Nee.quote:
ja natuurlijk, zo gaat dat toch? Met vrouwen ben ik ook niet zo kieskeurig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee._! Of denk jij dat alle homo's alle homo's willen neuken?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik hoef niet te weten wat hij uitpakt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik hoef niet te weten wat hij uitpakt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ja natuurlijk, zo gaat dat toch? Met vrouwen ben ik ook niet zo kieskeurig.
Aangezien ik toch al te veel informatie krijg, hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]Hij heeft een klein pikkie, dus dat zal het wel niet zijn.
Omdat hij compenseert met zijn grote bek.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik toch al te veel informatie krijg, hoe weet jij dat?
Ferry is nog knapper, nohommoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]Hij heeft een klein pikkie, dus dat zal het wel niet zijn.
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier.
Dat we allemaal in marktkleding lopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:32 schreef LMLucky het volgende:
wat heeft hij gezegd over fok!ers dan?
Waar zei die dat? linkiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat we allemaal in marktkleding lopen.
Première van een of andere film, weet even niet meer welke. Rez heeft vast wel een linkje voor je.quote:
Op de markt is je gulden een daalder waard, je kan je uitkering maar 1x uitgeven in de maand.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat we allemaal in marktkleding lopen.
Nope, geen idee, weet niet eens meer hoe de film heet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Première van een of andere film, weet even niet meer welke. Rez heeft vast wel een linkje voor je.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Op de markt is je gulden een daalder waard, je kan je uitkering maar 1x uitgeven in de maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |