abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136786500
quote:
15s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dan is het toch júíst krom om iemand preuts te noemen als diegene het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op haar arm legt? :')
Ligt eraan waarom ze het ongewenst vindt.
Er komt geen graantje nuancering vanaf dus ik ga uit van een normale situatie.
(ik vind het dan ook raar dat ik volgens jou erbij moet verzinnen dat het gaat om een vreemdeling bijvoorbeeld)
Rustig aan.
pi_136786560
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoezo is het preuts als je het onbeschoft vindt als iemand je ongewenst aanraakt? :')
Er zijn zoveel dingen "ongewenst" in het leven.
pi_136786665
Bepaalde dingen doe je gewoon niet. Omdat je bent opgevoed ofzo. }:|
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:43:42 #104
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136787237
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ligt eraan waarom ze het ongewenst vindt.
Er komt geen graantje nuancering vanaf dus ik ga uit van een normale situatie.
(ik vind het dan ook raar dat ik volgens jou erbij moet verzinnen dat het gaat om een vreemdeling bijvoorbeeld)
We zitten in een topic waar het gaat over waar de grens van 'aanranding' ligt, zij geeft aan een ietwat mildere situatie als onbeschoft te ervaren, als het deze onderwerpen betreft is het toch vreemd als je van een normale situatie uit gaat?
Als het een normale situatie was is het toch niet onbeschoft of aanranding?

En dat van die vreemdeling was mijn eigen voorbeeld, wanneer ik op Dipkip's uitspraak doelde heb ik altijd 'iemand' gezegd.

En waar je me nou eigenlijk op wilde wijzen, was dat ik het niet goed gelezen had omdat ik het vreemd vond dat wat zij omschrijft 'preuts' benoemd wordt. Ik zie nog steeds geen manier waarop het preuts zou zijn als je het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op je arm legt.
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij, bijvoorbeeld. :7
Sorry, die was zó makkelijk :')
Fuck the EBU.
pi_136787324
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

We zitten in een topic waar het gaat over waar de grens van 'aanranding' ligt, zij geeft aan een ietwat mildere situatie als onbeschoft te ervaren, als het deze onderwerpen betreft is het toch vreemd als je van een normale situatie uit gaat?

En dat van die vreemdeling was mijn eigen voorbeeld, wanneer ik op Dipkip's uitspraak doelde heb ik altijd 'iemand' gezegd.

[..]

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, als je mij niet mag dan doe ik het goed.

Ben hier namelijk niet om vriendjes te maken, maar om mijn mening te geven. ;)
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:45:45 #106
288245 crew  Moira
pi_136787368
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, als je mij niet mag dan doe ik het goed.

Ben hier namelijk niet om vriendjes te maken, maar om mijn mening te geven. ;)
:')
Fuck the EBU.
pi_136787502
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wat is er meid?
pi_136787542
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef theunderdog het volgende:
Met je poten aan iemand zitten terwijl diegene dit niet wil ook. Of zou jij het wel toelaten bij jezelf? :P
pi_136787658
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:

[..]

Met je poten aan iemand zitten terwijl diegene dit niet wil ook. Of zou jij het wel toelaten bij jezelf? :P
Ik vind het niet erg als een man of vrouw aan mijn arm zit om even duidelijk te maken dat hij/zij er bijvoorbeeld langs wil.

The horror !!! @@ :') :')
pi_136787667
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

En waar je me nou eigenlijk op wilde wijzen, was dat ik het niet goed gelezen had omdat ik het vreemd vond dat wat zij omschrijft 'preuts' benoemd wordt. Ik zie nog steeds geen manier waarop het preuts zou zijn als je het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op je arm legt.

[..]

Ik ga altijd uit van een normale situatie als er geen schets wordt gemaakt van een alternatieve situatie, lijkt mij heel normaal, ook in zo een topic, als het geen normale situatie was dan vertel je er namelijk vaak bij waarom die niet normaal was.

En inderdaad, als het een normale situatie was zou het niet onbeschoft of aanranding zijn, daarom wordt ze preuts genoemd, want zij heeft daar (dan) een alternatieve mening in.

quote:
Ik zie nog steeds geen manier waarop het preuts zou zijn als je het onbeschoft vindt als iemand ongewenst een hand op je arm legt.
Omdat bij minimaal en ook nog eens doodnormaal contact al terug wordt gedeinst allicht? (maar jij hebt het niet zo gelezen dus ik snap de ''clash'' wel)
Rustig aan.
pi_136787707
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind het niet erg als een man of vrouw aan mijn arm zit om even duidelijk te maken dat hij/zij er bijvoorbeeld langs wil. The horror !!! @@
Dat was niet het soort aanraking dat in de TT werd beschreven.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:51:34 #112
288245 crew  Moira
pi_136787766
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ga altijd uit van een normale situatie als er geen schets wordt gemaakt van een alternatieve situatie, lijkt mij heel normaal, ook in zo een topic, als het geen normale situatie was dan vertel je er namelijk vaak bij waarom die niet normaal was.

En inderdaad, als het een normale situatie was zou het niet onbeschoft of aanranding zijn, daarom wordt ze preuts genoemd, want zij heeft daar een alternatieve mening in.

[..]

Omdat bij minimaal en ook nog eens doodnormaal contact al terug wordt gedeinst allicht? (maar jij hebt het niet zo gelezen dus ik snap de ''clash'' wel)
Goed, het heeft weinig zin om hier over door te gaan gezien Dipkip zelf geen duidelijke situatie bij heeft geschetst.
Maar ik ga er gewoon niet vanuit dat ze het had over 'doodnormaal contact', anders zou het niet noemenswaardig zijn in dit topic imo.
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:52:34 #113
288245 crew  Moira
pi_136787838
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg als een man of vrouw aan mijn arm zit om even duidelijk te maken dat hij/zij er bijvoorbeeld langs wil.

The horror !!! @@ :') :')
Dat was iets wat kingtoppie noemde, en misschien zou Dipkip dat ook wel niet erg vinden.
Je weet niet waar ze het over heeft, dus kun je het moeilijk preuts noemen.
Fuck the EBU.
pi_136787923
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat was iets wat kingtoppie noemde, en misschien zou Dipkip dat ook wel niet erg vinden.
Je weet niet waar ze het over heeft, dus kun je het moeilijk preuts noemen.
Ik reageer op een post...

Als er nog nuancering aan de post te geven was, dan moet diegene dat zelf doen.
pi_136787967
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef Moira. het volgende:

[..]

Goed, het heeft weinig zin om hier over door te gaan gezien Dipkip zelf geen duidelijke situatie bij heeft geschetst.
Maar ik ga er gewoon niet vanuit dat ze het had over 'doodnormaal contact', anders zou het niet noemenswaardig zijn in dit topic imo.
Juist wel, ik vind het altijd wel interessant om te lezen dat sommige mensen ergens een beetje appart in zijn.
Rustig aan.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:55:04 #116
288245 crew  Moira
pi_136787984
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik reageer op een post...

Als er nog nuancering aan de post te geven was, dan moet diegene dat zelf doen.
Je oordeelt over een situatie waarvan je de nuancering niet weet.
Dat getuigt doorgaans van kortzichtigheid.
Maar dat is jou niks nieuws.
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:55:20 #117
288245 crew  Moira
pi_136788013
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Juist wel, ik vind het altijd wel interessant om te lezen dat sommige mensen ergens een beetje appart in zijn.
Dat sowieso, maar ik denk dat daar hier geen sprake van was :P
Fuck the EBU.
pi_136788048
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ehh...
De meeste mensen gaan gewoon uit van normale situaties als er geen nuancering wordt gegeven.
Dat kun je kortzichtig noemen maar zo werkt het 99% van de keren volgens mij gewoon in de realiteit...
Rustig aan.
pi_136788066
quote:

[..]

Dat sowieso, maar ik denk dat daar hier geen sprake van was :P
Wat een heerlijk vaag gesprek hebben we zeg. 8)7
Rustig aan.
pi_136788088
quote:

[..]

Nee, ik reageer op een post.

Dat is de bedoeling van een discussieforum. ;)
  zondag 16 februari 2014 @ 20:58:33 #121
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136788210
Dat TS deze jongen nog leuk vindt nadat hij haar heeft gegrepen bij het kruis spreekt boekdelen.
MV NS FR DS MD
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:59:05 #122
288245 crew  Moira
pi_136788235
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ehh...
De meeste mensen gaan gewoon uit van normale situaties als er geen nuancering wordt gegeven.
Dat kun je kortzichtig noemen maar zo werkt het 99% van de keren volgens mij gewoon in de realiteit...
Ik zie geen reden om aan te nemen dat Dipkip in normale situaties het erg zou vinden als iemand perongeluk haar arm aan raakt, of dat bewust doet om te laten weten dat diegene haar wil passeren.
Omdat je gewoon vreemd bent als je dat erg zou vinden.

Het is logischer om te bedenken dat het gaat om een ongewenste aanraking van iemand die dat doelbewust doet om op jou te hitten terwijl jij het helemaal niet wilt. Soms wil je al niet eens een gesprek met iemand aan gaan die dat wel met jou probeert aan te knopen, laat staan dat je wilt dat diegene je dan aanraakt. Ook al is het 'maar een hand op je arm', dat is dan gewoon ongewenst en ook onbeschoft.

En underdog heeft echt al in meerdere topics laten weten dat hij kortzichtig is, dus dit vult slechts het lijstje aan :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 20:59:26 #123
288245 crew  Moira
pi_136788261
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, ik reageer op een post.

Dat is de bedoeling van een discussieforum. ;)
En mensen die rare reacties geven op posts krijgen daar dan ook weer een reactie op.
Zo werkt dat op een discussieforum. ;)
Fuck the EBU.
pi_136788328
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

En mensen die rare reacties geven op posts krijgen daar dan ook weer een reactie op.
Zo werkt dat op een discussieforum. ;)
Uiteraard, heeft iemand daar soms bezwaar tegen?
pi_136788340
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik zie geen reden om aan te nemen dat Dipkip in normale situaties het erg zou vinden als iemand perongeluk haar arm aan raakt, of dat bewust doet om te laten weten dat diegene haar wil passeren.
Omdat je gewoon vreemd bent als je dat erg zou vinden.
Goede reden om het te posten toch? Dat je daar iets vreemd in bent? Gebeurt genoeg.
Rustig aan.
pi_136788365
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Moira. het volgende:
Ik zie geen reden om aan te nemen dat Dipkip in normale situaties het erg zou vinden als iemand perongeluk haar arm aan raakt, of dat bewust doet om te laten weten dat diegene haar wil passeren.Omdat je gewoon vreemd bent als je dat erg zou vinden.Het is logischer om te bedenken dat het gaat om een ongewenste aanraking van iemand die dat doelbewust doet om op jou te hitten terwijl jij het helemaal niet wilt. Soms wil je al niet eens een gesprek met iemand aan gaan die dat wel met jou probeert aan te knopen, laat staan dat je wilt dat diegene je dan aanraakt. Ook al is het 'maar een hand op je arm', dat is dan gewoon ongewenst en ook onbeschoft.En underdog heeft echt al in meerdere topics laten weten dat hij kortzichtig is, dus dit vult slechts het lijstje aan
De naam doet het m wel ! Sorry Doggy
De context is in dit geval ongewenste aanraking tijdens uitgaan/andere gelegenheden op intieme plaatsen. Mensen die hier praten over 'iemand aantikken als je erlangs wil' en dat soort dingen hebben dat misschien niet begrepen.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 21:02:42 #127
288245 crew  Moira
pi_136788494
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uiteraard, heeft iemand daar soms bezwaar tegen?
Één maal, ander maal?
Nee? Dan sluiten wij nu deze zitting.
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Goede reden om het te posten toch? Dat je daar iets vreemd in bent? Gebeurt genoeg.
Juah, dat ook wel. Maar als dat het geval was lijkt het mij logischer dat ze er gelijk bij had verteld dat ze dat in normale situaties zoals wij aangaven óók ongewenst/onbeschoft/over de grens zou vinden.
Mja, nu is 't allemaal giswerk _O-
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 21:03:02 #128
288245 crew  Moira
pi_136788526
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:01 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:

[..]

De naam doet het m wel ! Sorry Doggy
De context is in dit geval ongewenste aanraking tijdens uitgaan/andere gelegenheden op intieme plaatsen. Mensen die hier praten over 'iemand aantikken als je erlangs wil' en dat soort dingen hebben dat misschien niet begrepen.
Danku.
Fuck the EBU.
pi_136788846
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:02 schreef Moira. het volgende:
Juah, dat ook wel. Maar als dat het geval was lijkt het mij logischer dat ze er gelijk bij had verteld dat ze dat in normale situaties zoals wij aangaven óók ongewenst/onbeschoft/over de grens zou vinden.
Zijn we daar anders in. :+
Rustig aan.
pi_136795694
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Ik heb 3 keer zijn hand weggedaan en ben daarna boos geworden hoor. Toen hield ie me keihard vast en deed het nog een keer... daarna kneep hij in mijn kont en liep weg :{
_O- 8)7

Serieus? Pas bij de derde keer werd je boos?
pi_136801025
Als wij nu allemaal zeggen dat hij über Alpha is, vind jij het dan spontaan wel prettig wat hij deed?
pi_136803827
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef theunderdog het volgende:
Preuts gevalletje jij dan.
Nee hoor. Ik doe aan groepsseks en bdsm.

Ik heb het uiteraard niet over als je bij een concert staat en iemand raakt je aan om te passeren. In een extreem drukke metro staat er ook wel eens iemand met zijn kruis tegen mijn kont. Is vervelend, maar niet onbeschoft. Maar we hadden het hier over wat de grenzen zijn van verleiden. En ik vind iedere vorm van fysiek contact bij wijze van openingszin uitermate onbeschoft. Of dat nou tegen mn ass aan gaan dansen is als ik gewoon met vrienden sta te dansen, of als het mijn hand vastpakken is als ik aan de bar wat sta te bestellen - ik vind het ongepast, nodeloos indringend en een teken van een algeheel gebrek aan sociale intelligentie. Blijkbaar vind je praten zo moeilijk dat je maar als een baviaan tegen me aan moet gaan schurken :') nee, als iemand dat doet ben ik er direct klaar mee.
pi_136804655
quote:
Ik heb 3 keer zijn hand weggedaan en ben daarna boos geworden hoor. Toen hield ie me keihard vast en deed het nog een keer... daarna kneep hij in mijn kont en liep weg :{
Je bent dus gewoon aangerand.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 17 februari 2014 @ 11:50:53 #134
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136805645
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 10:15 schreef Mishu het volgende:
Ik heb hem geprobeerd te slaan maar toen hield hij me vast.
Klinkt echt als boyfriend material O+
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 17 februari 2014 @ 11:52:25 #135
157922 fathank
pi_136805706
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hij stond achter mij. De eerste keer deed ik een stap naar voren nadat ik zijn hand had weggedaan.

Ik kon niet goed reageren omdat ik met een date was (om hem jaloers te maken) en dat werkte blijkbaar... of hij had niet door dat ik met een jongen was ofzo.
Jemig het wordt nu wel een beetje treurig.
pi_136805780
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

wat :')

- je drie keer laten betasten
- pas na de derde keer boos (!) worden
- zo boos (!) dat hij het daarna nog een keer deed
- zo boos (!) dat hij ook nog je kont kneep
- zo boos (!) dat hij makkelijk weg kon lopen

hoe boos? zo boos! :')
Maar het was zon leuke jongen. ;(
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:57 schreef Mishu het volgende:
ook al vond ik de jongen in kwestie leuk.
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:56 schreef Mishu het volgende:
Ik kon niet goed reageren omdat ik met een date was (om hem jaloers te maken) en dat werkte blijkbaar... of hij had niet door dat ik met een jongen was ofzo.
Mishu pls. :') Wauw. Ik snap dat je zoveel in het "hoe voel je je nu" topic huilt als je dit soort acties doet. :') _O-
pi_136805896
Dit is gedrag wat ik op een maandagochtend in de bus ook wel eens doe. Niks mis mee.
pi_136813200
Volgende keer knietje Mishu...

En inderdaad, regelrechte afknapper toch, die gast? :{
Ik vind het ook een afknapper dat je een andere gast " gebruikt" om hem jaloers te maken. Sorry, getuigt niet van veel intelligentie...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136813967
quote:
4s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:12 schreef Godshand het volgende:

Ik vind het ook een afknapper dat je een andere gast " gebruikt" om hem jaloers te maken. Sorry, getuigt niet van veel intelligentie...
Eens met user hierboven. :s)
  maandag 17 februari 2014 @ 15:30:21 #140
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136813989
quote:
4s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:12 schreef Godshand het volgende:

Terwijl ze alleen WO jongens date en HBO minderwaardig vindt. Beetje jammer :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136821887
quote:
9s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:30 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Terwijl ze alleen WO jongens date en HBO minderwaardig vindt. Beetje jammer :)
:')_____!

grapje hoop ik?
  maandag 17 februari 2014 @ 19:26:45 #142
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_136822233
TS blijft gewoon telkens staan als 1 of andere klapmongool telkens haar kutje probeert te beroeren :')
  maandag 17 februari 2014 @ 19:27:38 #143
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_136822264
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:40 schreef Dipkip het volgende:
Blijkbaar vind je praten zo moeilijk dat je maar als een baviaan tegen me aan moet gaan schurken
Ben je nooit 15 geweest ofzo :')
  maandag 17 februari 2014 @ 19:44:19 #144
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136822951
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

:')_____!

grapje hoop ik?
Ze heeft er ooit een topic over geopend zelfs :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136823092
Op de grond gaan liggen, spartelen als een vis en een kreet uitslaan alsof je door 10 negers in je kont wordt genomen, helpt regelmatig...
pi_136823200
maar kan je nou wel of niet proberen na een leuk lang gesprek om lichtjes een poging naar kruis te wagen
pi_136823304
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ze heeft er ooit een topic over geopend zelfs :)
Ergens is dit een karma gevalletje.
  maandag 17 februari 2014 @ 19:53:35 #148
157922 fathank
pi_136823361
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
maar kan je nou wel of niet proberen na een leuk lang gesprek om lichtjes een poging naar kruis te wagen
Met jouw lengte kom je er wel mee weg
pi_136824853
quote:
. En ik vind iedere vorm van fysiek contact bij wijze van openingszin uitermate onbeschoft.
Ik heb wel een beetje het idee dat het afhangt in welke kroeg je bent. Bij sommige gelegenheden is het meer gebruikelijk dan bij andere. Heel lang geleden ook wel eens andersom meegemaakt, meisje dat ineens heel erg lichamelijk werd (uit het volkomen niets). Maar ze deed dat denk ik vooral om gratis drank te scoren en destijds leefde ik nog op een stufi-uitkering. Dat werd dus geen match...
  maandag 17 februari 2014 @ 22:20:07 #150
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136830588
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben ook klein, ongeveer even groot als jij. Als ik een poging doe naar het kruis beginnen ze altijd te glimlachen alsof ik hun kleine broertje ben. :)
MV NS FR DS MD
  maandag 17 februari 2014 @ 22:42:27 #151
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_136831541
Daar val je toch niet op, vrouwmens :'). Wat een lomperik. Ik had hem getrakteerd op een knietje.
pi_136832290
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:27 schreef ikjijallebei het volgende:
Ben je nooit 15 geweest ofzo :')
Op mijn vijftiende kon ik al praten.
pi_136832693
Wondere speling der natuur.

Even een vraagje aan de dames hier: stel ik kom een meisje tegen in de disco en het lijkt te klikken op basis van wat oogcontact en wat vage andere signalen. Mag ik dan - de tweede of derde keer dat ik haar tegen kom - een poging doen om haar op haar mond te kussen?
  PR en moderator maandag 17 februari 2014 @ 23:34:30 #154
288245 crew  Moira
pi_136833477
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:14 schreef jaha het volgende:

Even een vraagje aan de dames hier: stel ik kom een meisje tegen in de disco en het lijkt te klikken op basis van wat oogcontact en wat vage andere signalen. Mag ik dan - de tweede of derde keer dat ik haar tegen kom - een poging doen om haar op haar mond te kussen?
Dat kun je tegen die tijd beter aan de dame in kwestie vragen, hoe moeten wij weten wat jouw toekomstige date goed zou vinden?

Ik heb zelf altijd ervaren dat er vanzelf een moment komt dat je gewoon naar elkaar toe leunt en zoent, als het goed klikt. Daar zit geen tijd aan vast ofzo, gaat er gewoon om of ze je leuk genoeg vindt.
Fuck the EBU.
pi_136833546
Hoe zou jij het vinden?
  PR en moderator maandag 17 februari 2014 @ 23:40:33 #156
288245 crew  Moira
pi_136833658
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef jaha het volgende:
Hoe zou jij het vinden?
Zielig voor de jongen die het probeert, want ik heb een vriend.

En zoiets moet niet geforceerd gaan of te veel over na gedacht worden (daar krijg je afwijzingen van), dat gaat gewoon vanzelf als het klikt, en dat merk je hopelijk zelf wel.
Fuck the EBU.
pi_136833970
Nou ja ik was dus benieuwd of vrouwen zo'n move gemiddeld zouden waarderen of juist totaal niet.
  PR en moderator maandag 17 februari 2014 @ 23:50:51 #158
288245 crew  Moira
pi_136834019
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:49 schreef jaha het volgende:
Nou ja ik was dus benieuwd of vrouwen zo'n move gemiddeld zouden waarderen of juist totaal niet.
Dat ligt in alle gevallen totaal aan de personen die erbij betrokken zijn :P

Ik weet niet of ik het zou waarderen (als ik single was), dat ligt aan de persoon die het probeert, of het klikt, en of ik hem leuk genoeg vind om mee te zoenen.
Fuck the EBU.
pi_136834541
Het is wel een beetje nietszeggend zo'n antwoord. Tot dusver heb ik altijd gehad dat de vrouw zelf initiatief nam tot lichamelijk contact. Ja dan is het een heel stuk makkelijker voor een verlegen jongen zoals ik :)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 00:08:29 #160
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136834605
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef jaha het volgende:
Het is wel een beetje nietszeggend zo'n antwoord. Tot dusver heb ik altijd gehad dat de vrouw zelf initiatief nam tot lichamelijk contact. Ja dan is het een heel stuk makkelijker voor een verlegen jongen zoals ik :)
Heel herkenbaar dit...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  PR en moderator dinsdag 18 februari 2014 @ 00:13:45 #161
288245 crew  Moira
pi_136834755
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef jaha het volgende:
Dan vonden ze dus dat het klikte, dus is mijn antwoord niet meer zo nietszeggend.

Er zijn gewoon geen algemene richtlijnen voor zoiets, wanneer het wel of niet kan. Het klikt of het klikt niet, je bent een creep of je hebt 'iets' waar vrouwen op vallen. Verschilt per persoon.
Fuck the EBU.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 04:08:13 #162
410104 HermanTaurus
gekloneerde stier
pi_136836821
En zo blijkt maar weer dat de grenzen ontzettend vaag zijn tussen creep en smooth operator...Belachelijk eigenlijk bij iets wat zo'n grote gevolgen kan hebben uiteindelijk (als het tot aangifte komt).

Overigens heb ik zelf als dude ook eens gehad dat een chick in een bar zonder al te veel inleiding maar eens besloot mijn package te betasten. Vond het wel interessant dus heb 'r maar even laten begaan alvorens uit te chickenen omdat ik dacht dit is 100% SOA garantie.

Maar goed dat was technisch ook aanranding, maar dan ben je als dude natuurlijk de grootste droplul ooit als je daar een punt van zou willen maken. De 'double standard' werkt wel twee kanten op op die manier...dus al die chicks die nu over 'geef een knietje' praten...meh.

Kijk je gaat naar een bar, slechte moves van beschonken mensen waar je niet op zit te wachten zijn par for the course. Gewoon rustig zonder drama zeggen dat je niet geinteresseerd bent is de way to go IMO, onduidelijk blijven en toch een beetje genieten van de aandacht is vragen om meer aandacht.

...Of misschien moet ik de volgende keer mocht die zich voordoen dan toch maar een knietje in de vagijn uitdelen (uiteraard niet serieus want dan ben je pas echt die creep, maar dit is wel het advies aan de OT...weird).
pi_136836861
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

Ik ben ook klein, ongeveer even groot als jij. Als ik een poging doe naar het kruis beginnen ze altijd te glimlachen alsof ik hun kleine broertje ben. :)
Ik weet niet of dat een :) waard is :P
  dinsdag 18 februari 2014 @ 06:17:45 #164
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_136836933
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dan vonden ze dus dat het klikte, dus is mijn antwoord niet meer zo nietszeggend.

Er zijn gewoon geen algemene richtlijnen voor zoiets, wanneer het wel of niet kan. Het klikt of het klikt niet, je bent een creep of je hebt 'iets' waar vrouwen op vallen. Verschilt per persoon.
Dit is op zich wel een mooie jongen/een womanizer. Maar dat betekent niet dat ik alles gewoon maar toesta.

Heb hem overigens nu een berichtje gestuurd om opheldering hierover te krijgen.
pi_136837168
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dit is op zich wel een mooie jongen/een womanizer. Maar dat betekent niet dat ik alles gewoon maar toesta.

:') "ja sorry gaat niet meer gebeuren" En jij doet je beentjes weer gewoon wijd volgens mij.

Sowieso vallen op een womanizer is iets voor VMBO sletjes. Maar oke veel plezier ^O^

[ Bericht 11% gewijzigd door dopfles1 op 18-02-2014 07:41:29 ]
pi_136838550
quote:
een mooie jongen/een womanizer.
Welk niveau heb je zelf eigenlijk gedaan?
Alleen maar WO willen daten, HBO te min vinden, maar een zeldzaam niveau van VMBO bakvis tentoonstellen. Hoe kan je dat voor jezelf goedpraten? Of ben je rond de 15?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:12:27 #167
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136841569
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 04:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat een :) waard is :P
Dat is een hele mooie :) waard.
MV NS FR DS MD
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:34:20 #168
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_136842264
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Welk niveau heb je zelf eigenlijk gedaan?
Alleen maar WO willen daten, HBO te min vinden, maar een zeldzaam niveau van VMBO bakvis tentoonstellen. Hoe kan je dat voor jezelf goedpraten? Of ben je rond de 15?
Het is dom om voor een knappe man te vallen?
pi_136842355
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:34 schreef Mishu het volgende:

[..]

wacht even hoor, heb je je eigen posts ook gelezen? :') _O-
pi_136844742
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:14 schreef jaha het volgende:

Nee. Eerst mee praten.
pi_136845352
Als iemand dat bij mij zou doen kreeg hij een rake klap in zijn gezicht. Ik vind dit pure aanranding.
pi_136845752
quote:
Nee het is dom om jezelf zo minderwaardig te zien dat je je zo laat misbruiken door iemand.

Dringt het werkelijk niet tot dat je door waarom men in dit topic zo reageert? Dat wat je okay lijkt te vinden totaal niet okay is? Dat het voor velen een tenenkrommend idee is dat jij je zo laat behandelen omdat het een 'leuke/knappe' jongen is? Hoe minderwaardig zie jij jezelf dan in verhouding tot hem?

Sowieso op date om iemand jaloers te maken? Je snapt dat wel dat je met dat soort dingen alleen (andere) onzekere en machtsspelletjes spelende mensen aantrekt?

Hoop zo dat dit topic een grap is en een schreeuw om aandacht/hulp, tis anders zo droevig dit.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  Vis een optie? dinsdag 18 februari 2014 @ 13:15:00 #173
70532 loveli
N
pi_136845919
quote:

[..]

:') Darwinaward?
crap in = crap out
pi_136846171
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:15 schreef loveli het volgende:
:') Darwinaward?
Denk dat het erge hier is dat hij een verhaal ophangt om het 'goed' te praten en voor haar het krijgen van dat beetje aandacht genoeg is dat verhaal te geloven en verder verliefd op hem te blijven omdat ze gelooft dat het krijgen van deze 'leuke/knappe' jongen haar verlost van alle minderwaardigheidsgevoelens waar ze mee rond loopt, dat ze opgaat in de roes/fantasie dat hem krijgen haar verlost van het met zichzelf aan de slag moeten.

Ts, ik ben benieuwd; waar trek jij een grens wat betreft gedrag wat écht niet kan? Je wordt zo goedkoop behandeld door hem, als je een stuk vlees bent waar hij in mag knijpen ook al zeg je herhaaldelijk dat je dat niet wil, en als daar die grens niet ligt, moet hij je dan eerst slaan oid?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  PR en moderator dinsdag 18 februari 2014 @ 13:37:31 #175
288245 crew  Moira
pi_136846956
quote:

[..]

Ik had het over de dates van jaha :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 18 februari 2014 @ 13:37:59 #176
288245 crew  Moira
pi_136846980
quote:

[..]

Wel als hij alleen maar knap is en verder een zak.
Fuck the EBU.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 14:39:33 #177
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136849628
quote:

[..]

De grap is hem dus, dat als hij minder knap was dat je echt boos zou zijn geworden om zijn gedrag maar omdat hij mooi is mag hij meer en vraag je je af of het ineens oke is.

Ongeacht iemand zijn uiterlijk is dit gedrag verwerpelijk. Het feit dat zijn uiterlijk het min of meer goedpraat voor jou is iets waar ik eens goed over na zou gaan denken als ik jou was.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_136850280
quote:

[..]

You go girl!

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136850541
Waarom zou je iets met zo'n hork willen.. Fijn dat het een lekker ding is.. Maar het innerlijk telt ook mee.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_136851632
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 10:12 schreef Ton_1982 het volgende:
volgende keer bij hem tussen zijn benen zitten..
maar dan met maatje 37?
Dit (Y)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 15:33:05 #181
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136851834
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waarom zou je iets met zo'n hork willen.. Fijn dat het een lekker ding is.. Maar het innerlijk telt ook mee.
omdat hij lekker is : :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_136852782
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:33 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

omdat hij lekker is : :+
En een goorlap met 0 respect voor TS ^^
pi_136852905
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En een goorlap met 0 respect voor TS ^^
Uit TS haar PoHi blijkt dat ze respectloos behandeld wil worden. :)
pi_136854949
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

Is dat geval veel succes ermee ^^
pi_136857122
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 11:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind vaak een hand op een arm al over de grens. Niet direct aanranding, maar wel onbeschoft.
Dit dus. Je raakt een onbekend persoon simpelweg niet aan zonder toestemming.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:55:24 #186
157922 fathank
pi_136859885
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 07:32 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

:') "ja sorry gaat niet meer gebeuren" En jij doet je beentjes weer gewoon wijd volgens mij.

Sowieso vallen op een womanizer is iets voor VMBO sletjes. Maar oke veel plezier ^O^
Gepost door een bèta uni student zeker :').

Ook hoog opgeleide vrouwen vallen op 'womanizers'.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:58:15 #187
157922 fathank
pi_136859974
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

En zo zijn er heel veel vrouwen. Behandeld worden als stront en toch elke keer terugkomen. Vaak zat gezien.
pi_136865356
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Gepost door een bèta uni student zeker :').

Ook hoog opgeleide vrouwen vallen op 'womanizers'.
Dat is hetzelfde als een man bij een vrouw zijn omdat ze dikke tieten heeft.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:03:22 #189
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_136875938
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:20 schreef Canillas het volgende:

[..]

Denk dat het erge hier is dat hij een verhaal ophangt om het 'goed' te praten en voor haar het krijgen van dat beetje aandacht genoeg is dat verhaal te geloven en verder verliefd op hem te blijven omdat ze gelooft dat het krijgen van deze 'leuke/knappe' jongen haar verlost van alle minderwaardigheidsgevoelens waar ze mee rond loopt, dat ze opgaat in de roes/fantasie dat hem krijgen haar verlost van het met zichzelf aan de slag moeten.

Ts, ik ben benieuwd; waar trek jij een grens wat betreft gedrag wat écht niet kan? Je wordt zo goedkoop behandeld door hem, als je een stuk vlees bent waar hij in mag knijpen ook al zeg je herhaaldelijk dat je dat niet wil, en als daar die grens niet ligt, moet hij je dan eerst slaan oid?
Ik wil eerst zijn verhaal horen.
  Vis een optie? dinsdag 18 februari 2014 @ 23:20:06 #190
70532 loveli
N
pi_136876802
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef Mishu het volgende:

[..]

"Ik greep je in je kruis om te laten zien dat ik lak heb aan jouw grenzen en doe waar ik zelf zin in heb."

"Ik greep je in je kruis omdat ik dolverliefd op je ben en een relatie met je wil en je respecteer."

Welk verhaal?
crap in = crap out
pi_136877003
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:20 schreef loveli het volgende:

[..]

"Ik greep je in je kruis om te laten zien dat ik lak heb aan jouw grenzen en doe waar ik zelf zin in heb."

"Ik greep je in je kruis omdat ik dolverliefd op je ben en een relatie met je wil en je respecteer."

Welk verhaal?
Idd. En als jullie dus al via app contact hebben en er is eerder geflirt, nou goed dan had ik een poging tot zoenen beschaafd gevonden en in het kruis grijpen lomp, maar aangezien jullie klaarblijkelijk al wel een tijd contact hebben en gezien jouw verliefdheid er ongetwijfeld geflirt is, zou ik dat geen aanranding noemen. Doorgaan als jij zegt dat je dat niet wil (tot 3 keer toe!) is dat echter wèl en als ik hem al iets zou sturen dan zou het iets zijn in de trant van:

"What the fuck where you thinking that night? Als ik aangeef dat ik niet wil dat je zo aan me zit dan blijf je met je fikken van me af en ga je me niet zomaar in mijn kruis grijpen. Ik hoef je niet meer te zien of te spreken. Adieu."
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:28:44 #192
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_136877179

Hij zit je succesvol gek te maken. Je hebt er zelfs een topic voor aangemaakt.
Wat een player.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_136877628
quote:
Je kunt hier toch zelf je conclusies trekken? Wil je na dit alles hem laten bepalen hoe jij hierover denkt? Waar hoop je op? Dat deze situatie het moment is waarop jullie 'liefde' eindelijk begint; jij bent op date om hem jaloers te maken en hij rand je aan?

Hoeveel uur geleden heb je hem om uitleg gevraagd? Hij heeft nog niks laten horen want je wacht op uitleg, wat zegt dat je? En wat zegt het dat je daar zo op wacht? Zie je jezelf dan echt als zo ondergeschikt aan hem dat je dit alles zo uithanden geeft en hij mag bepalen, zelfs na zo'n actie?
  woensdag 19 februari 2014 @ 00:12:07 #194
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_136878910
quote:

[..]

Waarom hou jij ervan om als grof vuil behandeld te worden? Of krijgen we straks een topic over dat hij je slaat, maar dat het eigenlijk zo'n lieve knappe jongen is? Open je ogen, hij is een respectloze zak met een leuke kop.
pi_136879261
quote:
15s.gif Op woensdag 19 februari 2014 00:12 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Waarom hou jij ervan om als grof vuil behandeld te worden? Of krijgen we straks een topic over dat hij je slaat, maar dat het eigenlijk zo'n lieve knappe jongen is? Open je ogen, hij is een respectloze zak met een leuke kop.
Misschien vind ze het stiekem wel geil?

In ieder geval weten wij mannen nu wat we moeten doen als we een date hebben met TS.

Gewoon na 2 biertjes bij de haren grijpen, hand in de kruis duwen en een klap in dr gezicht als ze nog tegenstribbelt ook.

Succes gegarandeerd ^)
  woensdag 19 februari 2014 @ 06:40:29 #196
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_136881157
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef Canillas het volgende:

[..]

Je kunt hier toch zelf je conclusies trekken? Wil je na dit alles hem laten bepalen hoe jij hierover denkt? Waar hoop je op? Dat deze situatie het moment is waarop jullie 'liefde' eindelijk begint; jij bent op date om hem jaloers te maken en hij rand je aan?

Hoeveel uur geleden heb je hem om uitleg gevraagd? Hij heeft nog niks laten horen want je wacht op uitleg, wat zegt dat je? En wat zegt het dat je daar zo op wacht? Zie je jezelf dan echt als zo ondergeschikt aan hem dat je dit alles zo uithanden geeft en hij mag bepalen, zelfs na zo'n actie?
Misschien dat hij het ook wel heftig vind en het moeilijk vind om een reactie te bedenken. Maar het zou inderdaad definitief over zijn als er niks zou komen.
pi_136881209
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef Mishu het volgende:
Misschien dat hij het ook wel heftig vind en het moeilijk vind om een reactie te bedenken. Maar het zou inderdaad definitief over zijn als er niks zou komen.
Of hij ziet jou als gebruimsvoorwerp en ziet jou als iemand (iets?) waarbij hij dat soort dingen kan maken, zo ver verheven voelt hij zich boven jou. Dat jij jezelf ziet als de mindere tegenover hem past daar 'perfect' bij.

Wat zou in jouw ogen hier een goed/geldig excuus voor kunnen zijn? Waarom hou je er überhaupt rekening mee wat hij ervan vind, of dat het moeilijk voor hem is? Hij behandelt je zo goedkoop met zoiets, hij doet iets wat je stuitend hoort te vinden, en jij vraagt je af hoe het met hem is.

Het klinkt alsof je zo graag niet wil dat er iets gebeurd is wat totaal niet okay is dat je je in allerlei bochten wringt om eraan te ontsnappen, het lijkt wel stockholmsyndroom.

Misschien is dit jouw manier om gevoelsmatig afstand te kunnen nemen van iets wat je eigenlijk heel vreselijk vind, is te begrijpen maar je doet je zelf er uiteindelijk geen plezier mee en roept er meer ellende mee over jezelf af. Wat voor signaal geef je af als je zoiets pikt?
  woensdag 19 februari 2014 @ 07:12:01 #198
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_136881262
Ik kan op dit moment niet gewoon boos weglopen en het afsluiten. Pas als hij niet reageert is bij mij de druppel bereikt omdat ik hem dan in ieder geval de kans heb gegeven om zichzelf uit te leggen. Als hij dat niet kan is hij een kneus.
  PR en moderator woensdag 19 februari 2014 @ 07:14:20 #199
288245 crew  Moira
pi_136881272
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 07:12 schreef Mishu het volgende:
Ik kan op dit moment niet gewoon boos weglopen en het afsluiten. Pas als hij niet reageert is bij mij de druppel bereikt omdat ik hem dan in ieder geval de kans heb gegeven om zichzelf uit te leggen. Als hij dat niet kan is hij een kneus.
Waarom heb je het over 'aanranding' als je nu ineens weer doet alsof je een relatie met hem hebt? :')
Fuck the EBU.
pi_136881325
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 07:12 schreef Mishu het volgende:
Pas dan is hij een kneus? Niet nu al? Lees een goed wat hier staat:
quote:
Wat valt hier nu nog te halen/winnen voor je? Je laat hem nu bepalen hoe dit verder verloop ipv op eigen kracht en initiatief te zeggen ''ik pik dit niet, ik laat me zo niet behandelen''.

Als je jezelf niet zo minderwaardig en ondergeschikt aan hem zag zou je dit niet pikken, dat is misschien het moeilijke deel van deze situatie om aan jezelf toe te geven en daarvoor weglopen door je aandacht op hem te richten geeft daar misschien tijdelijk verlichting van maar je pakt je werkelijke probleem niet aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')