Dat kun je tegen die tijd beter aan de dame in kwestie vragen, hoe moeten wij weten wat jouw toekomstige date goed zou vinden?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:14 schreef jaha het volgende:
Wondere speling der natuur.
Even een vraagje aan de dames hier: stel ik kom een meisje tegen in de disco en het lijkt te klikken op basis van wat oogcontact en wat vage andere signalen. Mag ik dan - de tweede of derde keer dat ik haar tegen kom - een poging doen om haar op haar mond te kussen?
Zielig voor de jongen die het probeert, want ik heb een vriend.quote:
Dat ligt in alle gevallen totaal aan de personen die erbij betrokken zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 23:49 schreef jaha het volgende:
Nou ja ik was dus benieuwd of vrouwen zo'n move gemiddeld zouden waarderen of juist totaal niet.
Heel herkenbaar dit...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef jaha het volgende:
Het is wel een beetje nietszeggend zo'n antwoord. Tot dusver heb ik altijd gehad dat de vrouw zelf initiatief nam tot lichamelijk contact. Ja dan is het een heel stuk makkelijker voor een verlegen jongen zoals ik
Dan vonden ze dus dat het klikte, dus is mijn antwoord niet meer zo nietszeggend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef jaha het volgende:
Het is wel een beetje nietszeggend zo'n antwoord. Tot dusver heb ik altijd gehad dat de vrouw zelf initiatief nam tot lichamelijk contact. Ja dan is het een heel stuk makkelijker voor een verlegen jongen zoals ik
Ik weet niet of dat eenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ben ook klein, ongeveer even groot als jij. Als ik een poging doe naar het kruis beginnen ze altijd te glimlachen alsof ik hun kleine broertje ben.
Dit is op zich wel een mooie jongen/een womanizer. Maar dat betekent niet dat ik alles gewoon maar toesta.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan vonden ze dus dat het klikte, dus is mijn antwoord niet meer zo nietszeggend.
Er zijn gewoon geen algemene richtlijnen voor zoiets, wanneer het wel of niet kan. Het klikt of het klikt niet, je bent een creep of je hebt 'iets' waar vrouwen op vallen. Verschilt per persoon.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit is op zich wel een mooie jongen/een womanizer. Maar dat betekent niet dat ik alles gewoon maar toesta.
Heb hem overigens nu een berichtje gestuurd om opheldering hierover te krijgen.
Welk niveau heb je zelf eigenlijk gedaan?quote:
Dat is een hele mooiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat eenwaard is
Het is dom om voor een knappe man te vallen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welk niveau heb je zelf eigenlijk gedaan?
Alleen maar WO willen daten, HBO te min vinden, maar een zeldzaam niveau van VMBO bakvis tentoonstellen. Hoe kan je dat voor jezelf goedpraten? Of ben je rond de 15?
wacht even hoor, heb je je eigen posts ook gelezen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is dom om voor een knappe man te vallen?
Nee. Eerst mee praten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:14 schreef jaha het volgende:
Wondere speling der natuur.
Even een vraagje aan de dames hier: stel ik kom een meisje tegen in de disco en het lijkt te klikken op basis van wat oogcontact en wat vage andere signalen. Mag ik dan - de tweede of derde keer dat ik haar tegen kom - een poging doen om haar op haar mond te kussen?
Nee het is dom om jezelf zo minderwaardig te zien dat je je zo laat misbruiken door iemand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:34 schreef Mishu het volgende:
Het is dom om voor een knappe man te vallen?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit is op zich wel een mooie jongen/een womanizer. Maar dat betekent niet dat ik alles gewoon maar toesta.
Denk dat het erge hier is dat hij een verhaal ophangt om het 'goed' te praten en voor haar het krijgen van dat beetje aandacht genoeg is dat verhaal te geloven en verder verliefd op hem te blijven omdat ze gelooft dat het krijgen van deze 'leuke/knappe' jongen haar verlost van alle minderwaardigheidsgevoelens waar ze mee rond loopt, dat ze opgaat in de roes/fantasie dat hem krijgen haar verlost van het met zichzelf aan de slag moeten.quote:
Ik had het over de dates van jahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |