Geen bus?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
hittezoeker
Prima hier
Collega is ziek dus moet morgen van 9 tot 5 werken ipv van 12 tot 5En Mono heeft mijn fietssleutel dus ik moet lopend (door de regen waarschijnlijk) met pijnlijke half-dode knieën naar en van werk
En hoe is 't daar?
Fijn is datquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zonder al te veel in details te treden kan ik zeggen dat ik hard heb gewerkt en nu de vruchten er van pluk. Ga over 2 weken al verhuizen.
Is heel omslachtig hehequote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh, 10/15 minuten denk ik. Maar liever fietsendNu moet ik nóg vroeger opstaan om nóg eerder weg te gaan
En dan ook nog eens om 9 uur beginnen ipv 12
En Mono is wel liev geweest want hij heeft ze bij aankomst gelijk in een enveloppe naar me opgestuurd, dus morgen na m'n werk heb ik m'n sleutels weer
Oh nice brah! dat is goed nieuwsLekker chill je eigen stulpje
Zo snelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zonder al te veel in details te treden kan ik zeggen dat ik hard heb gewerkt en nu de vruchten er van pluk. Ga over 2 weken al verhuizen.
Woon je in Friesland ofzo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is heel omslachtig heheBen ik met het lopen van/naar bushaltes even veel tijd kwijt als gewoon direct
Ja tuurlijk is 't ook spannend, maar dat hoeft idd ook niks slechts te zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:37 schreef Heatseeker het volgende:
[..]op je knietjes voor nu dan. En dat had ik eigenlijk ook wel van Mono verwacht
. Zeker relaxed dadelijk wel spannend, maar ik zit vol motivatie en positiviteit.
Nee, Edequote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo snelTof man, het is je van harte gegund.
[..]
Woon je in Friesland ofzo?
Eerder verkapte beledigingquote:
Je lijkt zo echt net Monoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is 't ook spannend, maar dat hoeft idd ook niks slechts te zijn
Gaat helemaal goed komen met jou
Bizar dat je van en naar een bushalte lopen er net zolang over doet danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, EdeGewoon een functionerende 'stad'
F-bom zal wel een stinkbom zijn. Edit: Oh fuck dus.quote:
oooooooooquote:
Jouw verhaal klinkt ook wel logischquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
F-bom zal wel een stinkbom zijn. Edit: Oh fuck dus.
Die asian dad is altijd alleen maar tevreden als de zoon straight a's haalt, dus wil hij dat zoonlief een A-bom i.p.v. een F-bom had laten vallen.....maar jaHiroshima en Nagasaki!
quote:
Hij lijkt op míjquote:[..]
Je lijkt zo echt net Mono![]()
Uah, misschien iets korter, incl busrit zelf even lang, maar het is meer moeite omdat het geen 'rechte lijn' is, wat met lopen/fietsen wel kan.quote:[..]
Bizar dat je van en naar een bushalte lopen er net zolang over doet dan
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Spammers worden wel creatiever moet ik zeggen
thunderbird.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat is dat voor gare mail dan?
Verlaat ons nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben het zat. Ik ga m'n buurmans container dichtgooien.
Dicht smelten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben het zat. Ik ga m'n buurmans container dichtgooien.
Wat gebruik jij dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mozilla is geen held in mail cliënts.
Gmailquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan?
Zeg niet Windows Live mail.
Ik moet zeggen dat Windows Live Mail redelijk doet wat het moet doen. Gewoon lekker simpel programma om je mail in te bekijken. Meer heb ik niet nodig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan?
Zeg niet Windows Live mail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |