!
Ik zou zo'n actie vertalen als pure minachting naar mij als persoon. Ik heb iets teveel zelfrespect denk ik om zoiets te pikken. Na één keer zo'n graai had ik al stennis lopen maken , was ik er gelijk klaar mee geweest en had ik zeker geen onzeker topic op Fok! erover hoeven maken.
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mooi verwoord.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:37 schreef Canillas het volgende:
[..]
Nee, dat doe je in het algemeen nadat iemand je aanrand.
[..]
Dus best case scenario; hij hield je vast terwijl een ander het graaiwerk deed? Dat maakt een hoop goed!
Hoop wel dat als dit een troll is je begrijpt dat dit een onderwerp is waar veel vrouwen dagelijks mee te maken hebben en zwaar onder lijden, niet echt grappenmaakmateriaal dus. Tevens de manier waarop je wat gebeurd is, als het gebeurd is, probeert goed/weg te praten is kenmerkend voor vrouwen die in dergelijke situaties verkeren omdat ze geen andere uitweg hebben dan in zulke verhalen geloven om aan de realiteit te ontsnappen dus om daar 'leuk' mee te doen is ook ongepast.
Dudequote:Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat
hoe boos? zo boos!
Daarom vraag ik waarom ze het überhaupt over 'aanranding' heeftquote:Op woensdag 19 februari 2014 07:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het is toch alleen aanranding als het ongewenst is?
om in haar hoofd zichzelf meer eigenwaarde te geven?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom vraag ik waarom ze het überhaupt over 'aanranding' heeft
Geen idee, maar in die bovenkamer werkt het sowieso niet helemaal optimaal krijg ik het ideequote:Op woensdag 19 februari 2014 14:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
om in haar hoofd zichzelf meer eigenwaarde te geven?
tijdens een date met een ander nog welquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je wel laten betasten, maar daarna zeiken dát hij (waarschijnlijk door alcohol) te ver doorging ()
Fixed.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haar bovenkamer werkt sowieso helemaal niet optimaal
quote:
Ben je nu echt zo dom/naiefquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je snapt in ieder geval wat ik bedoel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Mooie tieten. Dikke tieten hoeven niet persé mooie tieten te zijn.
Nee helaas is dit geen trol. Ze is niet zo.... Uhm hoe zeg je dat politiek correctquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Get your story straight, slechte troll.
En ook niet zo rechtlijnig in haar verhaallijnen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:51 schreef Tally het volgende:
Nee helaas is dit geen trol. Ze is niet zo.... Uhm hoe zeg je dat politiek correct
Nee. Ik weet niet of je haar vaker hebt gelezen maar zo gaat het vakerquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ook niet zo rechtlijnig in haar verhaallijnen.
Vasthoudend als een Roadtrip.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:55 schreef Tally het volgende:
Nee. Ik weet niet of je haar vaker hebt gelezen maar zo gaat het vaker
Je plaat blijft hangen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eerste goede post die ik je zie maken.
Je bent niet meer instaat bepaalde zaken in de juiste context te lezen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik zeg dat je een goede post maakt
Als zo veel FOK!kers mij regelmatig wijzen op de onzin die ik uit kraam, ben ik meer het type dat dan eens gaat kijken naar de onzin die ik zélf uit kraam, in plaats van wijzen naar de mensen die mij erop wijzen en niet naar mezelf kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent niet meer instaat bepaalde zaken in de juiste context te lezen.
Een probleem onder meer fokkers. Geeft niets.
Kortom: je neemt fok serieus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als zo veel FOK!kers mij regelmatig wijzen op de onzin die ik uit kraam, ben ik meer het type dat dan eens gaat kijken naar de onzin die ik zélf uit kraam, in plaats van wijzen naar de mensen die mij erop wijzen en niet naar mezelf kijken.
Als het gaat om serieuze discussies waar onzin in wordt uitgekraamd wel, ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kortom: je neemt fok serieus.
Ergens wel schattig.
Pfff, ontroerend dit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het gaat om serieuze discussies waar onzin in wordt uitgekraamd wel, ja.
Onzin uitkramen in serieuze discussies kan nare gevolgen hebben voor de mensen die die onzin voor waarheid aannemen, dus is het beter om geen onzin uit te kramen in serieuze discussies.
Maar da's offtopic.
Jongens zijn jongens he.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Mishu het volgende:
Ben inmiddels flink boos en ga inderdaad maar eens aan mezelf werkenwat kan verliefdheid blind maken zeg.
En hoe kunnen jongens meisjes zoiets aandoen? Hebben ze dan geen opvoeding gehad?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Mishu het volgende:
Ben inmiddels flink boos en ga inderdaad maar eens aan mezelf werkenwat kan verliefdheid blind maken zeg.
En hoe kunnen jongens meisjes zoiets aandoen? Hebben ze dan geen opvoeding gehad?
Je verwart verliefd zijn met dom onwetend zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Mishu het volgende:
Er is hoop.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Mishu het volgende:
Hij heeft geantwoord op je sms /whatsapp?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Mishu het volgende:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij heeft geantwoord op je sms /whatsapp?
25quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jongens zijn jongens he.
Hoe oud is TS?
Nee want ik vond hem oprecht interessant. Vandaar dat ik ook vanaf de eerste aanraking de hand van die andere jongen heb weggeduwd, ook omdat ik vond dat hij te vaag deed en niet echt genoeg op een gezonde manier voor mij ging.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Je hebt die jongen dus echt gebruikt, anders had je wel gereageerd op de logische vragen.
Volgens mij valt dat gewoon mee. Probleem van TS lijkt me meer dat ze eigenlijk niets liever wil dan de hand van (die ene) jongen op haar gevoelige plekjes voelen, alleen durft ze dat niet te accepteren. Want het is sletterig, of wellicht is de jongen toch niet helemaal haar type aldus haar verstand. Ik ken dat verwarrende gevoel ook wel - maar dan vooral van de andere kant. Ik wil soms niets liever dan lichamelijk contact, maar dan raak ik zo verstrikt in mijn eigen verlegenheid dat zelfs een normaal gesprek me niet eens lukt...quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Je verwart verliefd zijn met dom onwetend zijn.
2 woorden voor TS: zoek hulpquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee want ik vond hem oprecht interessant. Vandaar dat ik ook vanaf de eerste aanraking de hand van die andere jongen heb weggeduwd, ook omdat ik vond dat hij te vaag deed en niet echt genoeg op een gezonde manier voor mij ging.
Je gaat niet zonder te praten aan iemand zitten dus dat had ik wel gelijk door dat dat niet in de haak was.
Ik moet wel zeggen dat de date hierdoor verpest was omdat ik zo aangeslagen was dat ik naar huis wilde. Ik heb hem pas later verteld van de aanranding. Hij was erg geschrokken maar had het niet gemerkt.
Ehm ja dat zal het zijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:11 schreef jaha het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat gewoon mee. Probleem van TS lijkt me meer dat ze eigenlijk niets liever wil dan de hand van (die ene) jongen op haar gevoelige plekjes voelen, alleen durft ze dat niet te accepteren. Want het is sletterig, of wellicht is de jongen toch niet helemaal haar type aldus haar verstand. Ik ken dat verwarrende gevoel ook wel - maar dan vooral van de andere kant. Ik wil soms niets liever dan lichamelijk contact, maar dan raak ik zo verstrikt in mijn eigen verlegenheid dat zelfs een normaal gesprek me niet eens lukt...
En die andere jongen was daar heel toevallig ook waar je de date had?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee want ik vond hem oprecht interessant. Vandaar dat ik ook vanaf de eerste aanraking de hand van die andere jongen heb weggeduwd, ook omdat ik vond dat hij te vaag deed en niet echt genoeg op een gezonde manier voor mij ging.
Je gaat niet zonder te praten aan iemand zitten dus dat had ik wel gelijk door dat dat niet in de haak was.
Ik moet wel zeggen dat de date hierdoor verpest was omdat ik zo aangeslagen was dat ik naar huis wilde. Ik heb hem pas later verteld van de aanranding. Hij was erg geschrokken maar had het niet gemerkt.
Ja was een groot evenement. Sowieso ons kent ons.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En die andere jongen was daar heel toevallig ook waar je de date had?
Vraag je je bij zo'n topic niet des te harder af waarom jij niet aan de vrouw kunt komen!? Ik bedoel, zelfs als je een aanrander bent geilen vrouwen nog op je...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Een FOK!er?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja was een groot evenement. Sowieso ons kent ons.
Op pagina 2 schrijf je dat je die 'aanrander' jaloers wilde maken. Wat vind je daar nou van? Is dat eerlijk tegenover jouw date die verwacht een leuke avond met een meid te hebben die oprecht in hem geinteresseerd is? In de tussentijd had jij een heel ander doel voor ogen. Beetje eten van twee walletjes. Speciaal gevonden willen worden, alleen op een hele slinkse wijze. Dat siert je totaal niet. Maar jij zult er ongetwijfeld anders over denkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja was een groot evenement. Sowieso ons kent ons.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vraag je je bij zo'n topic niet des te harder af waarom jij niet aan de vrouw kunt komen!? Ik bedoel, zelfs als je een aanrander bent geilen vrouwen nog op je...Mwa, niet echt, die gozer is een alpha male. Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je hier geen 'Creepiest post@Fok! 2014' award mee wint weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:11 schreef jaha het volgende:
Volgens mij valt dat gewoon mee. Probleem van TS lijkt me meer dat ze eigenlijk niets liever wil dan de hand van (die ene) jongen op haar gevoelige plekjes voelen, alleen durft ze dat niet te accepteren. Want het is sletterig, of wellicht is de jongen toch niet helemaal haar type aldus haar verstand. Ik ken dat verwarrende gevoel ook wel - maar dan vooral van de andere kant. Ik wil soms niets liever dan lichamelijk contact, maar dan raak ik zo verstrikt in mijn eigen verlegenheid dat zelfs een normaal gesprek me niet eens lukt...
je hebt nog steeds hoop hij iets om je geeft en moet jezelf forceren om eraan te denken wat hij heeft geflikt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:36 schreef Mishu het volgende:
Zo, ik ga mijn boosheid gebruiken om over iemand heen te komen. Ben zo klaar met alles, met dat hij me kan raken, dat hij zolang mijn leven bepaald heeft. Ik neem de controle terug
Ben begonnen met veeeel minder met zijn Facebook activiteit bezig te zijn, dat was eerst een obsessie.
Blijven vasthouden aan het idee dat hij niks om me geeften dat iemand anders dat wel op de juiste manier kan doen.
Aan je kruis is not done, als iemand dat doet is het gewoon aanranding.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:57 schreef Mishu het volgende:
Hoe werken jullie naar seks/seksueel contact toe in de kroeg?
Ik kreeg onlangs zo een hand in mijn kruis en ik vond dat eigenlijk behoorlijk heftig ook al vond ik de jongen in kwestie leuk. Het had iets onrespectvols om midden in de kroeg zo aan mij te zitten. Liever heb ik dat je elkaar mee naar huis vraagt imho.
Hoe kijken jullie daar tegen aan? Is dat een bazenactie van een alpha male of not done?
Geen hoop maar ik vind het moeilijk door bijvoorbeeld het gedrag van zijn vrienden (die wel signalen geven dat hij me echt leuk vond) vast te blijven houden aan het idee dat dit niet de manier is waarop ik behandeld wilt worden. Wat heb ik aan iemand die zo mensen benadert?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
je hebt nog steeds hoop hij iets om je geeft en moet jezelf forceren om eraan te denken wat hij heeft geflikt?
hoe lang is dit gaande?
zoals?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:01 schreef Mishu het volgende:
[..]
Geen hoop maar ik vind het moeilijk door bijvoorbeeld het gedrag van zijn vrienden (die wel signalen geven dat hij me echt leuk vond)
oh, je moet jezelf er dus nog herinneren dat je niet zo behandeld wil worden? het is niet vanzelfsprekend voor je?quote:vast te blijven houden aan het idee dat dit niet de manier is waarop ik behandeld wilt worden.
goeiemorgen!quote:Wat heb ik aan iemand die zo mensen benadert?
Als dit zo is dan ben jij natuurlijk ook gewoon een bitch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:04 schreef Mishu het volgende:
Je blijft vasthouden aan het idee dat iemand eigenlijk anders is en het in een moment van woede en frustratie gebeurde.
Hij had namelijk wel reden om boos te zijn aangezien ik hem de dag ervoor had verteld dat ik met een kennis van hem naar bed was geweest per ongeluk in een dronken bui... Misschien dat hij daarom zo boos was na wekenlang elkaar opgeilen en klaar met me zijn dat dit het resultaat was (even alles kwijt moeten).
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:04 schreef Mishu het volgende:
Hij had namelijk wel reden om boos te zijn aangezien ik hem de dag ervoor had verteld dat ik met een kennis van hem naar bed was geweest per ongeluk in een dronken bui... Misschien dat hij daarom zo boos was na wekenlang elkaar opgeilen en klaar met me zijn dat dit het resultaat was (even alles kwijt moeten).
Ik voelde me kut omdat het contact met die andere gast niet liep zoals ik wilde. Ik was dus vatbaar voor mannelijke aandacht.quote:
En toen voelde hij je kut. Staan jullie weer gelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Mishu het volgende:
Ik voelde me kut omdat het contact met die andere gast niet liep zoals ik wilde. Ik was dus vatbaar voor mannelijke aandacht.
Het overkomt de bestenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:14 schreef zarGon het volgende:
jij bent echt fucked up
- je date misbruiken om de ander jaloers te maken
- zo dronken raken dat je makkelijk wordt en geen keuzes kan maken (blijkbaar)
- per ongeluk neuken
- aangerand worden en nog steeds interesse hebben in de aanrander
- de aanrander proberen te beschermen door een uitweg voor hem te bedenken
godsamme
eerlijk gezegd snap ik niet zo waarom je moeilijk doetquote:
speel maar lekker met elkaar, laat anderen met rust (zoals je date)quote:We waren sowieso al spelletjes aan het spelen. Beiden.
Uhm nee. Degenen die niet goed in hun vel zitten, niet weten hoe te communiceren, laten zich dit gebeuren. Echt, als je geen troll bent, zoek hulp om je zelfbeeld te veranderen. Anders blijf je een gemakkelijke speelbal voor jongens zoals hij en zijn vriendjes.quote:
Wat een fucking debiel ben je ook zeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het overkomt de besten
We waren sowieso al spelletjes aan het spelen. Beiden.
Nee. Je bent 'vatbaar' voor mannelijke aandacht omdat voor jou je bezig houden met mannelijk aandacht (krijgen) de manier is om aan jezelf en waar je allemaal mee zit te ontsnappen. Je bent vatbaar voor dingen omdat je nog niet geleerd hebt hoe je wel goed met jezelf omgaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Mishu het volgende:
Ik voelde me kut omdat het contact met die andere gast niet liep zoals ik wilde. Ik was dus vatbaar voor mannelijke aandacht.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:04 schreef Mishu het volgende:
Je blijft vasthouden aan het idee dat iemand eigenlijk anders is en het in een moment van woede en frustratie gebeurde.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:44 schreef Smack10 het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk TS, dat je nu even geen aandacht hebt en zaad in je kut?
Wat zeik je dan over iemand die naar je kut grijpt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij zijn de mannen hier niet zo gecharmeerd van die actie maar let even op het feit dat ik gewoon vrijgezel was en dat het voor mij prima oké is om een keer een one night stand te hebben. Zeker als ik me kut voel. Fuck die shit.
Als het je echt niet zou boeien, zou je ook niet miepen dat het per ongeluk (quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij zijn de mannen hier niet zo gecharmeerd van die actie maar let even op het feit dat ik gewoon vrijgezel was en dat het voor mij prima oké is om een keer een one night stand te hebben. Zeker als ik me kut voel. Fuck die shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |