Ik had geappeltje-F't op beledigd maar kreeg geen hits. Vandaar de vraag. Maar ik lees even terug...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even voor je domme vragen stelt.
Jij ziet gewoon een homo en wil hem aan mijn koppelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens met Pharkus, vind je wel wat voor Etsu. Maar goed, ik heb geleerd van de laatste keer, dus hier bemoei ik mij niet mee.
Wat is een nyx?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:28 schreef Aiciu het volgende:
Ferry doedens komt vaak bij nyx klap hem
Niet meteen die vooroordelen, zeg.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij ziet gewoon een homo en wil hem aan mijn koppelen.Zo werkt het niet, Frank.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet meteen die vooroordelen, zeg.
Ik zie gewoon twee mensen die elkaar, zeker op relnichtgebied, prima kunnen vinden op FOK! En waarschijnlijk van Twinkies houden.
Nu is dat geen garantie voor succes, maar het is iets.
Ja en allebei iets om het in te steken, maar dan zou het wel heel banaal allemaal worden, dus dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]Wat is je volgende argument, dat we allebei een lul hebben?
Meerdere openingen zelfs om het in te steken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja en allebei iets om het in te steken, maar dan zou het wel heel banaal allemaal worden, dus dat doe ik niet.
Je bent beide.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liever een nephomo dan een relnicht.
Een nepnicht of een relhomo? In ieder geval: leugens.quote:
Beide zeg ik toch.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een nepnicht of een relhomo? In ieder geval: leugens.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik bewijs dat het zo is.
quote:
Leugens.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat je niks anders kan zeggen, zegt wel genoeg.
Leugens.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oki jongen. Blijf maar dromen, dan ga ik even verder.
Liefs
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:22 schreef stefanschippers het volgende:
Hij heeft ook zo'n Waffen SS-hoofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |