Nouquote:
quote:
De TS is minder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben je blij met je adoratietopique?
quote:
Die luister ik altijd bij een nieuw topicquote:
Ik zag m jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:16 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Met dank aan ToT
ONZ / [PAINT] De paus.
Blij dat jij het zegt. Mijn eerste reactie was "Wat een gay-SC is dit" maar dat heb ik gevormd tot "adoratietopics op valentijnsdagquote:
kutleven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:28 schreef Moira. het volgende:
Huuuu geen zin om zo te moeten werken
Moet ook nog eens lopen want Mono heeft per ongeluk de fietssleutel meegenomen in zijn jaszak![]()
Harde leef van een luie tatta
"per ongeluk"quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:28 schreef Moira. het volgende:
Huuuu geen zin om zo te moeten werken
Moet ook nog eens lopen want Mono heeft per ongeluk de fietssleutel meegenomen in zijn jaszak![]()
Harde leef van een luie tatta
Hater is hetquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"per ongeluk"
Stiekem deed ie het expres
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"per ongeluk"
Stiekem deed ie het expres
Hij bedoelt het vast liefdevolquote:
toch niet dusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij bedoelt het vast liefdevolHij denkt gewoon aan je lijn
Nog positiever bekeken: het is dan dus geen feeder.
Had ik gisteren gegeten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kip Tandoori zometeen hier, ook lekker
Bizar dat hij haat op uitkeringtrekkers en het vervolgens zelf ook blijkt te doen.quote:
Ik had hem al gezien jaquote:
Ja klopt de meeste autistische mensen kunnen gewoon werken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bizar dat hij haat op uitkeringtrekkers en het vervolgens zelf ook blijkt te doen.
Het gaat mij niet zo zeer om het feit/ de discussie of hij kan werken of niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja klopt de meeste autistische mensen kunnen gewoon werken.
Ja is wel raar. En zei hij ook nou dat hij een Joodse vriend heeft?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zo zeer om het feit/ de discussie of hij kan werken of niet.
Ik vind het alleen bizar dat hij "buitenlanders" haat om het feit dat ze onder andere uitkering trekken.
Vervolgens blijkt hij ook een half bloed te zijn en zelf uitkering te trekken. Werkelijk wonderbaarlijk.
Wat vind je?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:41 schreef BBQSausage het volgende:
Kviridndheixuftkhdhxuebrixjvvidojhxjd.
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja is wel raar. En zei hij ook nou dat hij een Joodse vriend heeft?
Ja, juist daarom verontschuldig ik mij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rare vogel jij.
Net sprak je zo goed als swahili
En nu verontschuldig jij je.
Ohquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, juist daarom verontschuldig ik mij.
ZULLEN WE LEKKER UITETEN SCHAT? DE MC IS OOK EEN RESTAURANT XDquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik was net nog bij de MC, zaten verdacht veel stelletjes.
Ik zit mobiel, werkt niet ideaal.quote:
LEKKER GEZELLIG BIGMAC DELEN, JIJ MAG DE BOVENSTE HELFT XDquote:[..]
ZULLEN WE LEKKER UITETEN SCHAT? DE MC IS OOK EEN RESTAURANT XD
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
LEKKER GEZELLIG BIGMAC DELEN, JIJ MAG DE BOVENSTE HELFT XD
In die reclame op de radio hebben ze het ook over 'uit eten gaan bij de McDonalds'quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh
[..]
ZULLEN WE LEKKER UITETEN SCHAT? DE MC IS OOK EEN RESTAURANT XD
Uitleg aanvaardquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, werkt niet ideaal.
MISSCHIEN KAN EEN FRIETJE (omg ik zeg friet) FUNCTIONEREN ALS EEN SPAGHETTISLIERTJE EN DAN KUNNEN WE A LA LADY EN DE VAGEBOND HEM OPETENquote:[..]
LEKKER GEZELLIG BIGMAC DELEN, JIJ MAG DE BOVENSTE HELFT XD
O echt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
In die reclame op de radio hebben ze het ook over 'uit eten gaan bij de McDonalds'
quote:
16equote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
WANNEER IS HET WEER CAPSLOCKDAG?
Heb jij soms bij de mcdonalds romantisch gedineerd met je chickie?quote:
Alleen fantastisch als het met Shift word gedaanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
GROTE LETTERS TYPEN, ECHT FANTASTISCH!
DAT DEED IK OOKquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb jij soms bij de mcdonalds romantisch gedineerd met je chickie?
[..]
Alleen fantastisch als het met Shift word gedaan
Nee een goed restaurant gelukkig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb jij soms bij de mcdonalds romantisch gedineerd met je chickie?
[..]
Alleen fantastisch als het met Shift word gedaan
Burgerking?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee een goed restaurant gelukkig.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Uit eten bij de Mac, dat durf ik maar niet te vragen aan mijn vriendin, ondanks dat het lekker is
Beoefen je een sport?quote:
KFC?quote:
Mwa, momenteel geen sport, maar zit genoeg op mn mountainbikequote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Beoefen je een sport?
[..]
KFC?
Alleen na het uitgaan ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:22 schreef KLTZK het volgende:
Er gaat niks boven een grote kebab met knoflooksaus!
Als je partner ook knoflook eet dan maakt het allemaal niet uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:22 schreef KLTZK het volgende:
Er gaat niks boven een grote kebab met knoflooksaus!
Jammer, misschien had je dan goud kunnen krijgenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Mwa, momenteel geen sport, maar zit genoeg op mn mountainbike
Altijdquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je partner ook knoflook eet dan maakt het allemaal niet uit.
Ken niemand die da zegt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen die ''Maccie'' zeggen in plaats van Mac Donald's
elitairrrrrrr hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Typisch het volgende:
die fastfood troep eten
die fastfood troep eten als je andere keuze hebt/nuchter bent![]()
![]()
Waarom wil ik dit inkoppen met een Brabant opmerkingquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen die ''Maccie'' zeggen in plaats van Mac Donald's
Ik was niet zoooo serieus. En alleen maar beter toch.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt, ben er gewoon compleet vanaf gestapt sinds een jaar of 3 oid.
Ik twijfelde serieus tussen zo een chinese telefoon en de nexus 5quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:29 schreef Typisch het volgende:
pics van je telefoon
beter is het een chinaphone
Niemand houdt je tegen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
elitairrrrrrr hoor
[..]
Waarom wil ik dit inkoppen met een Brabant opmerking
Na enig zelfreflectie kwam ik er achter dat ik je dan soort van pest, en dat dat sneu van mij is.quote:
Ik wel, altijd serieus ditdat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was niet zoooo serieus. En alleen maar beter toch.
Neem een Oppo.quote:[..]
Ik twijfelde serieus tussen zo een chinese telefoon en de nexus 5
Alleen twijfel ik nog over de degelijkheid ervan (chinese foto).
Daarom is het ook altijd lachen met jequote:
Waarom een Oppo?quote:[..]
Neem een Oppo.
Dit vat ik maar op als een compliment.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom is het ook altijd lachen met je
Geen idee, maar is de enige chinaphone die ik wel eens in mijn handen heb gehad en vond ik een prima ding.quote:[..]
Waarom een Oppo?
Ik zat te denken aan een Jiayu. Wel een beetje iPhone namaak maar hey er zijn ergere zaken
Zozo heb je dat helemaal zelf bedacht.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Na enig zelfreflectie kwam ik er achter dat ik je dan soort van pest, en dat dat sneu van mij is.
Dus ik vertel enkel hoe ik hem wilde inkoppen in plaats van de opmerking in te koppen.
En terecht.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit vat ik maar op als een compliment.
Weet je toevallig welk type?quote:[..]
Geen idee, maar is de enige chinaphone die ik wel eens in mijn handen heb gehad en vond ik een prima ding.
Zelfreflectie. Ik ben de enige die dat dan kan bedenkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zozo heb je dat helemaal zelf bedacht.
Middelbareschool maaltijdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:43 schreef d4v1d het volgende:
En nu ga ik de kou trotseren om energy drink end frikandelbroodjes te halen
Doe niet mee aan die ongein.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:44 schreef Rockiejj het volgende:
Hoi sletjons
Iemand hier die al atje of kratje heeft gedaan?
Da ken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Weet je toevallig welk type?
Huawei is op zich ook wel geinig.
[..]
Zelfreflectie. Ik ben de enige die dat dan kan bedenken
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee
Tevens ijshockey![]()
Noorwegen - Finland1 - 5
quote:
Geef eens reactie lulquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:28 schreef Flippiee het volgende:
Tevens FL, maandag kan ik die telefoon bestellen.Waar had jij die case ook alweer vandaan?
Praag isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:49 schreef Ro-ald het volgende:
Flip, ik zag dat je naar Praag was geweest. Ik ga in de zomer naar Praag.
Je vormt vanaf nu een risico voor de bank. Vind je het gek?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
Creditcard aangevraagd, meteen een pakket van 50 A4'tjes aan kleine lettertjes in de bus.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:56 schreef FL_Freak het volgende:
Graag gedaan.
PSV gaat zo voetballen gr gr
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga doei moet straks naar Rotterdam.
Arme jij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga doei moet straks naar Rotterdam.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:05 schreef d4v1d het volgende:
Heeft iemand een post verwijdert van mij?
Weird, blijkbaar adoreert een modje hier jou dan niet echt!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee. Ik quote de post dat ik aan het uitstellen was nog een keer 'n half uur later
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Weird, blijkbaar adoreert een modje hier jou dan niet echt!
Ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je vormt vanaf nu een risico voor de bank. Vind je het gek?
T was mn eerstequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou wel moeten, want jij maakt kekke painttopics!
Whehehe ach ik verveelde me en ik had aardig wat inspiratie, en gelukkig meerdere anderen ook!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
T was mn eerste
Ik had niet verwacht dat er meer dan 2 pagina's kwamen![]()
GOOGLE ZEGT 22 OKTOBER.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
WANNEER IS HET WEER CAPSLOCKDAG?
Je eigen topics promotenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Rezania het volgende:
KLB / Ferry Doedens op de FP
Terechte klacht.
Denken dat de meerderheid van de FOK!kers (vmbo/mbo) zouden kunnen raden dat de TT staat voor Technische Universiteit Delft UniversiteitsBibliotheekquote:
Ik wilde eerst TUDUB of TUDB neerzetten, maar dan snapt niemand het meer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denken dat de meerderheid van de FOK!kers (vmbo/mbo) zouden kunnen raden dat de TT staat voor Technische Universiteit Delft UniversiteitsBibliotheek
Die spatie maakt wel een belangrijk verschil dan, jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde eerst TUDUB of TUDB neerzetten, maar dan snapt niemand het meer.
En TUB is helemaal niet verstandig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde eerst TUDUB of TUDB neerzetten, maar dan snapt niemand het meer.
Maar dat kan ook Eindhoven zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En TUB is helemaal niet verstandig.
Theoretisch UraniumBloem Uit Drachten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die spatie maakt wel een belangrijk verschil dan, ja
hittezoekerquote:
Is het ver lopen? En Mono verdiend pikstraf hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
hittezoeker
Prima hier
Collega is ziek dus moet morgen van 9 tot 5 werken ipv van 12 tot 5En Mono heeft mijn fietssleutel dus ik moet lopend (door de regen waarschijnlijk) met pijnlijke half-dode knieën naar en van werk
En hoe is 't daar?
Hai Flips, ja voor mij is het gewoon een vrijdag hoor. Doe niet aan die rommel mee. Mijn vriendinquote:
Commerciële bende alles, en toch waardeert iedereen het altijd als de tnt met een zak vol post aan je deur komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Is het ver lopen? En Mono verdiend pikstraf hoor.
Hier het uitstekend ga binnenkort weer op mezelf wonen en zulks.
[..]
Hai Flips, ja voor mij is het gewoon een vrijdag hoor. Doe niet aan die rommel mee. Mijn vriendinook niet trouwens dat scheelt een boel gezeur.
Neuh, 10/15 minuten denk ik. Maar liever fietsendquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Is het ver lopen? En Mono verdiend pikstraf hoor.
Hier het uitstekend ga binnenkort weer op mezelf wonen en zulks.
Zonder al te veel in details te treden kan ik zeggen dat ik hard heb gewerkt en nu de vruchten er van pluk. Ga over 2 weken al verhuizenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Commerciële bende alles, en toch waardeert iedereen het altijd als de tnt met een zak vol post aan je deur komt.
Fijn om te lezen dat je weer op jezelf gaat wonen
Geen bus?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
hittezoeker
Prima hier
Collega is ziek dus moet morgen van 9 tot 5 werken ipv van 12 tot 5En Mono heeft mijn fietssleutel dus ik moet lopend (door de regen waarschijnlijk) met pijnlijke half-dode knieën naar en van werk
En hoe is 't daar?
Fijn is datquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zonder al te veel in details te treden kan ik zeggen dat ik hard heb gewerkt en nu de vruchten er van pluk. Ga over 2 weken al verhuizen.
Is heel omslachtig hehequote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh, 10/15 minuten denk ik. Maar liever fietsendNu moet ik nóg vroeger opstaan om nóg eerder weg te gaan
En dan ook nog eens om 9 uur beginnen ipv 12
En Mono is wel liev geweest want hij heeft ze bij aankomst gelijk in een enveloppe naar me opgestuurd, dus morgen na m'n werk heb ik m'n sleutels weer
Oh nice brah! dat is goed nieuwsLekker chill je eigen stulpje
Zo snelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zonder al te veel in details te treden kan ik zeggen dat ik hard heb gewerkt en nu de vruchten er van pluk. Ga over 2 weken al verhuizen.
Woon je in Friesland ofzo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is heel omslachtig heheBen ik met het lopen van/naar bushaltes even veel tijd kwijt als gewoon direct
Ja tuurlijk is 't ook spannend, maar dat hoeft idd ook niks slechts te zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:37 schreef Heatseeker het volgende:
[..]op je knietjes voor nu dan. En dat had ik eigenlijk ook wel van Mono verwacht
. Zeker relaxed dadelijk wel spannend, maar ik zit vol motivatie en positiviteit.
Nee, Edequote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo snelTof man, het is je van harte gegund.
[..]
Woon je in Friesland ofzo?
Eerder verkapte beledigingquote:
Je lijkt zo echt net Monoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is 't ook spannend, maar dat hoeft idd ook niks slechts te zijn
Gaat helemaal goed komen met jou
Bizar dat je van en naar een bushalte lopen er net zolang over doet danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, EdeGewoon een functionerende 'stad'
F-bom zal wel een stinkbom zijn. Edit: Oh fuck dus.quote:
oooooooooquote:
Jouw verhaal klinkt ook wel logischquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
F-bom zal wel een stinkbom zijn. Edit: Oh fuck dus.
Die asian dad is altijd alleen maar tevreden als de zoon straight a's haalt, dus wil hij dat zoonlief een A-bom i.p.v. een F-bom had laten vallen.....maar jaHiroshima en Nagasaki!
quote:
Hij lijkt op míjquote:[..]
Je lijkt zo echt net Mono![]()
Uah, misschien iets korter, incl busrit zelf even lang, maar het is meer moeite omdat het geen 'rechte lijn' is, wat met lopen/fietsen wel kan.quote:[..]
Bizar dat je van en naar een bushalte lopen er net zolang over doet dan
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Spammers worden wel creatiever moet ik zeggen
thunderbird.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat is dat voor gare mail dan?
Verlaat ons nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben het zat. Ik ga m'n buurmans container dichtgooien.
Dicht smelten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben het zat. Ik ga m'n buurmans container dichtgooien.
Wat gebruik jij dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mozilla is geen held in mail cliënts.
Gmailquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan?
Zeg niet Windows Live mail.
Ik moet zeggen dat Windows Live Mail redelijk doet wat het moet doen. Gewoon lekker simpel programma om je mail in te bekijken. Meer heb ik niet nodig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan?
Zeg niet Windows Live mail.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GmailWat denk jij dan
Op m'n Nexus
Ik vind Thunderbird gewoon tof met die addons en die spam detectie werkt primaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Windows Live Mail redelijk doet wat het moet doen. Gewoon lekker simpel programma om je mail in te bekijken. Meer heb ik niet nodig.
Was altijd zo gigantisch traagquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Windows Live Mail redelijk doet wat het moet doen. Gewoon lekker simpel programma om je mail in te bekijken. Meer heb ik niet nodig.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:20 schreef d4v1d het volgende:
Niks mis met Gmail.. maar een webbased client kan niet toppen aan een eckte programma.
Addons heb je idd niet, maar heb ik ook niet nodig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind Thunderbird gewoon tof met die addons en die spam detectie werkt prima
En toch krijg je spam binnenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind Thunderbird gewoon tof met die addons en die spam detectie werkt prima
Geen last van eigenlijk. Ding start binnen een halve seconde op (na een reboot) en reageert behoorlijk vlot.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was altijd zo gigantisch traag![]()
Maar niks mis met de spamdetectie.. Staat allemaal netjes in het foldertje spam (ik durf het niet automatisch te laten verwijderenquote:
Deze zin staat wel vol met spelling en typeaidsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil t gewoon mooi in een appart venstertje hebben appart op mn taakbalk enzo.
True.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Deze zin staat wel vol met spelling en typeaids
Hoezo zou je dat als desktop app willen zien?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil t gewoon mooi in een appart venstertje hebben appart op mn taakbalk enzo.
Hm, mja, ik ben er geen fan van.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen last van eigenlijk. Ding start binnen een halve seconde op (na een reboot) en reageert behoorlijk vlot.
Mijn spam map in Gmail is altijd leeg. Heb nog nooit spam gehad zelfs.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar niks mis met de spamdetectie.. Staat allemaal netjes in het foldertje spam (ik durf het niet automatisch te laten verwijderen)
Ik bedoel dat ik t apart op de taakbalk wil dan. Niet hiertussenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat als desktop app willen zien?Ik snap dat niet. Juist handig dat je overal de zelfde interface hebt.
Door die adobe hack hebben spammers nu mijn e-mail gok ik... Kan het niet anders verklarenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn spam map in Gmail is altijd leeg. Heb nog nooit spam gehad zelfs.
Daar heb je toch pinned-tabs voor in chrome?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik t apart op de taakbalk wil dan. Niet hiertussen
[ afbeelding ]
Ik heb g-mail nu zo. Helemaal apartquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar heb je toch pinned-tabs voor in chrome?
[ afbeelding ]
Mooi klote voor je.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Door die adobe hack hebben spammers nu mijn e-mail gok ik... Kan het niet anders verklaren
Oh, dat kan ook ja. Je hebt die Google launcher ook?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb g-mail nu zo. Helemaal apart
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook ja. Je hebt die Google launcher ook?
Makkelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef d4v1d het volgende:
Sowieso is het een probleem dat ik mn eigen mail server heb.. Dat krijg je niet echt in g-mail volgensmij..
https://accounts.google.com/SignUpWithoutGmailquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:39 schreef d4v1d het volgende:
Dit e-mailadres hoort al bij een Google-account. Meld u aan of stel uw wachtwoord opnieuw in als u dit bent vergeten.
Oh
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:41 schreef d4v1d het volgende:
Wat de neuk. En die redirect naar mn echte gmail als ik ermee inlog.
Klopt, zag het net. Als je net dat account hebt aangemaakt, en je klikt dan op Gmail, krijg je dit;quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:43 schreef d4v1d het volgende:
Oh hij stond als alternatief e-mail adres ofzo.
Hehehe, toen ik die optie voor pinned-tabs aan het zoeken was (wist niet dat dat bestond, wil graag Facebook en MyAT als pinned tab, nog steeds niet gevonden trouwens) kwam ik dit tegen:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar heb je toch pinned-tabs voor in chrome?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |