abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136782027
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Risico's nemen is wat anders dan meerdere malen grijpen naar de kruis terwijl de vrouw al duidelijk heeft gemaakt het niet op prijs te stellen (en zelfs een poging doet om te slaan).
Een vrouw die tegelijkertijd wel blijft zitten en rustig verder gaat met met je flirten, ondanks de hand.
Beetje mixed signal.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_136782047
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef zarGon het volgende:
Risico's nemen is wat anders dan meerdere malen grijpen naar de kruis terwijl de vrouw al duidelijk heeft gemaakt het niet op prijs te stellen (en zelfs een poging doet om te slaan).
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ik weet niet hoe de situatie zich heeft gevormd, maar ik zou dit geen aanranding noemen maar gewoon horkerig gedrag.

Die jongen die kijkt gewoon hoe ver hij kan gaan bij jou, dat het in een club was maakt het alleen maar leuker voor hem, dat verhoogd de moeilijkheidsgraad.

Een ''nee'' van een vrouw wordt enorm vaak gebracht als een: ''nog niet, je moet harder proberen''
En dat jij hem zo leuk vindt lijkt daar een beetje in mee te gaan, laat staan dat je allicht ook gewoon lekker zat te kreunen in de kroeg.
Ik zet dus mijn twijfels bij hoe ze dat kenbaar gemaakt heeft.
Rustig aan.
  zondag 16 februari 2014 @ 18:28:37 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136782068
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:26 schreef kingtoppie het volgende:

Ik probeerde iemands reactie te nuanceren dus dit slaat op zijn reactie en niet op mishu haar verhaal.
Nee dat sloeg op ongewenst betasten en dat je als vrouw anders maar in het klooster moest gaan als dat je niet beviel. Dat scheelt!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136782103
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee dat sloeg op ongewenst betasten en dat je als vrouw anders maar in het klooster moest gaan als dat je niet beviel. Dat scheelt!
:? Nah.
Rustig aan.
  zondag 16 februari 2014 @ 18:30:30 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136782137
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:11 schreef kingtoppie het volgende:

Tis altijd een risico of het gewenst of ongewenst is, kun je het wel not-done noemen maar dan moet je maar op safe leven en in een klooster gaan wonen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136782480
De reacties van veel mannen én TS hier vertonen wel hele erg 'The Red Pill' trekjes en dat is absoluut niet positief...

Nee, je hoeft als man je niet als een klootzak te gedragen en risico's te nemen tot op het punt van aanranding (of verder) om een vrouw het bed in te lullen... het enige type vrouw dat daarvoor valt gaat toch niet met jou naar bed als je daadwerkelijk zo ver moet gaan. En elke vrouw die je daadwerkelijk zou willen hebben en meer dan 1 ochtend naast wakker wil worden, vindt je door dit gedrag alleen een vieze gore klootzak die z'n handen thuis moet houden.
pi_136782624
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ik weet niet hoe de situatie zich heeft gevormd, maar ik zou dit geen aanranding noemen maar gewoon horkerig gedrag.

Die jongen die kijkt gewoon hoe ver hij kan gaan bij jou, dat het in een club was maakt het alleen maar leuker voor hem, dat verhoogd de moeilijkheidsgraad.

Een ''nee'' van een vrouw wordt enorm vaak gebracht als een: ''nog niet, je moet harder proberen''
En dat jij hem zo leuk vindt lijkt daar een beetje in mee te gaan, laat staan dat je allicht ook gewoon lekker zat te kreunen in de kroeg.
En dít is zo vaak waar het mis gaat.

Ik kan me namelijk voorstellen dat als een vrouw giechelend "nee, dit moet ik niet doen eigenlijk" roept terwijl ze je halfslachtig wegduwt maar tegelijkertijd terugzoent, overkomt als een je moet harder proberen (en dat ws ook is).

Het probleem is echter dat er mensen rondlopen met een bord voor hun kop die slecht zijn in non-verbale communicatie of een achterlijk groot ego hebben en er dus standaard vanuit gaan dat nee = ja, doe maar wat meer moeite, zelfs al duw je iemand hard weg en schreeuw je op kwade toon: nee, donder op. Bovendien creeërt dat soort ja/nee gedrag van vrouwen een grijs gebied, als ik op rustige neutrale toon nee zeg dan is dat ook nee en wil ik dat dat zo opgevat wordt; omdat er ook van die nee/ja vrouwen rondlopen komt dat echter al snel niet duidelijk genoeg over.

Daarom moeten mensen gewoon zeggen wat ze bedoelen; het is enorm irritant dat een nee van iemand bij wie nee gewoon nee is minder serieus genomen wordt omdat er zoveel mensen rondlopen die mixed signals geven.
pi_136782675
Overigens, risico nemen in de zin van iemand zoenen is logisch natuurlijk; het wordt kut-gedrag als iemand laat blijken daar niet van gediend te zijn en je gaat door.
pi_136783002
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:46 schreef Musil het volgende:
Daarom moeten mensen gewoon zeggen wat ze bedoelen; het is enorm irritant dat een nee van iemand bij wie nee gewoon nee is minder serieus genomen wordt omdat er zoveel mensen rondlopen die mixed signals geven.
Dat gaat nooit gebeuren.
Ik vind het zelfs ongewenst, vrouwen willen gedomineerd worden dus ze willen niet zeggen ''misschien later'' ze willen dat de man haar veroverd en zijn best blijft doen.

[ Bericht 6% gewijzigd door kingtoppie op 16-02-2014 19:11:09 ]
Rustig aan.
pi_136783063
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, eigenlijk zou jij eerst moeten uitleggen wat je onder aanleiding tot de actie verstaat, maar ik zal even voor je denken. Denk dat je bedoelt dat als de vrouw heel flirterig doet, wat natuurlijk perceptie-afhankelijk is, en je daarop handelt je niet zou moeten worden beticht van aanranding. Maar mocht zo'n actie inderdaad ongewenst zijn bij de ontvanger, dan zal daar in de regel afwijzend op worden gereageerd zodat het duidelijk is voor de pleger dat hij moet stoppen. Voor mij is dat dat ook geen aanranding, tenzij je doorgaat en haar wens dus niet respecteert.
Ja en dan komt nog de nuance dat een ''nee'' van een meisje geldt voor dat specifieke moment wat zelfs binnen een paar minuutjes kan omslaan in een ''ja''.

De manier waarop zegt veel meer dan de loze woorden.
Rustig aan.
pi_136783097
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja en dan komt nog de nuance dat een ''nee'' van een meisje geldt voor dat specifieke moment wat zelfs binnen een paar minuutjes kan omslaan in een ''ja''.

De manier waarop zegt veel meer dan de loze woorden.
Ja, klopt ook, heb ik ook meegemaakt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136783126
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:06 schreef theunderdog het volgende:
Meen je dat nu serieus?
Ja.
pi_136783389
Je wilde die jongen gewoon, hij voelde het dus perfect aan,
En nu huilie gaan doen hierzo.

tsssk hoop maar dat niet alle meiden zo zijn als jou TS :')
Do what you love, love what you do!
  zondag 16 februari 2014 @ 19:27:26 #89
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136784049
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hij stond achter mij. De eerste keer deed ik een stap naar voren nadat ik zijn hand had weggedaan.

Ik kon niet goed reageren omdat ik met een date was (om hem jaloers te maken) en dat werkte blijkbaar... of hij had niet door dat ik met een jongen was ofzo.
WTF, jij maakt een geintje hoop ik?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 16 februari 2014 @ 19:27:57 #90
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_136784066
Dit is gewoon aanranding. :')
Haha gay!
pi_136785607
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:04 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja.
Preuts gevalletje jij dan.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:11:19 #92
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136785805
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Preuts gevalletje jij dan.
Hoezo is het preuts als je het onbeschoft vindt als iemand je ongewenst aanraakt? :')
Fuck the EBU.
pi_136786066
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoezo is het preuts als je het onbeschoft vindt als iemand je ongewenst aanraakt? :')
Heb je uberhaupt gelezen waar hij op reageerde?

Omdat er kleinzeerig gedaan wordt over een hand op je arm, lijkt mij heel normaal dat dat gebeurt in sociale situaties.
Rustig aan.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:21:38 #94
288245 crew  Moira
pi_136786146
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt gelezen waar hij op reageerde?

Omdat er kleinzeerig gedaan wordt over een hand op je arm, lijkt mij heel normaal dat dat gebeurt in sociale situaties.
Ja, hij reageerde op Dipkip die zei dat ze een hand op een arm al over de grens vond gaan (ongewenst, dus), geen aanranding, maar wel onbeschoft.

Daar is niks preuts aan :? Natuurlijk kan dat perongeluk gebeuren als je op een drukke plek staat, maar ik ga er vanuit dat ze bedoelt dat iemand doelbewust aan je arm zit, een vreemdeling bijv, terwijl je dat niet wilt.
Dat ís ook onbeschoft, je gaat niet zomaar aan mensen zitten.
Fuck the EBU.
pi_136786221
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja, hij reageerde op Dipkip die zei dat ze een hand op een arm al over de grens vond gaan (ongewenst, dus), geen aanranding, maar wel onbeschoft.

Daar is niks preuts aan :? Natuurlijk kan dat perongeluk gebeuren als je op een drukke plek staat, maar ik ga er vanuit dat ze bedoelt dat iemand doelbewust aan je arm zit, een vreemdeling bijv, terwijl je dat niet wilt.
Dat ís ook onbeschoft, je gaat niet zomaar aan mensen zitten.
Oh bij een hand over je arm denk ik aan normaal sociaal contact eigenlijk en niet aan een vreemdeling die je arm wilt betasten...

Als je door een drukke kroeg loopt raak ik constant de armen aan van mensen, man en vrouw, dan weten ze aan welke kant ik wil passeren.
Rustig aan.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:24:05 #96
288245 crew  Moira
pi_136786257
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh bij een hand over je arm denk ik aan normaal sociaal contact eigenlijk en niet aan een vreemdeling die je arm wilt betasten...
We hebben het natuurlijk niet meer over aanranding/onbeschoftheid als een kennis van je in een sociaal gesprek aan je arm zit om bijv. medeleven te tonen of als reactie op jouw verhaal.
Dus logischerwijs moet je het ook niet zo interpreteren.
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
Als je door een drukke kroeg loopt raak ik constant de armen aan van mensen, man en vrouw, dan weten ze aan welke kant ik wil passeren.
Ja, duh. Maar je kan toch wel begrijpen dat ze niet dát bedoelde :P
Fuck the EBU.
pi_136786355
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:24 schreef Moira. het volgende:

[..]

We hebben het natuurlijk niet meer over aanranding/onbeschoftheid als een kennis van je in een sociaal gesprek aan je arm zit om bijv. medeleven te tonen of als reactie op jouw verhaal.
Dus logischerwijs moet je het ook niet zo interpreteren.

[..]

Ja, duh. Maar je kan toch wel begrijpen dat ze niet dát bedoelde :P
Lijkt mij dat ze sprak over haar grenzen en dan vind ik het eigenlijk helemaal niet raar dat ik er gewoon een normale situatie bij verzin eigenlijk...
Rustig aan.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:26:53 #98
288245 crew  Moira
pi_136786372
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lijkt mij dat ze sprak over haar grenzen en dan vind ik het eigenlijk helemaal niet raar dat ik er gewoon een normale situatie bij verzin eigenlijk...
Da's leuk voor je, maar dit topic gaat natuurlijk niet over normale situaties.
Fuck the EBU.
pi_136786387
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:26 schreef Moira. het volgende:

[..]

Da's leuk voor je, maar dit topic gaat natuurlijk niet over normale situaties.
Das leuk voor je maar het verschilt voor iedereen wat zij normaal vinden. :')
Rustig aan.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:27:56 #100
288245 crew  Moira
pi_136786409
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Das leuk voor je maar het verschilt voor iedereen wat zij normaal vinden. :')
Dan is het toch júíst krom om iemand preuts te noemen als diegene het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op haar arm legt? :')
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')