Nee.quote:
ja natuurlijk, zo gaat dat toch? Met vrouwen ben ik ook niet zo kieskeurig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee._! Of denk jij dat alle homo's alle homo's willen neuken?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik hoef niet te weten wat hij uitpakt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik hoef niet te weten wat hij uitpakt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ja natuurlijk, zo gaat dat toch? Met vrouwen ben ik ook niet zo kieskeurig.
Aangezien ik toch al te veel informatie krijg, hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]Hij heeft een klein pikkie, dus dat zal het wel niet zijn.
Omdat hij compenseert met zijn grote bek.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik toch al te veel informatie krijg, hoe weet jij dat?
Ferry is nog knapper, nohommoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]Hij heeft een klein pikkie, dus dat zal het wel niet zijn.
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier.
Dat we allemaal in marktkleding lopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:32 schreef LMLucky het volgende:
wat heeft hij gezegd over fok!ers dan?
Waar zei die dat? linkiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat we allemaal in marktkleding lopen.
Première van een of andere film, weet even niet meer welke. Rez heeft vast wel een linkje voor je.quote:
Op de markt is je gulden een daalder waard, je kan je uitkering maar 1x uitgeven in de maand.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat we allemaal in marktkleding lopen.
Nope, geen idee, weet niet eens meer hoe de film heet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Première van een of andere film, weet even niet meer welke. Rez heeft vast wel een linkje voor je.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Op de markt is je gulden een daalder waard, je kan je uitkering maar 1x uitgeven in de maand.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Op de markt is je gulden een daalder waard, je kan je uitkering maar 1x uitgeven in de maand.
Nee, je liegt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik zou jou ook doen, dus jij bent net als Ferry.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen kennen mij als een eerlijke user.
Bromance? Weet jij wel wat een bromance is?quote:
dat dan, komop anders zit je ook maar alleen op zolder.quote:
Echt niet, ik heb mijn rechterhand nog.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
dat dan, komop anders zit je ook maar alleen op zolder.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens met Pharkus, vind je wel wat voor Etsu. Maar goed, ik heb geleerd van de laatste keer, dus hier bemoei ik mij niet mee.
Anders lees je het topic even voor je domme vragen stelt.quote:
Ik had geappeltje-F't op beledigd maar kreeg geen hits. Vandaar de vraag. Maar ik lees even terug...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even voor je domme vragen stelt.
Jij ziet gewoon een homo en wil hem aan mijn koppelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens met Pharkus, vind je wel wat voor Etsu. Maar goed, ik heb geleerd van de laatste keer, dus hier bemoei ik mij niet mee.
Wat is een nyx?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:28 schreef Aiciu het volgende:
Ferry doedens komt vaak bij nyx klap hem
Niet meteen die vooroordelen, zeg.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij ziet gewoon een homo en wil hem aan mijn koppelen.Zo werkt het niet, Frank.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet meteen die vooroordelen, zeg.
Ik zie gewoon twee mensen die elkaar, zeker op relnichtgebied, prima kunnen vinden op FOK! En waarschijnlijk van Twinkies houden.
Nu is dat geen garantie voor succes, maar het is iets.
Ja en allebei iets om het in te steken, maar dan zou het wel heel banaal allemaal worden, dus dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]Wat is je volgende argument, dat we allebei een lul hebben?
Meerdere openingen zelfs om het in te steken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja en allebei iets om het in te steken, maar dan zou het wel heel banaal allemaal worden, dus dat doe ik niet.
Je bent beide.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liever een nephomo dan een relnicht.
Een nepnicht of een relhomo? In ieder geval: leugens.quote:
Beide zeg ik toch.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een nepnicht of een relhomo? In ieder geval: leugens.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik bewijs dat het zo is.
quote:
Leugens.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat je niks anders kan zeggen, zegt wel genoeg.
Leugens.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oki jongen. Blijf maar dromen, dan ga ik even verder.
Liefs
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:22 schreef stefanschippers het volgende:
Hij heeft ook zo'n Waffen SS-hoofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:22 schreef stefanschippers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste wat ik zie is een dragqueen en Robert de Brink. Wat is dit?quote:
Hahaha echt>?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerste wat ik zie is een dragqueen en Robert de Brink. Wat is dit?
ad heeft em geshopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:22 schreef stefanschippers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekende homoclub in Amsterdam. Erg leuk vind ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerste wat ik zie is een dragqueen en Robert de Brink. Wat is dit?
Dat niet wetenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Who the fuck is Ferry Doedens? Ik zie die foto's wel maar ik heb geen idee wie die gast is of wat 'ie moet voorstellen.
Leugens. Alle vrouwen kijken GTST.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Who the fuck is Ferry Doedens? Ik zie die foto's wel maar ik heb geen idee wie die gast is of wat 'ie moet voorstellen.
Ik niet. Ik vind daar echt niks aan. Ik kijk dan naar het NOS Journaal.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leugens. Alle vrouwen kijken GTST.
Ferry Doedens is geen homo en hij is bekend en je bent een vrouw volgens je geslachtsicoontje, en alle vrouwen kijken GTST.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, hoe kan ik nou niet alle homo's in Nederland kennen.
Niet? Dat verbaast me wel, gezien z'n uiterlijk. Ik vind 'm toch een beetje zo overkomen als ik die foto's zie...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ferry Doedens is geen homo en hij is bekend en je bent een vrouw volgens je geslachtsicoontje, en alle vrouwen kijken GTST.
Die gast is zo homo als ie maar wezen kan:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ferry Doedens is geen homo en hij is bekend en je bent een vrouw volgens je geslachtsicoontje, en alle vrouwen kijken GTST.
Klopt, maar hij claimt bi te zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:50 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Die gast is zo homo als ie maar wezen kan:
Deze post bevestigd maar weer eens dat er alleen maar mannen op FOK! zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind daar echt niks aan. Ik kijk dan naar het NOS Journaal.
Tsss... ik kijk alleen maar omdat ik een stiekeme crush heb op Dione Staxquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze post bevestigd maar weer eens dat er alleen maar mannen op FOK! zitten.
Ze leidt soms alleen teveel van het nieuws af.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tsss... ik kijk alleen maar omdat ik een stiekeme crush heb op Dione Stax.
Ja maar wat is daar nou aan? Het oog wil ook wat. Anders heb ik voortaan alleen nog Editie NL met Margreet Beetsmaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze leidt soms alleen teveel van het nieuws af.
Ik pleit voor een oude, lelijke, achter een tafeltje zittende, kale, veel te langzaam pratende, saaie man met een diepe, zware stem.
Ik let niet zo op het uiterlijk van Henry en Mark tbh.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar wat is daar nou aan? Het oog wil ook wat. Anders heb ik voortaan alleen nog Editie NL met Margreet Beetsma.
Gelukkig is er nog wel Henry Schut die nu in Rusland zit en Mark Tuitert is ook best vaak op tv.
Jij bent een jongen (en waarschijnlijk hetero) dus dat is logisch. Maar ik ben een meisje en let er wel opquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik let niet zo op het uiterlijk van Henry en Mark tbh.
Maar het is wel oneerlijk verdeeld.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent een jongen (en waarschijnlijk hetero) dus dat is logisch. Maar ik ben een meisje en let er wel op.
Misschien moet je knappe vrouwen gaan stimuleren om te gaan schaatsen dan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar het is wel oneerlijk verdeeld.
Alle vrouwen geilen op Tuitert en wat krijgen de mannen?
Een niet al te knappe pot
Die sport-BH's drukken alles toch wel weer helemaal platquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien moet je knappe vrouwen gaan stimuleren om te gaan schaatsen dan.
Sowieso die schaatspakjes... kun je alles precies zien zitten.
Er is meer te zien dan borsten hoor... Lichaamsvormen, billen, heupen...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die sport-BH's drukken alles toch wel weer helemaal plat
Laurine van Riessen is wel cutequote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:25 schreef stefanschippers het volgende:
[..]
Laurine van Riessen is wel cute
Niet echt het standaard lekker wijf, maar gewoon leuk.
edit
Links dus
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uh, okéquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:51 schreef Rezania het volgende:
[..]Je moet dan ook niet naar schaatsen kijken voor knappe mensen, daarvoor hebben ze schoonspringen op de zomerspelen.
Ik vind die rechtse zelfs lekkerder.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:25 schreef stefanschippers het volgende:
[..]
Laurine van Riessen is wel cute
Niet echt het standaard lekker wijf, maar gewoon leuk.
edit
Links dus
[ afbeelding ]
Genoeg redenen om er niet te komen dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bekende homoclub in Amsterdam. Erg leuk vind ik.Sommige mensen kan je idd beter ontwijken maar er lopen ook normale gays daar.
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Genoeg redenen om er niet te komen dus.
Ferry Doedens, dragqueens, Robert den Brink, jij, en dat allemaal in één club. Nee, dank je.quote:
Ik ben daar maar 1x geweest, dus je hoeft het niet om mij te doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ferry Doedens, dragqueens, Robert den Brink, jij. Nee, dank je.
Dan blijven de dragqueens, Ferry en Robert over. Klinkt als een goede fissa.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben daar maar 1x geweest, dus je hoeft het niet om mij te doen.
Jij erbij, dan is het clubje compleet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan blijven de dragqueens, Ferry en Robert over. Klinkt als een goede fissa.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij erbij, dan is het clubje compleet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |