De naam doet het m wel ! Sorry Doggyquote:Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Moira. het volgende:
Ik zie geen reden om aan te nemen dat Dipkip in normale situaties het erg zou vinden als iemand perongeluk haar arm aan raakt, of dat bewust doet om te laten weten dat diegene haar wil passeren.Omdat je gewoon vreemd bent als je dat erg zou vinden.Het is logischer om te bedenken dat het gaat om een ongewenste aanraking van iemand die dat doelbewust doet om op jou te hitten terwijl jij het helemaal niet wilt. Soms wil je al niet eens een gesprek met iemand aan gaan die dat wel met jou probeert aan te knopen, laat staan dat je wilt dat diegene je dan aanraakt. Ook al is het 'maar een hand op je arm', dat is dan gewoon ongewenst en ook onbeschoft.En underdog heeft echt al in meerdere topics laten weten dat hij kortzichtig is, dus dit vult slechts het lijstje aan
Één maal, ander maal?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, heeft iemand daar soms bezwaar tegen?
Juah, dat ook wel. Maar als dat het geval was lijkt het mij logischer dat ze er gelijk bij had verteld dat ze dat in normale situaties zoals wij aangaven óók ongewenst/onbeschoft/over de grens zou vinden.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goede reden om het te posten toch? Dat je daar iets vreemd in bent? Gebeurt genoeg.
Danku.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:01 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
De naam doet het m wel ! Sorry Doggy
De context is in dit geval ongewenste aanraking tijdens uitgaan/andere gelegenheden op intieme plaatsen. Mensen die hier praten over 'iemand aantikken als je erlangs wil' en dat soort dingen hebben dat misschien niet begrepen.
Zijn we daar anders in.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:02 schreef Moira. het volgende:
Juah, dat ook wel. Maar als dat het geval was lijkt het mij logischer dat ze er gelijk bij had verteld dat ze dat in normale situaties zoals wij aangaven óók ongewenst/onbeschoft/over de grens zou vinden.
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Ik heb 3 keer zijn hand weggedaan en ben daarna boos geworden hoor. Toen hield ie me keihard vast en deed het nog een keer... daarna kneep hij in mijn kont en liep weg
Nee hoor. Ik doe aan groepsseks en bdsm.quote:
Je bent dus gewoon aangerand.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Ik heb 3 keer zijn hand weggedaan en ben daarna boos geworden hoor. Toen hield ie me keihard vast en deed het nog een keer... daarna kneep hij in mijn kont en liep weg
Klinkt echt als boyfriend materialquote:Op zondag 16 februari 2014 10:15 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem geprobeerd te slaan maar toen hield hij me vast.
Jemig het wordt nu wel een beetje treurig.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij stond achter mij. De eerste keer deed ik een stap naar voren nadat ik zijn hand had weggedaan.
Ik kon niet goed reageren omdat ik met een date was (om hem jaloers te maken) en dat werkte blijkbaar... of hij had niet door dat ik met een jongen was ofzo.
Maar het was zon leuke jongen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat
- je drie keer laten betasten
- pas na de derde keer boos (!) worden
- zo boos (!) dat hij het daarna nog een keer deed
- zo boos (!) dat hij ook nog je kont kneep
- zo boos (!) dat hij makkelijk weg kon lopen
hoe boos? zo boos!
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:57 schreef Mishu het volgende:
ook al vond ik de jongen in kwestie leuk.
Mishu pls.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef Mishu het volgende:
Ik kon niet goed reageren omdat ik met een date was (om hem jaloers te maken) en dat werkte blijkbaar... of hij had niet door dat ik met een jongen was ofzo.
Eens met user hierboven.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:12 schreef Godshand het volgende:
Volgende keer knietje Mishu...
En inderdaad, regelrechte afknapper toch, die gast?
Ik vind het ook een afknapper dat je een andere gast " gebruikt" om hem jaloers te maken. Sorry, getuigt niet van veel intelligentie...
Terwijl ze alleen WO jongens date en HBO minderwaardig vindt. Beetje jammerquote:Op maandag 17 februari 2014 15:12 schreef Godshand het volgende:
Volgende keer knietje Mishu...
En inderdaad, regelrechte afknapper toch, die gast?
Ik vind het ook een afknapper dat je een andere gast " gebruikt" om hem jaloers te maken. Sorry, getuigt niet van veel intelligentie...
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Terwijl ze alleen WO jongens date en HBO minderwaardig vindt. Beetje jammer
Ben je nooit 15 geweest ofzoquote:Op maandag 17 februari 2014 10:40 schreef Dipkip het volgende:
Blijkbaar vind je praten zo moeilijk dat je maar als een baviaan tegen me aan moet gaan schurken
Ze heeft er ooit een topic over geopend zelfsquote:
Ergens is dit een karma gevalletje.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze heeft er ooit een topic over geopend zelfs
Met jouw lengte kom je er wel mee wegquote:Op maandag 17 februari 2014 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
maar kan je nou wel of niet proberen na een leuk lang gesprek om lichtjes een poging naar kruis te wagen
Ik heb wel een beetje het idee dat het afhangt in welke kroeg je bent. Bij sommige gelegenheden is het meer gebruikelijk dan bij andere. Heel lang geleden ook wel eens andersom meegemaakt, meisje dat ineens heel erg lichamelijk werd (uit het volkomen niets). Maar ze deed dat denk ik vooral om gratis drank te scoren en destijds leefde ik nog op een stufi-uitkering. Dat werd dus geen match...quote:. En ik vind iedere vorm van fysiek contact bij wijze van openingszin uitermate onbeschoft.
Ik ben ook klein, ongeveer even groot als jij. Als ik een poging doe naar het kruis beginnen ze altijd te glimlachen alsof ik hun kleine broertje ben.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
maar kan je nou wel of niet proberen na een leuk lang gesprek om lichtjes een poging naar kruis te wagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |