Dat kun je tegen die tijd beter aan de dame in kwestie vragen, hoe moeten wij weten wat jouw toekomstige date goed zou vinden?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:14 schreef jaha het volgende:
Wondere speling der natuur.
Even een vraagje aan de dames hier: stel ik kom een meisje tegen in de disco en het lijkt te klikken op basis van wat oogcontact en wat vage andere signalen. Mag ik dan - de tweede of derde keer dat ik haar tegen kom - een poging doen om haar op haar mond te kussen?
Zielig voor de jongen die het probeert, want ik heb een vriend.quote:
Dat ligt in alle gevallen totaal aan de personen die erbij betrokken zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 23:49 schreef jaha het volgende:
Nou ja ik was dus benieuwd of vrouwen zo'n move gemiddeld zouden waarderen of juist totaal niet.
Heel herkenbaar dit...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef jaha het volgende:
Het is wel een beetje nietszeggend zo'n antwoord. Tot dusver heb ik altijd gehad dat de vrouw zelf initiatief nam tot lichamelijk contact. Ja dan is het een heel stuk makkelijker voor een verlegen jongen zoals ik
Dan vonden ze dus dat het klikte, dus is mijn antwoord niet meer zo nietszeggend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef jaha het volgende:
Het is wel een beetje nietszeggend zo'n antwoord. Tot dusver heb ik altijd gehad dat de vrouw zelf initiatief nam tot lichamelijk contact. Ja dan is het een heel stuk makkelijker voor een verlegen jongen zoals ik
Ik weet niet of dat eenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ben ook klein, ongeveer even groot als jij. Als ik een poging doe naar het kruis beginnen ze altijd te glimlachen alsof ik hun kleine broertje ben.
Dit is op zich wel een mooie jongen/een womanizer. Maar dat betekent niet dat ik alles gewoon maar toesta.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan vonden ze dus dat het klikte, dus is mijn antwoord niet meer zo nietszeggend.
Er zijn gewoon geen algemene richtlijnen voor zoiets, wanneer het wel of niet kan. Het klikt of het klikt niet, je bent een creep of je hebt 'iets' waar vrouwen op vallen. Verschilt per persoon.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit is op zich wel een mooie jongen/een womanizer. Maar dat betekent niet dat ik alles gewoon maar toesta.
Heb hem overigens nu een berichtje gestuurd om opheldering hierover te krijgen.
Welk niveau heb je zelf eigenlijk gedaan?quote:
Dat is een hele mooiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat eenwaard is
Het is dom om voor een knappe man te vallen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welk niveau heb je zelf eigenlijk gedaan?
Alleen maar WO willen daten, HBO te min vinden, maar een zeldzaam niveau van VMBO bakvis tentoonstellen. Hoe kan je dat voor jezelf goedpraten? Of ben je rond de 15?
wacht even hoor, heb je je eigen posts ook gelezen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is dom om voor een knappe man te vallen?
Nee. Eerst mee praten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:14 schreef jaha het volgende:
Wondere speling der natuur.
Even een vraagje aan de dames hier: stel ik kom een meisje tegen in de disco en het lijkt te klikken op basis van wat oogcontact en wat vage andere signalen. Mag ik dan - de tweede of derde keer dat ik haar tegen kom - een poging doen om haar op haar mond te kussen?
Nee het is dom om jezelf zo minderwaardig te zien dat je je zo laat misbruiken door iemand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:34 schreef Mishu het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit is op zich wel een mooie jongen/een womanizer. Maar dat betekent niet dat ik alles gewoon maar toesta.
Denk dat het erge hier is dat hij een verhaal ophangt om het 'goed' te praten en voor haar het krijgen van dat beetje aandacht genoeg is dat verhaal te geloven en verder verliefd op hem te blijven omdat ze gelooft dat het krijgen van deze 'leuke/knappe' jongen haar verlost van alle minderwaardigheidsgevoelens waar ze mee rond loopt, dat ze opgaat in de roes/fantasie dat hem krijgen haar verlost van het met zichzelf aan de slag moeten.quote:
Ik had het over de dates van jahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wel als hij alleen maar knap is en verder een zak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
De grap is hem dus, dat als hij minder knap was dat je echt boos zou zijn geworden om zijn gedrag maar omdat hij mooi is mag hij meer en vraag je je af of het ineens oke is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
You go girl!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit (Y)quote:Op zondag 16 februari 2014 10:12 schreef Ton_1982 het volgende:
volgende keer bij hem tussen zijn benen zitten..
maar dan met maatje 37?
omdat hij lekker is :quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waarom zou je iets met zo'n hork willen.. Fijn dat het een lekker ding is.. Maar het innerlijk telt ook mee.
Uit TS haar PoHi blijkt dat ze respectloos behandeld wil worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En een goorlap met 0 respect voor TS ^^
Is dat geval veel succes ermee ^^quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uit TS haar PoHi blijkt dat ze respectloos behandeld wil worden.
Dit dus. Je raakt een onbekend persoon simpelweg niet aan zonder toestemming.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind vaak een hand op een arm al over de grens. Niet direct aanranding, maar wel onbeschoft.
Gepost door een bèta uni student zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:32 schreef dopfles1 het volgende:
[..]"ja sorry gaat niet meer gebeuren" En jij doet je beentjes weer gewoon wijd volgens mij.
Sowieso vallen op een womanizer is iets voor VMBO sletjes. Maar oke veel plezier![]()
En zo zijn er heel veel vrouwen. Behandeld worden als stront en toch elke keer terugkomen. Vaak zat gezien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uit TS haar PoHi blijkt dat ze respectloos behandeld wil worden.
Dat is hetzelfde als een man bij een vrouw zijn omdat ze dikke tieten heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Gepost door een bèta uni student zeker.
Ook hoog opgeleide vrouwen vallen op 'womanizers'.
Ik wil eerst zijn verhaal horen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:20 schreef Canillas het volgende:
[..]
Denk dat het erge hier is dat hij een verhaal ophangt om het 'goed' te praten en voor haar het krijgen van dat beetje aandacht genoeg is dat verhaal te geloven en verder verliefd op hem te blijven omdat ze gelooft dat het krijgen van deze 'leuke/knappe' jongen haar verlost van alle minderwaardigheidsgevoelens waar ze mee rond loopt, dat ze opgaat in de roes/fantasie dat hem krijgen haar verlost van het met zichzelf aan de slag moeten.
Ts, ik ben benieuwd; waar trek jij een grens wat betreft gedrag wat écht niet kan? Je wordt zo goedkoop behandeld door hem, als je een stuk vlees bent waar hij in mag knijpen ook al zeg je herhaaldelijk dat je dat niet wil, en als daar die grens niet ligt, moet hij je dan eerst slaan oid?
"Ik greep je in je kruis om te laten zien dat ik lak heb aan jouw grenzen en doe waar ik zelf zin in heb."quote:
Idd. En als jullie dus al via app contact hebben en er is eerder geflirt, nou goed dan had ik een poging tot zoenen beschaafd gevonden en in het kruis grijpen lomp, maar aangezien jullie klaarblijkelijk al wel een tijd contact hebben en gezien jouw verliefdheid er ongetwijfeld geflirt is, zou ik dat geen aanranding noemen. Doorgaan als jij zegt dat je dat niet wil (tot 3 keer toe!) is dat echter wèl en als ik hem al iets zou sturen dan zou het iets zijn in de trant van:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:20 schreef loveli het volgende:
[..]
"Ik greep je in je kruis om te laten zien dat ik lak heb aan jouw grenzen en doe waar ik zelf zin in heb."
"Ik greep je in je kruis omdat ik dolverliefd op je ben en een relatie met je wil en je respecteer."
Welk verhaal?
Je kunt hier toch zelf je conclusies trekken? Wil je na dit alles hem laten bepalen hoe jij hierover denkt? Waar hoop je op? Dat deze situatie het moment is waarop jullie 'liefde' eindelijk begint; jij bent op date om hem jaloers te maken en hij rand je aan?quote:
Waarom hou jij ervan om als grof vuil behandeld te worden? Of krijgen we straks een topic over dat hij je slaat, maar dat het eigenlijk zo'n lieve knappe jongen is? Open je ogen, hij is een respectloze zak met een leuke kop.quote:
Misschien vind ze het stiekem wel geil?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Waarom hou jij ervan om als grof vuil behandeld te worden? Of krijgen we straks een topic over dat hij je slaat, maar dat het eigenlijk zo'n lieve knappe jongen is? Open je ogen, hij is een respectloze zak met een leuke kop.
Misschien dat hij het ook wel heftig vind en het moeilijk vind om een reactie te bedenken. Maar het zou inderdaad definitief over zijn als er niks zou komen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef Canillas het volgende:
[..]
Je kunt hier toch zelf je conclusies trekken? Wil je na dit alles hem laten bepalen hoe jij hierover denkt? Waar hoop je op? Dat deze situatie het moment is waarop jullie 'liefde' eindelijk begint; jij bent op date om hem jaloers te maken en hij rand je aan?
Hoeveel uur geleden heb je hem om uitleg gevraagd? Hij heeft nog niks laten horen want je wacht op uitleg, wat zegt dat je? En wat zegt het dat je daar zo op wacht? Zie je jezelf dan echt als zo ondergeschikt aan hem dat je dit alles zo uithanden geeft en hij mag bepalen, zelfs na zo'n actie?
Of hij ziet jou als gebruimsvoorwerp en ziet jou als iemand (iets?) waarbij hij dat soort dingen kan maken, zo ver verheven voelt hij zich boven jou. Dat jij jezelf ziet als de mindere tegenover hem past daar 'perfect' bij.quote:Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef Mishu het volgende:
Misschien dat hij het ook wel heftig vind en het moeilijk vind om een reactie te bedenken. Maar het zou inderdaad definitief over zijn als er niks zou komen.
Waarom heb je het over 'aanranding' als je nu ineens weer doet alsof je een relatie met hem hebt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:12 schreef Mishu het volgende:
Ik kan op dit moment niet gewoon boos weglopen en het afsluiten. Pas als hij niet reageert is bij mij de druppel bereikt omdat ik hem dan in ieder geval de kans heb gegeven om zichzelf uit te leggen. Als hij dat niet kan is hij een kneus.
Pas dan is hij een kneus? Niet nu al? Lees een goed wat hier staat:quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:12 schreef Mishu het volgende:
Ik kan op dit moment niet gewoon boos weglopen en het afsluiten. Pas als hij niet reageert is bij mij de druppel bereikt omdat ik hem dan in ieder geval de kans heb gegeven om zichzelf uit te leggen. Als hij dat niet kan is hij een kneus.
Wat valt hier nu nog te halen/winnen voor je? Je laat hem nu bepalen hoe dit verder verloop ipv op eigen kracht en initiatief te zeggen ''ik pik dit niet, ik laat me zo niet behandelen''.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Ik heb 3 keer zijn hand weggedaan en ben daarna boos geworden hoor. Toen hield ie me keihard vast en deed het nog een keer... daarna kneep hij in mijn kont en liep weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |