abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136786500
quote:
15s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dan is het toch júíst krom om iemand preuts te noemen als diegene het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op haar arm legt? :')
Ligt eraan waarom ze het ongewenst vindt.
Er komt geen graantje nuancering vanaf dus ik ga uit van een normale situatie.
(ik vind het dan ook raar dat ik volgens jou erbij moet verzinnen dat het gaat om een vreemdeling bijvoorbeeld)
Rustig aan.
pi_136786560
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoezo is het preuts als je het onbeschoft vindt als iemand je ongewenst aanraakt? :')
Er zijn zoveel dingen "ongewenst" in het leven.
pi_136786665
Bepaalde dingen doe je gewoon niet. Omdat je bent opgevoed ofzo. }:|
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:43:42 #104
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136787237
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ligt eraan waarom ze het ongewenst vindt.
Er komt geen graantje nuancering vanaf dus ik ga uit van een normale situatie.
(ik vind het dan ook raar dat ik volgens jou erbij moet verzinnen dat het gaat om een vreemdeling bijvoorbeeld)
We zitten in een topic waar het gaat over waar de grens van 'aanranding' ligt, zij geeft aan een ietwat mildere situatie als onbeschoft te ervaren, als het deze onderwerpen betreft is het toch vreemd als je van een normale situatie uit gaat?
Als het een normale situatie was is het toch niet onbeschoft of aanranding?

En dat van die vreemdeling was mijn eigen voorbeeld, wanneer ik op Dipkip's uitspraak doelde heb ik altijd 'iemand' gezegd.

En waar je me nou eigenlijk op wilde wijzen, was dat ik het niet goed gelezen had omdat ik het vreemd vond dat wat zij omschrijft 'preuts' benoemd wordt. Ik zie nog steeds geen manier waarop het preuts zou zijn als je het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op je arm legt.
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij, bijvoorbeeld. :7
Sorry, die was zó makkelijk :')
Fuck the EBU.
pi_136787324
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

We zitten in een topic waar het gaat over waar de grens van 'aanranding' ligt, zij geeft aan een ietwat mildere situatie als onbeschoft te ervaren, als het deze onderwerpen betreft is het toch vreemd als je van een normale situatie uit gaat?

En dat van die vreemdeling was mijn eigen voorbeeld, wanneer ik op Dipkip's uitspraak doelde heb ik altijd 'iemand' gezegd.

[..]

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, als je mij niet mag dan doe ik het goed.

Ben hier namelijk niet om vriendjes te maken, maar om mijn mening te geven. ;)
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:45:45 #106
288245 crew  Moira
pi_136787368
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, als je mij niet mag dan doe ik het goed.

Ben hier namelijk niet om vriendjes te maken, maar om mijn mening te geven. ;)
:')
Fuck the EBU.
pi_136787502
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

:')
Wat is er meid?
pi_136787542
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef theunderdog het volgende:
Met je poten aan iemand zitten terwijl diegene dit niet wil ook. Of zou jij het wel toelaten bij jezelf? :P
pi_136787658
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:

[..]

Met je poten aan iemand zitten terwijl diegene dit niet wil ook. Of zou jij het wel toelaten bij jezelf? :P
Ik vind het niet erg als een man of vrouw aan mijn arm zit om even duidelijk te maken dat hij/zij er bijvoorbeeld langs wil.

The horror !!! @@ :') :')
pi_136787667
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

En waar je me nou eigenlijk op wilde wijzen, was dat ik het niet goed gelezen had omdat ik het vreemd vond dat wat zij omschrijft 'preuts' benoemd wordt. Ik zie nog steeds geen manier waarop het preuts zou zijn als je het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op je arm legt.

[..]

Ik ga altijd uit van een normale situatie als er geen schets wordt gemaakt van een alternatieve situatie, lijkt mij heel normaal, ook in zo een topic, als het geen normale situatie was dan vertel je er namelijk vaak bij waarom die niet normaal was.

En inderdaad, als het een normale situatie was zou het niet onbeschoft of aanranding zijn, daarom wordt ze preuts genoemd, want zij heeft daar (dan) een alternatieve mening in.

quote:
Ik zie nog steeds geen manier waarop het preuts zou zijn als je het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op je arm legt.
Omdat bij minimaal en ook nog eens doodnormaal contact al terug wordt gedeinst allicht? (maar jij hebt het niet zo gelezen dus ik snap de ''clash'' wel)
Rustig aan.
pi_136787707
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind het niet erg als een man of vrouw aan mijn arm zit om even duidelijk te maken dat hij/zij er bijvoorbeeld langs wil. The horror !!! @@
Dat was niet het soort aanraking dat in de TT werd beschreven.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:51:34 #112
288245 crew  Moira
pi_136787766
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ga altijd uit van een normale situatie als er geen schets wordt gemaakt van een alternatieve situatie, lijkt mij heel normaal, ook in zo een topic, als het geen normale situatie was dan vertel je er namelijk vaak bij waarom die niet normaal was.

En inderdaad, als het een normale situatie was zou het niet onbeschoft of aanranding zijn, daarom wordt ze preuts genoemd, want zij heeft daar een alternatieve mening in.

[..]

Omdat bij minimaal en ook nog eens doodnormaal contact al terug wordt gedeinst allicht? (maar jij hebt het niet zo gelezen dus ik snap de ''clash'' wel)
Goed, het heeft weinig zin om hier over door te gaan gezien Dipkip zelf geen duidelijke situatie bij heeft geschetst.
Maar ik ga er gewoon niet vanuit dat ze het had over 'doodnormaal contact', anders zou het niet noemenswaardig zijn in dit topic imo.
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:52:34 #113
288245 crew  Moira
pi_136787838
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg als een man of vrouw aan mijn arm zit om even duidelijk te maken dat hij/zij er bijvoorbeeld langs wil.

The horror !!! @@ :') :')
Dat was iets wat kingtoppie noemde, en misschien zou Dipkip dat ook wel niet erg vinden.
Je weet niet waar ze het over heeft, dus kun je het moeilijk preuts noemen.
Fuck the EBU.
pi_136787923
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat was iets wat kingtoppie noemde, en misschien zou Dipkip dat ook wel niet erg vinden.
Je weet niet waar ze het over heeft, dus kun je het moeilijk preuts noemen.
Ik reageer op een post...

Als er nog nuancering aan de post te geven was, dan moet diegene dat zelf doen.
pi_136787967
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef Moira. het volgende:

[..]

Goed, het heeft weinig zin om hier over door te gaan gezien Dipkip zelf geen duidelijke situatie bij heeft geschetst.
Maar ik ga er gewoon niet vanuit dat ze het had over 'doodnormaal contact', anders zou het niet noemenswaardig zijn in dit topic imo.
Juist wel, ik vind het altijd wel interessant om te lezen dat sommige mensen ergens een beetje appart in zijn.
Rustig aan.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:55:04 #116
288245 crew  Moira
pi_136787984
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik reageer op een post...

Als er nog nuancering aan de post te geven was, dan moet diegene dat zelf doen.
Je oordeelt over een situatie waarvan je de nuancering niet weet.
Dat getuigt doorgaans van kortzichtigheid.
Maar dat is jou niks nieuws.
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:55:20 #117
288245 crew  Moira
pi_136788013
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Juist wel, ik vind het altijd wel interessant om te lezen dat sommige mensen ergens een beetje appart in zijn.
Dat sowieso, maar ik denk dat daar hier geen sprake van was :P
Fuck the EBU.
pi_136788048
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ehh...
De meeste mensen gaan gewoon uit van normale situaties als er geen nuancering wordt gegeven.
Dat kun je kortzichtig noemen maar zo werkt het 99% van de keren volgens mij gewoon in de realiteit...
Rustig aan.
pi_136788066
quote:

[..]

Dat sowieso, maar ik denk dat daar hier geen sprake van was :P
Wat een heerlijk vaag gesprek hebben we zeg. 8)7
Rustig aan.
pi_136788088
quote:

[..]

Nee, ik reageer op een post.

Dat is de bedoeling van een discussieforum. ;)
  zondag 16 februari 2014 @ 20:58:33 #121
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136788210
Dat TS deze jongen nog leuk vindt nadat hij haar heeft gegrepen bij het kruis spreekt boekdelen.
MV NS FR DS MD
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:59:05 #122
288245 crew  Moira
pi_136788235
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ehh...
De meeste mensen gaan gewoon uit van normale situaties als er geen nuancering wordt gegeven.
Dat kun je kortzichtig noemen maar zo werkt het 99% van de keren volgens mij gewoon in de realiteit...
Ik zie geen reden om aan te nemen dat Dipkip in normale situaties het erg zou vinden als iemand perongeluk haar arm aan raakt, of dat bewust doet om te laten weten dat diegene haar wil passeren.
Omdat je gewoon vreemd bent als je dat erg zou vinden.

Het is logischer om te bedenken dat het gaat om een ongewenste aanraking van iemand die dat doelbewust doet om op jou te hitten terwijl jij het helemaal niet wilt. Soms wil je al niet eens een gesprek met iemand aan gaan die dat wel met jou probeert aan te knopen, laat staan dat je wilt dat diegene je dan aanraakt. Ook al is het 'maar een hand op je arm', dat is dan gewoon ongewenst en ook onbeschoft.

En underdog heeft echt al in meerdere topics laten weten dat hij kortzichtig is, dus dit vult slechts het lijstje aan :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:59:26 #123
288245 crew  Moira
pi_136788261
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, ik reageer op een post.

Dat is de bedoeling van een discussieforum. ;)
En mensen die rare reacties geven op posts krijgen daar dan ook weer een reactie op.
Zo werkt dat op een discussieforum. ;)
Fuck the EBU.
pi_136788328
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

En mensen die rare reacties geven op posts krijgen daar dan ook weer een reactie op.
Zo werkt dat op een discussieforum. ;)
Uiteraard, heeft iemand daar soms bezwaar tegen?
pi_136788340
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik zie geen reden om aan te nemen dat Dipkip in normale situaties het erg zou vinden als iemand perongeluk haar arm aan raakt, of dat bewust doet om te laten weten dat diegene haar wil passeren.
Omdat je gewoon vreemd bent als je dat erg zou vinden.
Goede reden om het te posten toch? Dat je daar iets vreemd in bent? Gebeurt genoeg.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')