Het is toch alleen aanranding als het ongewenst is?quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom heb je het over 'aanranding' als je nu ineens weer doet alsof je een relatie met hem hebt?
Is dit niet gewoon 1 van je stemmingswisselingenquote:Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien dat hij het ook wel heftig vind en het moeilijk vind om een reactie te bedenken. Maar het zou inderdaad definitief over zijn als er niks zou komen.
Dan nog kun je niet weglopen, want je bent knetterverliefd oftewel ontoerekeningsvatbaar. Verliefdheid maakt dom. Elk weldenkend mens was allang weggelopen. Zoek je verstand, gebruik het en kap alle contact met hem af.quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:12 schreef Mishu het volgende:
Ik kan op dit moment niet gewoon boos weglopen en het afsluiten. Pas als hij niet reageert is bij mij de druppel bereikt omdat ik hem dan in ieder geval de kans heb gegeven om zichzelf uit te leggen. Als hij dat niet kan is hij een kneus.
Och, och, ochquote:Op woensdag 19 februari 2014 07:42 schreef Mishu het volgende:
Ik weet überhaupt niet of het hem was omdat ik me niet om kon draaien (hij hield me vast) dus ik heb hem in eerste plaats gevraagd of hij het überhaupt was.
Mooie tieten. Dikke tieten hoeven niet persé mooie tieten te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:05 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een man bij een vrouw zijn omdat ze dikke tieten heeft.
hardop gelachenquote:Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien dat hij het ook wel heftig vind en het moeilijk vind om een reactie te bedenken. Maar het zou inderdaad definitief over zijn als er niks zou komen.
Of dit topic is een grap of je bent heel erg in de war. Weet ook niet zo goed hoe te reageren, vind het een beetje eng worden, dus laat het hier verder bij.quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:42 schreef Mishu het volgende:
Ik weet überhaupt niet of het hem was omdat ik me niet om kon draaien (hij hield me vast) dus ik heb hem in eerste plaats gevraagd of hij het überhaupt was.
Je kan toch niet zomaar iemand gaan beschuldigen van aanranding? Voor hetzelfde geld was het een onbekend iemand en dan loop ik hysterisch te doen tegen iemand die er niks mee te maken heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:12 schreef Canillas het volgende:
[..]
Of dit topic is een grap of je bent heel erg in de war. Weet ook niet zo goed hoe te reageren, vind het een beetje eng worden, dus laat het hier verder bij.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:12 schreef Mishu het volgende:
Ik kan op dit moment niet gewoon boos weglopen en het afsluiten. Pas als hij niet reageert is bij mij de druppel bereikt omdat ik hem dan in ieder geval de kans heb gegeven om zichzelf uit te leggen. Als hij dat niet kan is hij een kneus.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:42 schreef Mishu het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je kan toch niet zomaar iemand gaan beschuldigen van aanranding? Voor hetzelfde geld was het een onbekend iemand en dan loop ik hysterisch te doen tegen iemand die er niks mee te maken heeft.
godtering wauwquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je kan toch niet zomaar iemand gaan beschuldigen van aanranding? Voor hetzelfde geld was het een onbekend iemand en dan loop ik hysterisch te doen tegen iemand die er niks mee te maken heeft.
Dit, en haar onderkamer is na vrijgegeven te zijn als openbaar gebied ook niet veel meer waard.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
TS is niet helemaal lekker in haar bovenkamer...
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Get your story straight, slechte troll.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:09 schreef Mishu het volgende:
Ik heb 3 keer zijn hand weggedaan en ben daarna boos geworden hoor. Toen hield ie me keihard vast en deed het nog een keer... daarna kneep hij in mijn kont en liep weg
Nee, dat doe je in het algemeen nadat iemand je aanrand.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:18 schreef Mishu het volgende:
Je kan toch niet zomaar iemand gaan beschuldigen van aanranding?
Dus best case scenario; hij hield je vast terwijl een ander het graaiwerk deed? Dat maakt een hoop goed!quote:Voor hetzelfde geld was het een onbekend iemand en dan loop ik hysterisch te doen tegen iemand die er niks mee te maken heeft.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit, en haar onderkamer is na vrijgegeven te zijn als openbaar gebied ook niet veel meer waard.
Maar...hij is zo knap.....quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:15 schreef pepper_961 het volgende:
Dus ze is in totaal vier keer in dr kruis gegrepen?Drie keer duwt ze z'n hand weg, de vierde keer hield hij haar vast en greep nog eens. En nu weet ze niet of hij het wel was?! Geen van de vier keer gezien of hij het wel of niet was?! Really?!
Al deed zo'n sukkel zoiets onbehoorlijks maar één keer, zou ik er al helemaal klaar mee zijn!
Ik zou zo'n actie vertalen als pure minachting naar mij als persoon. Ik heb iets teveel zelfrespect denk ik om zoiets te pikken. Na één keer zo'n graai had ik al stennis lopen maken , was ik er gelijk klaar mee geweest en had ik zeker geen onzeker topic op Fok! erover hoeven maken.
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mooi verwoord.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:37 schreef Canillas het volgende:
[..]
Nee, dat doe je in het algemeen nadat iemand je aanrand.
[..]
Dus best case scenario; hij hield je vast terwijl een ander het graaiwerk deed? Dat maakt een hoop goed!
Hoop wel dat als dit een troll is je begrijpt dat dit een onderwerp is waar veel vrouwen dagelijks mee te maken hebben en zwaar onder lijden, niet echt grappenmaakmateriaal dus. Tevens de manier waarop je wat gebeurd is, als het gebeurd is, probeert goed/weg te praten is kenmerkend voor vrouwen die in dergelijke situaties verkeren omdat ze geen andere uitweg hebben dan in zulke verhalen geloven om aan de realiteit te ontsnappen dus om daar 'leuk' mee te doen is ook ongepast.
Dudequote:Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat
- je drie keer laten betasten
- pas na de derde keer boos (!) worden
- zo boos (!) dat hij het daarna nog een keer deed
- zo boos (!) dat hij ook nog je kont kneep
- zo boos (!) dat hij makkelijk weg kon lopen
hoe boos? zo boos!
Daarom vraag ik waarom ze het überhaupt over 'aanranding' heeftquote:Op woensdag 19 februari 2014 07:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het is toch alleen aanranding als het ongewenst is?
om in haar hoofd zichzelf meer eigenwaarde te geven?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom vraag ik waarom ze het überhaupt over 'aanranding' heeft
Geen idee, maar in die bovenkamer werkt het sowieso niet helemaal optimaal krijg ik het ideequote:Op woensdag 19 februari 2014 14:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
om in haar hoofd zichzelf meer eigenwaarde te geven?
tijdens een date met een ander nog welquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je wel laten betasten, maar daarna zeiken dát hij (waarschijnlijk door alcohol) te ver doorging ()
Fixed.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haar bovenkamer werkt sowieso helemaal niet optimaal
quote:
Ben je nu echt zo dom/naiefquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je snapt in ieder geval wat ik bedoel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Mooie tieten. Dikke tieten hoeven niet persé mooie tieten te zijn.
Nee helaas is dit geen trol. Ze is niet zo.... Uhm hoe zeg je dat politiek correctquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Get your story straight, slechte troll.
En ook niet zo rechtlijnig in haar verhaallijnen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:51 schreef Tally het volgende:
Nee helaas is dit geen trol. Ze is niet zo.... Uhm hoe zeg je dat politiek correct
Nee. Ik weet niet of je haar vaker hebt gelezen maar zo gaat het vakerquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ook niet zo rechtlijnig in haar verhaallijnen.
Vasthoudend als een Roadtrip.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:55 schreef Tally het volgende:
Nee. Ik weet niet of je haar vaker hebt gelezen maar zo gaat het vaker
Je plaat blijft hangen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eerste goede post die ik je zie maken.
Je bent niet meer instaat bepaalde zaken in de juiste context te lezen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik zeg dat je een goede post maakt
Als zo veel FOK!kers mij regelmatig wijzen op de onzin die ik uit kraam, ben ik meer het type dat dan eens gaat kijken naar de onzin die ik zélf uit kraam, in plaats van wijzen naar de mensen die mij erop wijzen en niet naar mezelf kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent niet meer instaat bepaalde zaken in de juiste context te lezen.
Een probleem onder meer fokkers. Geeft niets.
Kortom: je neemt fok serieus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als zo veel FOK!kers mij regelmatig wijzen op de onzin die ik uit kraam, ben ik meer het type dat dan eens gaat kijken naar de onzin die ik zélf uit kraam, in plaats van wijzen naar de mensen die mij erop wijzen en niet naar mezelf kijken.
Als het gaat om serieuze discussies waar onzin in wordt uitgekraamd wel, ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kortom: je neemt fok serieus.
Ergens wel schattig.
Pfff, ontroerend dit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het gaat om serieuze discussies waar onzin in wordt uitgekraamd wel, ja.
Onzin uitkramen in serieuze discussies kan nare gevolgen hebben voor de mensen die die onzin voor waarheid aannemen, dus is het beter om geen onzin uit te kramen in serieuze discussies.
Maar da's offtopic.
Jongens zijn jongens he.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Mishu het volgende:
Ben inmiddels flink boos en ga inderdaad maar eens aan mezelf werkenwat kan verliefdheid blind maken zeg.
En hoe kunnen jongens meisjes zoiets aandoen? Hebben ze dan geen opvoeding gehad?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Mishu het volgende:
Ben inmiddels flink boos en ga inderdaad maar eens aan mezelf werkenwat kan verliefdheid blind maken zeg.
En hoe kunnen jongens meisjes zoiets aandoen? Hebben ze dan geen opvoeding gehad?
Je verwart verliefd zijn met dom onwetend zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Mishu het volgende:
Er is hoop.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Mishu het volgende:
Hij heeft geantwoord op je sms /whatsapp?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Mishu het volgende:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij heeft geantwoord op je sms /whatsapp?
25quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jongens zijn jongens he.
Hoe oud is TS?
Nee want ik vond hem oprecht interessant. Vandaar dat ik ook vanaf de eerste aanraking de hand van die andere jongen heb weggeduwd, ook omdat ik vond dat hij te vaag deed en niet echt genoeg op een gezonde manier voor mij ging.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Je hebt die jongen dus echt gebruikt, anders had je wel gereageerd op de logische vragen.
Volgens mij valt dat gewoon mee. Probleem van TS lijkt me meer dat ze eigenlijk niets liever wil dan de hand van (die ene) jongen op haar gevoelige plekjes voelen, alleen durft ze dat niet te accepteren. Want het is sletterig, of wellicht is de jongen toch niet helemaal haar type aldus haar verstand. Ik ken dat verwarrende gevoel ook wel - maar dan vooral van de andere kant. Ik wil soms niets liever dan lichamelijk contact, maar dan raak ik zo verstrikt in mijn eigen verlegenheid dat zelfs een normaal gesprek me niet eens lukt...quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Je verwart verliefd zijn met dom onwetend zijn.
2 woorden voor TS: zoek hulpquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee want ik vond hem oprecht interessant. Vandaar dat ik ook vanaf de eerste aanraking de hand van die andere jongen heb weggeduwd, ook omdat ik vond dat hij te vaag deed en niet echt genoeg op een gezonde manier voor mij ging.
Je gaat niet zonder te praten aan iemand zitten dus dat had ik wel gelijk door dat dat niet in de haak was.
Ik moet wel zeggen dat de date hierdoor verpest was omdat ik zo aangeslagen was dat ik naar huis wilde. Ik heb hem pas later verteld van de aanranding. Hij was erg geschrokken maar had het niet gemerkt.
Ehm ja dat zal het zijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:11 schreef jaha het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat gewoon mee. Probleem van TS lijkt me meer dat ze eigenlijk niets liever wil dan de hand van (die ene) jongen op haar gevoelige plekjes voelen, alleen durft ze dat niet te accepteren. Want het is sletterig, of wellicht is de jongen toch niet helemaal haar type aldus haar verstand. Ik ken dat verwarrende gevoel ook wel - maar dan vooral van de andere kant. Ik wil soms niets liever dan lichamelijk contact, maar dan raak ik zo verstrikt in mijn eigen verlegenheid dat zelfs een normaal gesprek me niet eens lukt...
En die andere jongen was daar heel toevallig ook waar je de date had?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee want ik vond hem oprecht interessant. Vandaar dat ik ook vanaf de eerste aanraking de hand van die andere jongen heb weggeduwd, ook omdat ik vond dat hij te vaag deed en niet echt genoeg op een gezonde manier voor mij ging.
Je gaat niet zonder te praten aan iemand zitten dus dat had ik wel gelijk door dat dat niet in de haak was.
Ik moet wel zeggen dat de date hierdoor verpest was omdat ik zo aangeslagen was dat ik naar huis wilde. Ik heb hem pas later verteld van de aanranding. Hij was erg geschrokken maar had het niet gemerkt.
Ja was een groot evenement. Sowieso ons kent ons.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En die andere jongen was daar heel toevallig ook waar je de date had?
Vraag je je bij zo'n topic niet des te harder af waarom jij niet aan de vrouw kunt komen!? Ik bedoel, zelfs als je een aanrander bent geilen vrouwen nog op je...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Een FOK!er?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja was een groot evenement. Sowieso ons kent ons.
Op pagina 2 schrijf je dat je die 'aanrander' jaloers wilde maken. Wat vind je daar nou van? Is dat eerlijk tegenover jouw date die verwacht een leuke avond met een meid te hebben die oprecht in hem geinteresseerd is? In de tussentijd had jij een heel ander doel voor ogen. Beetje eten van twee walletjes. Speciaal gevonden willen worden, alleen op een hele slinkse wijze. Dat siert je totaal niet. Maar jij zult er ongetwijfeld anders over denkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja was een groot evenement. Sowieso ons kent ons.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vraag je je bij zo'n topic niet des te harder af waarom jij niet aan de vrouw kunt komen!? Ik bedoel, zelfs als je een aanrander bent geilen vrouwen nog op je...Mwa, niet echt, die gozer is een alpha male. Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je hier geen 'Creepiest post@Fok! 2014' award mee wint weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:11 schreef jaha het volgende:
Volgens mij valt dat gewoon mee. Probleem van TS lijkt me meer dat ze eigenlijk niets liever wil dan de hand van (die ene) jongen op haar gevoelige plekjes voelen, alleen durft ze dat niet te accepteren. Want het is sletterig, of wellicht is de jongen toch niet helemaal haar type aldus haar verstand. Ik ken dat verwarrende gevoel ook wel - maar dan vooral van de andere kant. Ik wil soms niets liever dan lichamelijk contact, maar dan raak ik zo verstrikt in mijn eigen verlegenheid dat zelfs een normaal gesprek me niet eens lukt...
je hebt nog steeds hoop hij iets om je geeft en moet jezelf forceren om eraan te denken wat hij heeft geflikt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:36 schreef Mishu het volgende:
Zo, ik ga mijn boosheid gebruiken om over iemand heen te komen. Ben zo klaar met alles, met dat hij me kan raken, dat hij zolang mijn leven bepaald heeft. Ik neem de controle terug
Ben begonnen met veeeel minder met zijn Facebook activiteit bezig te zijn, dat was eerst een obsessie.
Blijven vasthouden aan het idee dat hij niks om me geeften dat iemand anders dat wel op de juiste manier kan doen.
Aan je kruis is not done, als iemand dat doet is het gewoon aanranding.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:57 schreef Mishu het volgende:
Hoe werken jullie naar seks/seksueel contact toe in de kroeg?
Ik kreeg onlangs zo een hand in mijn kruis en ik vond dat eigenlijk behoorlijk heftig ook al vond ik de jongen in kwestie leuk. Het had iets onrespectvols om midden in de kroeg zo aan mij te zitten. Liever heb ik dat je elkaar mee naar huis vraagt imho.
Hoe kijken jullie daar tegen aan? Is dat een bazenactie van een alpha male of not done?
Geen hoop maar ik vind het moeilijk door bijvoorbeeld het gedrag van zijn vrienden (die wel signalen geven dat hij me echt leuk vond) vast te blijven houden aan het idee dat dit niet de manier is waarop ik behandeld wilt worden. Wat heb ik aan iemand die zo mensen benadert?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
je hebt nog steeds hoop hij iets om je geeft en moet jezelf forceren om eraan te denken wat hij heeft geflikt?
hoe lang is dit gaande?
zoals?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:01 schreef Mishu het volgende:
[..]
Geen hoop maar ik vind het moeilijk door bijvoorbeeld het gedrag van zijn vrienden (die wel signalen geven dat hij me echt leuk vond)
oh, je moet jezelf er dus nog herinneren dat je niet zo behandeld wil worden? het is niet vanzelfsprekend voor je?quote:vast te blijven houden aan het idee dat dit niet de manier is waarop ik behandeld wilt worden.
goeiemorgen!quote:Wat heb ik aan iemand die zo mensen benadert?
Als dit zo is dan ben jij natuurlijk ook gewoon een bitch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:04 schreef Mishu het volgende:
Je blijft vasthouden aan het idee dat iemand eigenlijk anders is en het in een moment van woede en frustratie gebeurde.
Hij had namelijk wel reden om boos te zijn aangezien ik hem de dag ervoor had verteld dat ik met een kennis van hem naar bed was geweest per ongeluk in een dronken bui... Misschien dat hij daarom zo boos was na wekenlang elkaar opgeilen en klaar met me zijn dat dit het resultaat was (even alles kwijt moeten).
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:04 schreef Mishu het volgende:
Hij had namelijk wel reden om boos te zijn aangezien ik hem de dag ervoor had verteld dat ik met een kennis van hem naar bed was geweest per ongeluk in een dronken bui... Misschien dat hij daarom zo boos was na wekenlang elkaar opgeilen en klaar met me zijn dat dit het resultaat was (even alles kwijt moeten).
Ik voelde me kut omdat het contact met die andere gast niet liep zoals ik wilde. Ik was dus vatbaar voor mannelijke aandacht.quote:
En toen voelde hij je kut. Staan jullie weer gelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Mishu het volgende:
Ik voelde me kut omdat het contact met die andere gast niet liep zoals ik wilde. Ik was dus vatbaar voor mannelijke aandacht.
Het overkomt de bestenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:14 schreef zarGon het volgende:
jij bent echt fucked up
- je date misbruiken om de ander jaloers te maken
- zo dronken raken dat je makkelijk wordt en geen keuzes kan maken (blijkbaar)
- per ongeluk neuken
- aangerand worden en nog steeds interesse hebben in de aanrander
- de aanrander proberen te beschermen door een uitweg voor hem te bedenken
godsamme
eerlijk gezegd snap ik niet zo waarom je moeilijk doetquote:
speel maar lekker met elkaar, laat anderen met rust (zoals je date)quote:We waren sowieso al spelletjes aan het spelen. Beiden.
Uhm nee. Degenen die niet goed in hun vel zitten, niet weten hoe te communiceren, laten zich dit gebeuren. Echt, als je geen troll bent, zoek hulp om je zelfbeeld te veranderen. Anders blijf je een gemakkelijke speelbal voor jongens zoals hij en zijn vriendjes.quote:
Wat een fucking debiel ben je ook zeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het overkomt de besten
We waren sowieso al spelletjes aan het spelen. Beiden.
Nee. Je bent 'vatbaar' voor mannelijke aandacht omdat voor jou je bezig houden met mannelijk aandacht (krijgen) de manier is om aan jezelf en waar je allemaal mee zit te ontsnappen. Je bent vatbaar voor dingen omdat je nog niet geleerd hebt hoe je wel goed met jezelf omgaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Mishu het volgende:
Ik voelde me kut omdat het contact met die andere gast niet liep zoals ik wilde. Ik was dus vatbaar voor mannelijke aandacht.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:04 schreef Mishu het volgende:
Je blijft vasthouden aan het idee dat iemand eigenlijk anders is en het in een moment van woede en frustratie gebeurde.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:44 schreef Smack10 het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk TS, dat je nu even geen aandacht hebt en zaad in je kut?
Wat zeik je dan over iemand die naar je kut grijpt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij zijn de mannen hier niet zo gecharmeerd van die actie maar let even op het feit dat ik gewoon vrijgezel was en dat het voor mij prima oké is om een keer een one night stand te hebben. Zeker als ik me kut voel. Fuck die shit.
Als het je echt niet zou boeien, zou je ook niet miepen dat het per ongeluk (quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij zijn de mannen hier niet zo gecharmeerd van die actie maar let even op het feit dat ik gewoon vrijgezel was en dat het voor mij prima oké is om een keer een one night stand te hebben. Zeker als ik me kut voel. Fuck die shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |