Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je kan toch niet zomaar iemand gaan beschuldigen van aanranding? Voor hetzelfde geld was het een onbekend iemand en dan loop ik hysterisch te doen tegen iemand die er niks mee te maken heeft.
Mooi verwoord.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:37 schreef Canillas het volgende:
[..]
Nee, dat doe je in het algemeen nadat iemand je aanrand.
[..]
Dus best case scenario; hij hield je vast terwijl een ander het graaiwerk deed? Dat maakt een hoop goed!
Hoop wel dat als dit een troll is je begrijpt dat dit een onderwerp is waar veel vrouwen dagelijks mee te maken hebben en zwaar onder lijden, niet echt grappenmaakmateriaal dus. Tevens de manier waarop je wat gebeurd is, als het gebeurd is, probeert goed/weg te praten is kenmerkend voor vrouwen die in dergelijke situaties verkeren omdat ze geen andere uitweg hebben dan in zulke verhalen geloven om aan de realiteit te ontsnappen dus om daar 'leuk' mee te doen is ook ongepast.
Dudequote:Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien dat hij het ook wel heftig vind en het moeilijk vind om een reactie te bedenken. Maar het zou inderdaad definitief over zijn als er niks zou komen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat
- je drie keer laten betasten
- pas na de derde keer boos (!) worden
- zo boos (!) dat hij het daarna nog een keer deed
- zo boos (!) dat hij ook nog je kont kneep
- zo boos (!) dat hij makkelijk weg kon lopen
hoe boos? zo boos!
Daarom vraag ik waarom ze het überhaupt over 'aanranding' heeftquote:Op woensdag 19 februari 2014 07:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het is toch alleen aanranding als het ongewenst is?
om in haar hoofd zichzelf meer eigenwaarde te geven?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom vraag ik waarom ze het überhaupt over 'aanranding' heeft
Geen idee, maar in die bovenkamer werkt het sowieso niet helemaal optimaal krijg ik het ideequote:Op woensdag 19 februari 2014 14:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
om in haar hoofd zichzelf meer eigenwaarde te geven?
tijdens een date met een ander nog welquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je wel laten betasten, maar daarna zeiken dát hij (waarschijnlijk door alcohol) te ver doorging ()
Fixed.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haar bovenkamer werkt sowieso helemaal niet optimaal
quote:
Ben je nu echt zo dom/naiefquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je kan toch niet zomaar iemand gaan beschuldigen van aanranding? Voor hetzelfde geld was het een onbekend iemand en dan loop ik hysterisch te doen tegen iemand die er niks mee te maken heeft.
Je snapt in ieder geval wat ik bedoel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Mooie tieten. Dikke tieten hoeven niet persé mooie tieten te zijn.
Nee helaas is dit geen trol. Ze is niet zo.... Uhm hoe zeg je dat politiek correctquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Get your story straight, slechte troll.
En ook niet zo rechtlijnig in haar verhaallijnen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:51 schreef Tally het volgende:
Nee helaas is dit geen trol. Ze is niet zo.... Uhm hoe zeg je dat politiek correct
Nee. Ik weet niet of je haar vaker hebt gelezen maar zo gaat het vakerquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ook niet zo rechtlijnig in haar verhaallijnen.
Vasthoudend als een Roadtrip.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:55 schreef Tally het volgende:
Nee. Ik weet niet of je haar vaker hebt gelezen maar zo gaat het vaker
Je plaat blijft hangen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eerste goede post die ik je zie maken.
Je bent niet meer instaat bepaalde zaken in de juiste context te lezen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik zeg dat je een goede post maakt
Als zo veel FOK!kers mij regelmatig wijzen op de onzin die ik uit kraam, ben ik meer het type dat dan eens gaat kijken naar de onzin die ik zélf uit kraam, in plaats van wijzen naar de mensen die mij erop wijzen en niet naar mezelf kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent niet meer instaat bepaalde zaken in de juiste context te lezen.
Een probleem onder meer fokkers. Geeft niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |