Aan je kruis is not done, als iemand dat doet is het gewoon aanranding.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:57 schreef Mishu het volgende:
Hoe werken jullie naar seks/seksueel contact toe in de kroeg?
Ik kreeg onlangs zo een hand in mijn kruis en ik vond dat eigenlijk behoorlijk heftig ook al vond ik de jongen in kwestie leuk. Het had iets onrespectvols om midden in de kroeg zo aan mij te zitten. Liever heb ik dat je elkaar mee naar huis vraagt imho.
Hoe kijken jullie daar tegen aan? Is dat een bazenactie van een alpha male of not done?
Geen hoop maar ik vind het moeilijk door bijvoorbeeld het gedrag van zijn vrienden (die wel signalen geven dat hij me echt leuk vond) vast te blijven houden aan het idee dat dit niet de manier is waarop ik behandeld wilt worden. Wat heb ik aan iemand die zo mensen benadert?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
je hebt nog steeds hoop hij iets om je geeft en moet jezelf forceren om eraan te denken wat hij heeft geflikt?
hoe lang is dit gaande?
zoals?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:01 schreef Mishu het volgende:
[..]
Geen hoop maar ik vind het moeilijk door bijvoorbeeld het gedrag van zijn vrienden (die wel signalen geven dat hij me echt leuk vond)
oh, je moet jezelf er dus nog herinneren dat je niet zo behandeld wil worden? het is niet vanzelfsprekend voor je?quote:vast te blijven houden aan het idee dat dit niet de manier is waarop ik behandeld wilt worden.
goeiemorgen!quote:Wat heb ik aan iemand die zo mensen benadert?
Als dit zo is dan ben jij natuurlijk ook gewoon een bitch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:04 schreef Mishu het volgende:
Je blijft vasthouden aan het idee dat iemand eigenlijk anders is en het in een moment van woede en frustratie gebeurde.
Hij had namelijk wel reden om boos te zijn aangezien ik hem de dag ervoor had verteld dat ik met een kennis van hem naar bed was geweest per ongeluk in een dronken bui... Misschien dat hij daarom zo boos was na wekenlang elkaar opgeilen en klaar met me zijn dat dit het resultaat was (even alles kwijt moeten).
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:04 schreef Mishu het volgende:
Hij had namelijk wel reden om boos te zijn aangezien ik hem de dag ervoor had verteld dat ik met een kennis van hem naar bed was geweest per ongeluk in een dronken bui... Misschien dat hij daarom zo boos was na wekenlang elkaar opgeilen en klaar met me zijn dat dit het resultaat was (even alles kwijt moeten).
Ik voelde me kut omdat het contact met die andere gast niet liep zoals ik wilde. Ik was dus vatbaar voor mannelijke aandacht.quote:
En toen voelde hij je kut. Staan jullie weer gelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Mishu het volgende:
Ik voelde me kut omdat het contact met die andere gast niet liep zoals ik wilde. Ik was dus vatbaar voor mannelijke aandacht.
Het overkomt de bestenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:14 schreef zarGon het volgende:
jij bent echt fucked up
- je date misbruiken om de ander jaloers te maken
- zo dronken raken dat je makkelijk wordt en geen keuzes kan maken (blijkbaar)
- per ongeluk neuken
- aangerand worden en nog steeds interesse hebben in de aanrander
- de aanrander proberen te beschermen door een uitweg voor hem te bedenken
godsamme
eerlijk gezegd snap ik niet zo waarom je moeilijk doetquote:
speel maar lekker met elkaar, laat anderen met rust (zoals je date)quote:We waren sowieso al spelletjes aan het spelen. Beiden.
Uhm nee. Degenen die niet goed in hun vel zitten, niet weten hoe te communiceren, laten zich dit gebeuren. Echt, als je geen troll bent, zoek hulp om je zelfbeeld te veranderen. Anders blijf je een gemakkelijke speelbal voor jongens zoals hij en zijn vriendjes.quote:
Wat een fucking debiel ben je ook zeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het overkomt de besten
We waren sowieso al spelletjes aan het spelen. Beiden.
Nee. Je bent 'vatbaar' voor mannelijke aandacht omdat voor jou je bezig houden met mannelijk aandacht (krijgen) de manier is om aan jezelf en waar je allemaal mee zit te ontsnappen. Je bent vatbaar voor dingen omdat je nog niet geleerd hebt hoe je wel goed met jezelf omgaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Mishu het volgende:
Ik voelde me kut omdat het contact met die andere gast niet liep zoals ik wilde. Ik was dus vatbaar voor mannelijke aandacht.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:04 schreef Mishu het volgende:
Je blijft vasthouden aan het idee dat iemand eigenlijk anders is en het in een moment van woede en frustratie gebeurde.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:44 schreef Smack10 het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk TS, dat je nu even geen aandacht hebt en zaad in je kut?
Wat zeik je dan over iemand die naar je kut grijpt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij zijn de mannen hier niet zo gecharmeerd van die actie maar let even op het feit dat ik gewoon vrijgezel was en dat het voor mij prima oké is om een keer een one night stand te hebben. Zeker als ik me kut voel. Fuck die shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |