Jij bent een jongen (en waarschijnlijk hetero) dus dat is logisch. Maar ik ben een meisje en let er wel opquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik let niet zo op het uiterlijk van Henry en Mark tbh.
Maar het is wel oneerlijk verdeeld.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent een jongen (en waarschijnlijk hetero) dus dat is logisch. Maar ik ben een meisje en let er wel op.
Misschien moet je knappe vrouwen gaan stimuleren om te gaan schaatsen dan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar het is wel oneerlijk verdeeld.
Alle vrouwen geilen op Tuitert en wat krijgen de mannen?
Een niet al te knappe pot
Die sport-BH's drukken alles toch wel weer helemaal platquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien moet je knappe vrouwen gaan stimuleren om te gaan schaatsen dan.
Sowieso die schaatspakjes... kun je alles precies zien zitten.
Er is meer te zien dan borsten hoor... Lichaamsvormen, billen, heupen...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die sport-BH's drukken alles toch wel weer helemaal plat
Laurine van Riessen is wel cutequote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:25 schreef stefanschippers het volgende:
[..]
Laurine van Riessen is wel cute
Niet echt het standaard lekker wijf, maar gewoon leuk.
edit
Links dus
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uh, okéquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:51 schreef Rezania het volgende:
[..]Je moet dan ook niet naar schaatsen kijken voor knappe mensen, daarvoor hebben ze schoonspringen op de zomerspelen.
Ik vind die rechtse zelfs lekkerder.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:25 schreef stefanschippers het volgende:
[..]
Laurine van Riessen is wel cute
Niet echt het standaard lekker wijf, maar gewoon leuk.
edit
Links dus
[ afbeelding ]
Genoeg redenen om er niet te komen dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bekende homoclub in Amsterdam. Erg leuk vind ik.Sommige mensen kan je idd beter ontwijken maar er lopen ook normale gays daar.
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Genoeg redenen om er niet te komen dus.
Ferry Doedens, dragqueens, Robert den Brink, jij, en dat allemaal in één club. Nee, dank je.quote:
Ik ben daar maar 1x geweest, dus je hoeft het niet om mij te doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ferry Doedens, dragqueens, Robert den Brink, jij. Nee, dank je.
Dan blijven de dragqueens, Ferry en Robert over. Klinkt als een goede fissa.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben daar maar 1x geweest, dus je hoeft het niet om mij te doen.
Jij erbij, dan is het clubje compleet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan blijven de dragqueens, Ferry en Robert over. Klinkt als een goede fissa.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij erbij, dan is het clubje compleet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |