Ligt eraan waarom ze het ongewenst vindt.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan is het toch júíst krom om iemand preuts te noemen als diegene het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op haar arm legt?
Er zijn zoveel dingen "ongewenst" in het leven.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo is het preuts als je het onbeschoft vindt als iemand je ongewenst aanraakt?
We zitten in een topic waar het gaat over waar de grens van 'aanranding' ligt, zij geeft aan een ietwat mildere situatie als onbeschoft te ervaren, als het deze onderwerpen betreft is het toch vreemd als je van een normale situatie uit gaat?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan waarom ze het ongewenst vindt.
Er komt geen graantje nuancering vanaf dus ik ga uit van een normale situatie.
(ik vind het dan ook raar dat ik volgens jou erbij moet verzinnen dat het gaat om een vreemdeling bijvoorbeeld)
Jij, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen "ongewenst" in het leven.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, als je mij niet mag dan doe ik het goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
We zitten in een topic waar het gaat over waar de grens van 'aanranding' ligt, zij geeft aan een ietwat mildere situatie als onbeschoft te ervaren, als het deze onderwerpen betreft is het toch vreemd als je van een normale situatie uit gaat?
Als het een normale situatie was is het toch niet onbeschoft of aanranding?
En dat van die vreemdeling was mijn eigen voorbeeld, wanneer ik op Dipkip's uitspraak doelde heb ik altijd 'iemand' gezegd.
[..]
Jij, bijvoorbeeld.
Sorry, die was zó makkelijk![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, als je mij niet mag dan doe ik het goed.
Ben hier namelijk niet om vriendjes te maken, maar om mijn mening te geven.
Met je poten aan iemand zitten terwijl diegene dit niet wil ook. Of zou jij het wel toelaten bij jezelf?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef theunderdog het volgende:
Er zijn zoveel dingen "ongewenst" in het leven.
Ik vind het niet erg als een man of vrouw aan mijn arm zit om even duidelijk te maken dat hij/zij er bijvoorbeeld langs wil.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Met je poten aan iemand zitten terwijl diegene dit niet wil ook. Of zou jij het wel toelaten bij jezelf?
Ik ga altijd uit van een normale situatie als er geen schets wordt gemaakt van een alternatieve situatie, lijkt mij heel normaal, ook in zo een topic, als het geen normale situatie was dan vertel je er namelijk vaak bij waarom die niet normaal was.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
We zitten in een topic waar het gaat over waar de grens van 'aanranding' ligt, zij geeft aan een ietwat mildere situatie als onbeschoft te ervaren, als het deze onderwerpen betreft is het toch vreemd als je van een normale situatie uit gaat?
Als het een normale situatie was is het toch niet onbeschoft of aanranding?
En dat van die vreemdeling was mijn eigen voorbeeld, wanneer ik op Dipkip's uitspraak doelde heb ik altijd 'iemand' gezegd.
En waar je me nou eigenlijk op wilde wijzen, was dat ik het niet goed gelezen had omdat ik het vreemd vond dat wat zij omschrijft 'preuts' benoemd wordt. Ik zie nog steeds geen manier waarop het preuts zou zijn als je het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op je arm legt.
[..]
Jij, bijvoorbeeld.
Sorry, die was zó makkelijk![]()
Omdat bij minimaal en ook nog eens doodnormaal contact al terug wordt gedeinst allicht? (maar jij hebt het niet zo gelezen dus ik snap de ''clash'' wel)quote:Ik zie nog steeds geen manier waarop het preuts zou zijn als je het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op je arm legt.
Dat was niet het soort aanraking dat in de TT werd beschreven.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind het niet erg als een man of vrouw aan mijn arm zit om even duidelijk te maken dat hij/zij er bijvoorbeeld langs wil. The horror !!! @@
Goed, het heeft weinig zin om hier over door te gaan gezien Dipkip zelf geen duidelijke situatie bij heeft geschetst.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga altijd uit van een normale situatie als er geen schets wordt gemaakt van een alternatieve situatie, lijkt mij heel normaal, ook in zo een topic, als het geen normale situatie was dan vertel je er namelijk vaak bij waarom die niet normaal was.
En inderdaad, als het een normale situatie was zou het niet onbeschoft of aanranding zijn, daarom wordt ze preuts genoemd, want zij heeft daar een alternatieve mening in.
[..]
Omdat bij minimaal en ook nog eens doodnormaal contact al terug wordt gedeinst allicht? (maar jij hebt het niet zo gelezen dus ik snap de ''clash'' wel)
Dat was iets wat kingtoppie noemde, en misschien zou Dipkip dat ook wel niet erg vinden.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als een man of vrouw aan mijn arm zit om even duidelijk te maken dat hij/zij er bijvoorbeeld langs wil.
The horror !!! @@![]()
Ik reageer op een post...quote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was iets wat kingtoppie noemde, en misschien zou Dipkip dat ook wel niet erg vinden.
Je weet niet waar ze het over heeft, dus kun je het moeilijk preuts noemen.
Juist wel, ik vind het altijd wel interessant om te lezen dat sommige mensen ergens een beetje appart in zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goed, het heeft weinig zin om hier over door te gaan gezien Dipkip zelf geen duidelijke situatie bij heeft geschetst.
Maar ik ga er gewoon niet vanuit dat ze het had over 'doodnormaal contact', anders zou het niet noemenswaardig zijn in dit topic imo.
Je oordeelt over een situatie waarvan je de nuancering niet weet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik reageer op een post...
Als er nog nuancering aan de post te geven was, dan moet diegene dat zelf doen.
Dat sowieso, maar ik denk dat daar hier geen sprake van wasquote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Juist wel, ik vind het altijd wel interessant om te lezen dat sommige mensen ergens een beetje appart in zijn.
Ehh...quote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je oordeelt over een situatie waarvan je de nuancering niet weet.
Dat getuigt doorgaans van kortzichtigheid.
Maar dat is jou niks nieuws.
Wat een heerlijk vaag gesprek hebben we zeg.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik denk dat daar hier geen sprake van was
Nee, ik reageer op een post.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je oordeelt over een situatie waarvan je de nuancering niet weet.
Dat getuigt doorgaans van kortzichtigheid.
Maar dat is jou niks nieuws.
Ik zie geen reden om aan te nemen dat Dipkip in normale situaties het erg zou vinden als iemand perongeluk haar arm aan raakt, of dat bewust doet om te laten weten dat diegene haar wil passeren.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh...
De meeste mensen gaan gewoon uit van normale situaties als er geen nuancering wordt gegeven.
Dat kun je kortzichtig noemen maar zo werkt het 99% van de keren volgens mij gewoon in de realiteit...
En mensen die rare reacties geven op posts krijgen daar dan ook weer een reactie op.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op een post.
Dat is de bedoeling van een discussieforum.
Uiteraard, heeft iemand daar soms bezwaar tegen?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
En mensen die rare reacties geven op posts krijgen daar dan ook weer een reactie op.
Zo werkt dat op een discussieforum.
Goede reden om het te posten toch? Dat je daar iets vreemd in bent? Gebeurt genoeg.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om aan te nemen dat Dipkip in normale situaties het erg zou vinden als iemand perongeluk haar arm aan raakt, of dat bewust doet om te laten weten dat diegene haar wil passeren.
Omdat je gewoon vreemd bent als je dat erg zou vinden.
De naam doet het m wel ! Sorry Doggyquote:Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Moira. het volgende:
Ik zie geen reden om aan te nemen dat Dipkip in normale situaties het erg zou vinden als iemand perongeluk haar arm aan raakt, of dat bewust doet om te laten weten dat diegene haar wil passeren.Omdat je gewoon vreemd bent als je dat erg zou vinden.Het is logischer om te bedenken dat het gaat om een ongewenste aanraking van iemand die dat doelbewust doet om op jou te hitten terwijl jij het helemaal niet wilt. Soms wil je al niet eens een gesprek met iemand aan gaan die dat wel met jou probeert aan te knopen, laat staan dat je wilt dat diegene je dan aanraakt. Ook al is het 'maar een hand op je arm', dat is dan gewoon ongewenst en ook onbeschoft.En underdog heeft echt al in meerdere topics laten weten dat hij kortzichtig is, dus dit vult slechts het lijstje aan
Één maal, ander maal?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, heeft iemand daar soms bezwaar tegen?
Juah, dat ook wel. Maar als dat het geval was lijkt het mij logischer dat ze er gelijk bij had verteld dat ze dat in normale situaties zoals wij aangaven óók ongewenst/onbeschoft/over de grens zou vinden.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goede reden om het te posten toch? Dat je daar iets vreemd in bent? Gebeurt genoeg.
Danku.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:01 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
De naam doet het m wel ! Sorry Doggy
De context is in dit geval ongewenste aanraking tijdens uitgaan/andere gelegenheden op intieme plaatsen. Mensen die hier praten over 'iemand aantikken als je erlangs wil' en dat soort dingen hebben dat misschien niet begrepen.
Zijn we daar anders in.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:02 schreef Moira. het volgende:
Juah, dat ook wel. Maar als dat het geval was lijkt het mij logischer dat ze er gelijk bij had verteld dat ze dat in normale situaties zoals wij aangaven óók ongewenst/onbeschoft/over de grens zou vinden.
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Ik heb 3 keer zijn hand weggedaan en ben daarna boos geworden hoor. Toen hield ie me keihard vast en deed het nog een keer... daarna kneep hij in mijn kont en liep weg
Nee hoor. Ik doe aan groepsseks en bdsm.quote:
Je bent dus gewoon aangerand.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Ik heb 3 keer zijn hand weggedaan en ben daarna boos geworden hoor. Toen hield ie me keihard vast en deed het nog een keer... daarna kneep hij in mijn kont en liep weg
Klinkt echt als boyfriend materialquote:Op zondag 16 februari 2014 10:15 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem geprobeerd te slaan maar toen hield hij me vast.
Jemig het wordt nu wel een beetje treurig.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij stond achter mij. De eerste keer deed ik een stap naar voren nadat ik zijn hand had weggedaan.
Ik kon niet goed reageren omdat ik met een date was (om hem jaloers te maken) en dat werkte blijkbaar... of hij had niet door dat ik met een jongen was ofzo.
Maar het was zon leuke jongen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat
- je drie keer laten betasten
- pas na de derde keer boos (!) worden
- zo boos (!) dat hij het daarna nog een keer deed
- zo boos (!) dat hij ook nog je kont kneep
- zo boos (!) dat hij makkelijk weg kon lopen
hoe boos? zo boos!
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:57 schreef Mishu het volgende:
ook al vond ik de jongen in kwestie leuk.
Mishu pls.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef Mishu het volgende:
Ik kon niet goed reageren omdat ik met een date was (om hem jaloers te maken) en dat werkte blijkbaar... of hij had niet door dat ik met een jongen was ofzo.
Eens met user hierboven.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:12 schreef Godshand het volgende:
Volgende keer knietje Mishu...
En inderdaad, regelrechte afknapper toch, die gast?
Ik vind het ook een afknapper dat je een andere gast " gebruikt" om hem jaloers te maken. Sorry, getuigt niet van veel intelligentie...
Terwijl ze alleen WO jongens date en HBO minderwaardig vindt. Beetje jammerquote:Op maandag 17 februari 2014 15:12 schreef Godshand het volgende:
Volgende keer knietje Mishu...
En inderdaad, regelrechte afknapper toch, die gast?
Ik vind het ook een afknapper dat je een andere gast " gebruikt" om hem jaloers te maken. Sorry, getuigt niet van veel intelligentie...
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Terwijl ze alleen WO jongens date en HBO minderwaardig vindt. Beetje jammer
Ben je nooit 15 geweest ofzoquote:Op maandag 17 februari 2014 10:40 schreef Dipkip het volgende:
Blijkbaar vind je praten zo moeilijk dat je maar als een baviaan tegen me aan moet gaan schurken
Ze heeft er ooit een topic over geopend zelfsquote:
Ergens is dit een karma gevalletje.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze heeft er ooit een topic over geopend zelfs
Met jouw lengte kom je er wel mee wegquote:Op maandag 17 februari 2014 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
maar kan je nou wel of niet proberen na een leuk lang gesprek om lichtjes een poging naar kruis te wagen
Ik heb wel een beetje het idee dat het afhangt in welke kroeg je bent. Bij sommige gelegenheden is het meer gebruikelijk dan bij andere. Heel lang geleden ook wel eens andersom meegemaakt, meisje dat ineens heel erg lichamelijk werd (uit het volkomen niets). Maar ze deed dat denk ik vooral om gratis drank te scoren en destijds leefde ik nog op een stufi-uitkering. Dat werd dus geen match...quote:. En ik vind iedere vorm van fysiek contact bij wijze van openingszin uitermate onbeschoft.
Ik ben ook klein, ongeveer even groot als jij. Als ik een poging doe naar het kruis beginnen ze altijd te glimlachen alsof ik hun kleine broertje ben.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
maar kan je nou wel of niet proberen na een leuk lang gesprek om lichtjes een poging naar kruis te wagen
Dat kun je tegen die tijd beter aan de dame in kwestie vragen, hoe moeten wij weten wat jouw toekomstige date goed zou vinden?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:14 schreef jaha het volgende:
Wondere speling der natuur.
Even een vraagje aan de dames hier: stel ik kom een meisje tegen in de disco en het lijkt te klikken op basis van wat oogcontact en wat vage andere signalen. Mag ik dan - de tweede of derde keer dat ik haar tegen kom - een poging doen om haar op haar mond te kussen?
Zielig voor de jongen die het probeert, want ik heb een vriend.quote:
Dat ligt in alle gevallen totaal aan de personen die erbij betrokken zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 23:49 schreef jaha het volgende:
Nou ja ik was dus benieuwd of vrouwen zo'n move gemiddeld zouden waarderen of juist totaal niet.
Heel herkenbaar dit...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef jaha het volgende:
Het is wel een beetje nietszeggend zo'n antwoord. Tot dusver heb ik altijd gehad dat de vrouw zelf initiatief nam tot lichamelijk contact. Ja dan is het een heel stuk makkelijker voor een verlegen jongen zoals ik
Dan vonden ze dus dat het klikte, dus is mijn antwoord niet meer zo nietszeggend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef jaha het volgende:
Het is wel een beetje nietszeggend zo'n antwoord. Tot dusver heb ik altijd gehad dat de vrouw zelf initiatief nam tot lichamelijk contact. Ja dan is het een heel stuk makkelijker voor een verlegen jongen zoals ik
Ik weet niet of dat eenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ben ook klein, ongeveer even groot als jij. Als ik een poging doe naar het kruis beginnen ze altijd te glimlachen alsof ik hun kleine broertje ben.
Dit is op zich wel een mooie jongen/een womanizer. Maar dat betekent niet dat ik alles gewoon maar toesta.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan vonden ze dus dat het klikte, dus is mijn antwoord niet meer zo nietszeggend.
Er zijn gewoon geen algemene richtlijnen voor zoiets, wanneer het wel of niet kan. Het klikt of het klikt niet, je bent een creep of je hebt 'iets' waar vrouwen op vallen. Verschilt per persoon.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit is op zich wel een mooie jongen/een womanizer. Maar dat betekent niet dat ik alles gewoon maar toesta.
Heb hem overigens nu een berichtje gestuurd om opheldering hierover te krijgen.
Welk niveau heb je zelf eigenlijk gedaan?quote:
Dat is een hele mooiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat eenwaard is
Het is dom om voor een knappe man te vallen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welk niveau heb je zelf eigenlijk gedaan?
Alleen maar WO willen daten, HBO te min vinden, maar een zeldzaam niveau van VMBO bakvis tentoonstellen. Hoe kan je dat voor jezelf goedpraten? Of ben je rond de 15?
wacht even hoor, heb je je eigen posts ook gelezen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is dom om voor een knappe man te vallen?
Nee. Eerst mee praten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:14 schreef jaha het volgende:
Wondere speling der natuur.
Even een vraagje aan de dames hier: stel ik kom een meisje tegen in de disco en het lijkt te klikken op basis van wat oogcontact en wat vage andere signalen. Mag ik dan - de tweede of derde keer dat ik haar tegen kom - een poging doen om haar op haar mond te kussen?
Nee het is dom om jezelf zo minderwaardig te zien dat je je zo laat misbruiken door iemand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:34 schreef Mishu het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit is op zich wel een mooie jongen/een womanizer. Maar dat betekent niet dat ik alles gewoon maar toesta.
Denk dat het erge hier is dat hij een verhaal ophangt om het 'goed' te praten en voor haar het krijgen van dat beetje aandacht genoeg is dat verhaal te geloven en verder verliefd op hem te blijven omdat ze gelooft dat het krijgen van deze 'leuke/knappe' jongen haar verlost van alle minderwaardigheidsgevoelens waar ze mee rond loopt, dat ze opgaat in de roes/fantasie dat hem krijgen haar verlost van het met zichzelf aan de slag moeten.quote:
Ik had het over de dates van jahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wel als hij alleen maar knap is en verder een zak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
De grap is hem dus, dat als hij minder knap was dat je echt boos zou zijn geworden om zijn gedrag maar omdat hij mooi is mag hij meer en vraag je je af of het ineens oke is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
You go girl!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit (Y)quote:Op zondag 16 februari 2014 10:12 schreef Ton_1982 het volgende:
volgende keer bij hem tussen zijn benen zitten..
maar dan met maatje 37?
omdat hij lekker is :quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waarom zou je iets met zo'n hork willen.. Fijn dat het een lekker ding is.. Maar het innerlijk telt ook mee.
Uit TS haar PoHi blijkt dat ze respectloos behandeld wil worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En een goorlap met 0 respect voor TS ^^
Is dat geval veel succes ermee ^^quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uit TS haar PoHi blijkt dat ze respectloos behandeld wil worden.
Dit dus. Je raakt een onbekend persoon simpelweg niet aan zonder toestemming.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind vaak een hand op een arm al over de grens. Niet direct aanranding, maar wel onbeschoft.
Gepost door een bèta uni student zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:32 schreef dopfles1 het volgende:
[..]"ja sorry gaat niet meer gebeuren" En jij doet je beentjes weer gewoon wijd volgens mij.
Sowieso vallen op een womanizer is iets voor VMBO sletjes. Maar oke veel plezier![]()
En zo zijn er heel veel vrouwen. Behandeld worden als stront en toch elke keer terugkomen. Vaak zat gezien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uit TS haar PoHi blijkt dat ze respectloos behandeld wil worden.
Dat is hetzelfde als een man bij een vrouw zijn omdat ze dikke tieten heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Gepost door een bèta uni student zeker.
Ook hoog opgeleide vrouwen vallen op 'womanizers'.
Ik wil eerst zijn verhaal horen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:20 schreef Canillas het volgende:
[..]
Denk dat het erge hier is dat hij een verhaal ophangt om het 'goed' te praten en voor haar het krijgen van dat beetje aandacht genoeg is dat verhaal te geloven en verder verliefd op hem te blijven omdat ze gelooft dat het krijgen van deze 'leuke/knappe' jongen haar verlost van alle minderwaardigheidsgevoelens waar ze mee rond loopt, dat ze opgaat in de roes/fantasie dat hem krijgen haar verlost van het met zichzelf aan de slag moeten.
Ts, ik ben benieuwd; waar trek jij een grens wat betreft gedrag wat écht niet kan? Je wordt zo goedkoop behandeld door hem, als je een stuk vlees bent waar hij in mag knijpen ook al zeg je herhaaldelijk dat je dat niet wil, en als daar die grens niet ligt, moet hij je dan eerst slaan oid?
"Ik greep je in je kruis om te laten zien dat ik lak heb aan jouw grenzen en doe waar ik zelf zin in heb."quote:
Idd. En als jullie dus al via app contact hebben en er is eerder geflirt, nou goed dan had ik een poging tot zoenen beschaafd gevonden en in het kruis grijpen lomp, maar aangezien jullie klaarblijkelijk al wel een tijd contact hebben en gezien jouw verliefdheid er ongetwijfeld geflirt is, zou ik dat geen aanranding noemen. Doorgaan als jij zegt dat je dat niet wil (tot 3 keer toe!) is dat echter wèl en als ik hem al iets zou sturen dan zou het iets zijn in de trant van:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:20 schreef loveli het volgende:
[..]
"Ik greep je in je kruis om te laten zien dat ik lak heb aan jouw grenzen en doe waar ik zelf zin in heb."
"Ik greep je in je kruis omdat ik dolverliefd op je ben en een relatie met je wil en je respecteer."
Welk verhaal?
Je kunt hier toch zelf je conclusies trekken? Wil je na dit alles hem laten bepalen hoe jij hierover denkt? Waar hoop je op? Dat deze situatie het moment is waarop jullie 'liefde' eindelijk begint; jij bent op date om hem jaloers te maken en hij rand je aan?quote:
Waarom hou jij ervan om als grof vuil behandeld te worden? Of krijgen we straks een topic over dat hij je slaat, maar dat het eigenlijk zo'n lieve knappe jongen is? Open je ogen, hij is een respectloze zak met een leuke kop.quote:
Misschien vind ze het stiekem wel geil?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Waarom hou jij ervan om als grof vuil behandeld te worden? Of krijgen we straks een topic over dat hij je slaat, maar dat het eigenlijk zo'n lieve knappe jongen is? Open je ogen, hij is een respectloze zak met een leuke kop.
Misschien dat hij het ook wel heftig vind en het moeilijk vind om een reactie te bedenken. Maar het zou inderdaad definitief over zijn als er niks zou komen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef Canillas het volgende:
[..]
Je kunt hier toch zelf je conclusies trekken? Wil je na dit alles hem laten bepalen hoe jij hierover denkt? Waar hoop je op? Dat deze situatie het moment is waarop jullie 'liefde' eindelijk begint; jij bent op date om hem jaloers te maken en hij rand je aan?
Hoeveel uur geleden heb je hem om uitleg gevraagd? Hij heeft nog niks laten horen want je wacht op uitleg, wat zegt dat je? En wat zegt het dat je daar zo op wacht? Zie je jezelf dan echt als zo ondergeschikt aan hem dat je dit alles zo uithanden geeft en hij mag bepalen, zelfs na zo'n actie?
Of hij ziet jou als gebruimsvoorwerp en ziet jou als iemand (iets?) waarbij hij dat soort dingen kan maken, zo ver verheven voelt hij zich boven jou. Dat jij jezelf ziet als de mindere tegenover hem past daar 'perfect' bij.quote:Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef Mishu het volgende:
Misschien dat hij het ook wel heftig vind en het moeilijk vind om een reactie te bedenken. Maar het zou inderdaad definitief over zijn als er niks zou komen.
Waarom heb je het over 'aanranding' als je nu ineens weer doet alsof je een relatie met hem hebt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:12 schreef Mishu het volgende:
Ik kan op dit moment niet gewoon boos weglopen en het afsluiten. Pas als hij niet reageert is bij mij de druppel bereikt omdat ik hem dan in ieder geval de kans heb gegeven om zichzelf uit te leggen. Als hij dat niet kan is hij een kneus.
Pas dan is hij een kneus? Niet nu al? Lees een goed wat hier staat:quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:12 schreef Mishu het volgende:
Ik kan op dit moment niet gewoon boos weglopen en het afsluiten. Pas als hij niet reageert is bij mij de druppel bereikt omdat ik hem dan in ieder geval de kans heb gegeven om zichzelf uit te leggen. Als hij dat niet kan is hij een kneus.
Wat valt hier nu nog te halen/winnen voor je? Je laat hem nu bepalen hoe dit verder verloop ipv op eigen kracht en initiatief te zeggen ''ik pik dit niet, ik laat me zo niet behandelen''.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |