Nee.quote:
ja natuurlijk, zo gaat dat toch? Met vrouwen ben ik ook niet zo kieskeurig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee._! Of denk jij dat alle homo's alle homo's willen neuken?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik hoef niet te weten wat hij uitpakt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik hoef niet te weten wat hij uitpakt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ja natuurlijk, zo gaat dat toch? Met vrouwen ben ik ook niet zo kieskeurig.
Aangezien ik toch al te veel informatie krijg, hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]Hij heeft een klein pikkie, dus dat zal het wel niet zijn.
Omdat hij compenseert met zijn grote bek.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik toch al te veel informatie krijg, hoe weet jij dat?
Ferry is nog knapper, nohommoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]Hij heeft een klein pikkie, dus dat zal het wel niet zijn.
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier.
Dat we allemaal in marktkleding lopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:32 schreef LMLucky het volgende:
wat heeft hij gezegd over fok!ers dan?
Waar zei die dat? linkiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat we allemaal in marktkleding lopen.
Première van een of andere film, weet even niet meer welke. Rez heeft vast wel een linkje voor je.quote:
Op de markt is je gulden een daalder waard, je kan je uitkering maar 1x uitgeven in de maand.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat we allemaal in marktkleding lopen.
Nope, geen idee, weet niet eens meer hoe de film heet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Première van een of andere film, weet even niet meer welke. Rez heeft vast wel een linkje voor je.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Op de markt is je gulden een daalder waard, je kan je uitkering maar 1x uitgeven in de maand.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Op de markt is je gulden een daalder waard, je kan je uitkering maar 1x uitgeven in de maand.
Nee, je liegt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik zou jou ook doen, dus jij bent net als Ferry.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen kennen mij als een eerlijke user.
Bromance? Weet jij wel wat een bromance is?quote:
dat dan, komop anders zit je ook maar alleen op zolder.quote:
Echt niet, ik heb mijn rechterhand nog.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
dat dan, komop anders zit je ook maar alleen op zolder.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens met Pharkus, vind je wel wat voor Etsu. Maar goed, ik heb geleerd van de laatste keer, dus hier bemoei ik mij niet mee.
Anders lees je het topic even voor je domme vragen stelt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |