Kortom: je neemt fok serieus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als zo veel FOK!kers mij regelmatig wijzen op de onzin die ik uit kraam, ben ik meer het type dat dan eens gaat kijken naar de onzin die ik zélf uit kraam, in plaats van wijzen naar de mensen die mij erop wijzen en niet naar mezelf kijken.
Als het gaat om serieuze discussies waar onzin in wordt uitgekraamd wel, ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kortom: je neemt fok serieus.
Ergens wel schattig.
Pfff, ontroerend dit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het gaat om serieuze discussies waar onzin in wordt uitgekraamd wel, ja.
Onzin uitkramen in serieuze discussies kan nare gevolgen hebben voor de mensen die die onzin voor waarheid aannemen, dus is het beter om geen onzin uit te kramen in serieuze discussies.
Maar da's offtopic.
Jongens zijn jongens he.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Mishu het volgende:
Ben inmiddels flink boos en ga inderdaad maar eens aan mezelf werkenwat kan verliefdheid blind maken zeg.
En hoe kunnen jongens meisjes zoiets aandoen? Hebben ze dan geen opvoeding gehad?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Mishu het volgende:
Ben inmiddels flink boos en ga inderdaad maar eens aan mezelf werkenwat kan verliefdheid blind maken zeg.
En hoe kunnen jongens meisjes zoiets aandoen? Hebben ze dan geen opvoeding gehad?
Je verwart verliefd zijn met dom onwetend zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Mishu het volgende:
Er is hoop.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Mishu het volgende:
Hij heeft geantwoord op je sms /whatsapp?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:25 schreef Mishu het volgende:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij heeft geantwoord op je sms /whatsapp?
25quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jongens zijn jongens he.
Hoe oud is TS?
Nee want ik vond hem oprecht interessant. Vandaar dat ik ook vanaf de eerste aanraking de hand van die andere jongen heb weggeduwd, ook omdat ik vond dat hij te vaag deed en niet echt genoeg op een gezonde manier voor mij ging.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Je hebt die jongen dus echt gebruikt, anders had je wel gereageerd op de logische vragen.
Volgens mij valt dat gewoon mee. Probleem van TS lijkt me meer dat ze eigenlijk niets liever wil dan de hand van (die ene) jongen op haar gevoelige plekjes voelen, alleen durft ze dat niet te accepteren. Want het is sletterig, of wellicht is de jongen toch niet helemaal haar type aldus haar verstand. Ik ken dat verwarrende gevoel ook wel - maar dan vooral van de andere kant. Ik wil soms niets liever dan lichamelijk contact, maar dan raak ik zo verstrikt in mijn eigen verlegenheid dat zelfs een normaal gesprek me niet eens lukt...quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Je verwart verliefd zijn met dom onwetend zijn.
2 woorden voor TS: zoek hulpquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee want ik vond hem oprecht interessant. Vandaar dat ik ook vanaf de eerste aanraking de hand van die andere jongen heb weggeduwd, ook omdat ik vond dat hij te vaag deed en niet echt genoeg op een gezonde manier voor mij ging.
Je gaat niet zonder te praten aan iemand zitten dus dat had ik wel gelijk door dat dat niet in de haak was.
Ik moet wel zeggen dat de date hierdoor verpest was omdat ik zo aangeslagen was dat ik naar huis wilde. Ik heb hem pas later verteld van de aanranding. Hij was erg geschrokken maar had het niet gemerkt.
Ehm ja dat zal het zijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:11 schreef jaha het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat gewoon mee. Probleem van TS lijkt me meer dat ze eigenlijk niets liever wil dan de hand van (die ene) jongen op haar gevoelige plekjes voelen, alleen durft ze dat niet te accepteren. Want het is sletterig, of wellicht is de jongen toch niet helemaal haar type aldus haar verstand. Ik ken dat verwarrende gevoel ook wel - maar dan vooral van de andere kant. Ik wil soms niets liever dan lichamelijk contact, maar dan raak ik zo verstrikt in mijn eigen verlegenheid dat zelfs een normaal gesprek me niet eens lukt...
En die andere jongen was daar heel toevallig ook waar je de date had?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee want ik vond hem oprecht interessant. Vandaar dat ik ook vanaf de eerste aanraking de hand van die andere jongen heb weggeduwd, ook omdat ik vond dat hij te vaag deed en niet echt genoeg op een gezonde manier voor mij ging.
Je gaat niet zonder te praten aan iemand zitten dus dat had ik wel gelijk door dat dat niet in de haak was.
Ik moet wel zeggen dat de date hierdoor verpest was omdat ik zo aangeslagen was dat ik naar huis wilde. Ik heb hem pas later verteld van de aanranding. Hij was erg geschrokken maar had het niet gemerkt.
Ja was een groot evenement. Sowieso ons kent ons.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En die andere jongen was daar heel toevallig ook waar je de date had?
Vraag je je bij zo'n topic niet des te harder af waarom jij niet aan de vrouw kunt komen!? Ik bedoel, zelfs als je een aanrander bent geilen vrouwen nog op je...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Een FOK!er?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja was een groot evenement. Sowieso ons kent ons.
Op pagina 2 schrijf je dat je die 'aanrander' jaloers wilde maken. Wat vind je daar nou van? Is dat eerlijk tegenover jouw date die verwacht een leuke avond met een meid te hebben die oprecht in hem geinteresseerd is? In de tussentijd had jij een heel ander doel voor ogen. Beetje eten van twee walletjes. Speciaal gevonden willen worden, alleen op een hele slinkse wijze. Dat siert je totaal niet. Maar jij zult er ongetwijfeld anders over denkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja was een groot evenement. Sowieso ons kent ons.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vraag je je bij zo'n topic niet des te harder af waarom jij niet aan de vrouw kunt komen!? Ik bedoel, zelfs als je een aanrander bent geilen vrouwen nog op je...Mwa, niet echt, die gozer is een alpha male. Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je hier geen 'Creepiest post@Fok! 2014' award mee wint weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:11 schreef jaha het volgende:
Volgens mij valt dat gewoon mee. Probleem van TS lijkt me meer dat ze eigenlijk niets liever wil dan de hand van (die ene) jongen op haar gevoelige plekjes voelen, alleen durft ze dat niet te accepteren. Want het is sletterig, of wellicht is de jongen toch niet helemaal haar type aldus haar verstand. Ik ken dat verwarrende gevoel ook wel - maar dan vooral van de andere kant. Ik wil soms niets liever dan lichamelijk contact, maar dan raak ik zo verstrikt in mijn eigen verlegenheid dat zelfs een normaal gesprek me niet eens lukt...
je hebt nog steeds hoop hij iets om je geeft en moet jezelf forceren om eraan te denken wat hij heeft geflikt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:36 schreef Mishu het volgende:
Zo, ik ga mijn boosheid gebruiken om over iemand heen te komen. Ben zo klaar met alles, met dat hij me kan raken, dat hij zolang mijn leven bepaald heeft. Ik neem de controle terug
Ben begonnen met veeeel minder met zijn Facebook activiteit bezig te zijn, dat was eerst een obsessie.
Blijven vasthouden aan het idee dat hij niks om me geeften dat iemand anders dat wel op de juiste manier kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |