Je eigen topics promotenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Rezania het volgende:
KLB / Ferry Doedens op de FP
Terechte klacht.
Denken dat de meerderheid van de FOK!kers (vmbo/mbo) zouden kunnen raden dat de TT staat voor Technische Universiteit Delft UniversiteitsBibliotheekquote:
Ik wilde eerst TUDUB of TUDB neerzetten, maar dan snapt niemand het meer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denken dat de meerderheid van de FOK!kers (vmbo/mbo) zouden kunnen raden dat de TT staat voor Technische Universiteit Delft UniversiteitsBibliotheek
Die spatie maakt wel een belangrijk verschil dan, jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde eerst TUDUB of TUDB neerzetten, maar dan snapt niemand het meer.
En TUB is helemaal niet verstandig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde eerst TUDUB of TUDB neerzetten, maar dan snapt niemand het meer.
Maar dat kan ook Eindhoven zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En TUB is helemaal niet verstandig.
Theoretisch UraniumBloem Uit Drachten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die spatie maakt wel een belangrijk verschil dan, ja
hittezoekerquote:
Is het ver lopen? En Mono verdiend pikstraf hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
hittezoeker
Prima hier
Collega is ziek dus moet morgen van 9 tot 5 werken ipv van 12 tot 5En Mono heeft mijn fietssleutel dus ik moet lopend (door de regen waarschijnlijk) met pijnlijke half-dode knieën naar en van werk
En hoe is 't daar?
Hai Flips, ja voor mij is het gewoon een vrijdag hoor. Doe niet aan die rommel mee. Mijn vriendinquote:
Commerciële bende alles, en toch waardeert iedereen het altijd als de tnt met een zak vol post aan je deur komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Is het ver lopen? En Mono verdiend pikstraf hoor.
Hier het uitstekend ga binnenkort weer op mezelf wonen en zulks.
[..]
Hai Flips, ja voor mij is het gewoon een vrijdag hoor. Doe niet aan die rommel mee. Mijn vriendinook niet trouwens dat scheelt een boel gezeur.
Neuh, 10/15 minuten denk ik. Maar liever fietsendquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Is het ver lopen? En Mono verdiend pikstraf hoor.
Hier het uitstekend ga binnenkort weer op mezelf wonen en zulks.
Zonder al te veel in details te treden kan ik zeggen dat ik hard heb gewerkt en nu de vruchten er van pluk. Ga over 2 weken al verhuizenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Commerciële bende alles, en toch waardeert iedereen het altijd als de tnt met een zak vol post aan je deur komt.
Fijn om te lezen dat je weer op jezelf gaat wonen
Geen bus?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
hittezoeker
Prima hier
Collega is ziek dus moet morgen van 9 tot 5 werken ipv van 12 tot 5En Mono heeft mijn fietssleutel dus ik moet lopend (door de regen waarschijnlijk) met pijnlijke half-dode knieën naar en van werk
En hoe is 't daar?
Fijn is datquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zonder al te veel in details te treden kan ik zeggen dat ik hard heb gewerkt en nu de vruchten er van pluk. Ga over 2 weken al verhuizen.
Is heel omslachtig hehequote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh, 10/15 minuten denk ik. Maar liever fietsendNu moet ik nóg vroeger opstaan om nóg eerder weg te gaan
En dan ook nog eens om 9 uur beginnen ipv 12
En Mono is wel liev geweest want hij heeft ze bij aankomst gelijk in een enveloppe naar me opgestuurd, dus morgen na m'n werk heb ik m'n sleutels weer
Oh nice brah! dat is goed nieuwsLekker chill je eigen stulpje
Zo snelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zonder al te veel in details te treden kan ik zeggen dat ik hard heb gewerkt en nu de vruchten er van pluk. Ga over 2 weken al verhuizen.
Woon je in Friesland ofzo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is heel omslachtig heheBen ik met het lopen van/naar bushaltes even veel tijd kwijt als gewoon direct
Ja tuurlijk is 't ook spannend, maar dat hoeft idd ook niks slechts te zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:37 schreef Heatseeker het volgende:
[..]op je knietjes voor nu dan. En dat had ik eigenlijk ook wel van Mono verwacht
. Zeker relaxed dadelijk wel spannend, maar ik zit vol motivatie en positiviteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |