Da ken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Weet je toevallig welk type?
Huawei is op zich ook wel geinig.
[..]
Zelfreflectie. Ik ben de enige die dat dan kan bedenken
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee
Tevens ijshockey![]()
Noorwegen - Finland1 - 5
quote:
Geef eens reactie lulquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:28 schreef Flippiee het volgende:
Tevens FL, maandag kan ik die telefoon bestellen.Waar had jij die case ook alweer vandaan?
Praag isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:49 schreef Ro-ald het volgende:
Flip, ik zag dat je naar Praag was geweest. Ik ga in de zomer naar Praag.
Je vormt vanaf nu een risico voor de bank. Vind je het gek?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
Creditcard aangevraagd, meteen een pakket van 50 A4'tjes aan kleine lettertjes in de bus.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:56 schreef FL_Freak het volgende:
Graag gedaan.
PSV gaat zo voetballen gr gr
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga doei moet straks naar Rotterdam.
Arme jij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga doei moet straks naar Rotterdam.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:05 schreef d4v1d het volgende:
Heeft iemand een post verwijdert van mij?
Weird, blijkbaar adoreert een modje hier jou dan niet echt!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee. Ik quote de post dat ik aan het uitstellen was nog een keer 'n half uur later
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Weird, blijkbaar adoreert een modje hier jou dan niet echt!
Ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je vormt vanaf nu een risico voor de bank. Vind je het gek?
T was mn eerstequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou wel moeten, want jij maakt kekke painttopics!
Whehehe ach ik verveelde me en ik had aardig wat inspiratie, en gelukkig meerdere anderen ook!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
T was mn eerste
Ik had niet verwacht dat er meer dan 2 pagina's kwamen![]()
GOOGLE ZEGT 22 OKTOBER.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
WANNEER IS HET WEER CAPSLOCKDAG?
Je eigen topics promotenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Rezania het volgende:
KLB / Ferry Doedens op de FP
Terechte klacht.
Denken dat de meerderheid van de FOK!kers (vmbo/mbo) zouden kunnen raden dat de TT staat voor Technische Universiteit Delft UniversiteitsBibliotheekquote:
Ik wilde eerst TUDUB of TUDB neerzetten, maar dan snapt niemand het meer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denken dat de meerderheid van de FOK!kers (vmbo/mbo) zouden kunnen raden dat de TT staat voor Technische Universiteit Delft UniversiteitsBibliotheek
Die spatie maakt wel een belangrijk verschil dan, jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde eerst TUDUB of TUDB neerzetten, maar dan snapt niemand het meer.
En TUB is helemaal niet verstandig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde eerst TUDUB of TUDB neerzetten, maar dan snapt niemand het meer.
Maar dat kan ook Eindhoven zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En TUB is helemaal niet verstandig.
Theoretisch UraniumBloem Uit Drachten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die spatie maakt wel een belangrijk verschil dan, ja
hittezoekerquote:
Is het ver lopen? En Mono verdiend pikstraf hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
hittezoeker
Prima hier
Collega is ziek dus moet morgen van 9 tot 5 werken ipv van 12 tot 5En Mono heeft mijn fietssleutel dus ik moet lopend (door de regen waarschijnlijk) met pijnlijke half-dode knieën naar en van werk
En hoe is 't daar?
Hai Flips, ja voor mij is het gewoon een vrijdag hoor. Doe niet aan die rommel mee. Mijn vriendinquote:
Commerciële bende alles, en toch waardeert iedereen het altijd als de tnt met een zak vol post aan je deur komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Is het ver lopen? En Mono verdiend pikstraf hoor.
Hier het uitstekend ga binnenkort weer op mezelf wonen en zulks.
[..]
Hai Flips, ja voor mij is het gewoon een vrijdag hoor. Doe niet aan die rommel mee. Mijn vriendinook niet trouwens dat scheelt een boel gezeur.
Neuh, 10/15 minuten denk ik. Maar liever fietsendquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Is het ver lopen? En Mono verdiend pikstraf hoor.
Hier het uitstekend ga binnenkort weer op mezelf wonen en zulks.
Zonder al te veel in details te treden kan ik zeggen dat ik hard heb gewerkt en nu de vruchten er van pluk. Ga over 2 weken al verhuizenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Commerciële bende alles, en toch waardeert iedereen het altijd als de tnt met een zak vol post aan je deur komt.
Fijn om te lezen dat je weer op jezelf gaat wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |