DAT DEED IK OOKquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb jij soms bij de mcdonalds romantisch gedineerd met je chickie?
[..]
Alleen fantastisch als het met Shift word gedaan
Nee een goed restaurant gelukkig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb jij soms bij de mcdonalds romantisch gedineerd met je chickie?
[..]
Alleen fantastisch als het met Shift word gedaan
Burgerking?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee een goed restaurant gelukkig.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Uit eten bij de Mac, dat durf ik maar niet te vragen aan mijn vriendin, ondanks dat het lekker is
Beoefen je een sport?quote:
KFC?quote:
Mwa, momenteel geen sport, maar zit genoeg op mn mountainbikequote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Beoefen je een sport?
[..]
KFC?
Alleen na het uitgaan ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:22 schreef KLTZK het volgende:
Er gaat niks boven een grote kebab met knoflooksaus!
Als je partner ook knoflook eet dan maakt het allemaal niet uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:22 schreef KLTZK het volgende:
Er gaat niks boven een grote kebab met knoflooksaus!
Jammer, misschien had je dan goud kunnen krijgenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Mwa, momenteel geen sport, maar zit genoeg op mn mountainbike
Altijdquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je partner ook knoflook eet dan maakt het allemaal niet uit.
Ken niemand die da zegt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen die ''Maccie'' zeggen in plaats van Mac Donald's
elitairrrrrrr hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Typisch het volgende:
die fastfood troep eten
die fastfood troep eten als je andere keuze hebt/nuchter bent![]()
![]()
Waarom wil ik dit inkoppen met een Brabant opmerkingquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen die ''Maccie'' zeggen in plaats van Mac Donald's
Ik was niet zoooo serieus. En alleen maar beter toch.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt, ben er gewoon compleet vanaf gestapt sinds een jaar of 3 oid.
Ik twijfelde serieus tussen zo een chinese telefoon en de nexus 5quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:29 schreef Typisch het volgende:
pics van je telefoon
beter is het een chinaphone
Niemand houdt je tegen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
elitairrrrrrr hoor
[..]
Waarom wil ik dit inkoppen met een Brabant opmerking
Na enig zelfreflectie kwam ik er achter dat ik je dan soort van pest, en dat dat sneu van mij is.quote:
Ik wel, altijd serieus ditdat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was niet zoooo serieus. En alleen maar beter toch.
Neem een Oppo.quote:[..]
Ik twijfelde serieus tussen zo een chinese telefoon en de nexus 5
Alleen twijfel ik nog over de degelijkheid ervan (chinese foto).
Daarom is het ook altijd lachen met jequote:
Waarom een Oppo?quote:[..]
Neem een Oppo.
Dit vat ik maar op als een compliment.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom is het ook altijd lachen met je
Geen idee, maar is de enige chinaphone die ik wel eens in mijn handen heb gehad en vond ik een prima ding.quote:[..]
Waarom een Oppo?
Ik zat te denken aan een Jiayu. Wel een beetje iPhone namaak maar hey er zijn ergere zaken
Zozo heb je dat helemaal zelf bedacht.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Na enig zelfreflectie kwam ik er achter dat ik je dan soort van pest, en dat dat sneu van mij is.
Dus ik vertel enkel hoe ik hem wilde inkoppen in plaats van de opmerking in te koppen.
En terecht.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit vat ik maar op als een compliment.
Weet je toevallig welk type?quote:[..]
Geen idee, maar is de enige chinaphone die ik wel eens in mijn handen heb gehad en vond ik een prima ding.
Zelfreflectie. Ik ben de enige die dat dan kan bedenkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zozo heb je dat helemaal zelf bedacht.
Middelbareschool maaltijdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:43 schreef d4v1d het volgende:
En nu ga ik de kou trotseren om energy drink end frikandelbroodjes te halen
Doe niet mee aan die ongein.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:44 schreef Rockiejj het volgende:
Hoi sletjons
Iemand hier die al atje of kratje heeft gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |