Na enig zelfreflectie kwam ik er achter dat ik je dan soort van pest, en dat dat sneu van mij is.quote:
Ik wel, altijd serieus ditdat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was niet zoooo serieus. En alleen maar beter toch.
Neem een Oppo.quote:[..]
Ik twijfelde serieus tussen zo een chinese telefoon en de nexus 5
Alleen twijfel ik nog over de degelijkheid ervan (chinese foto).
Daarom is het ook altijd lachen met jequote:
Waarom een Oppo?quote:[..]
Neem een Oppo.
Dit vat ik maar op als een compliment.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom is het ook altijd lachen met je
Geen idee, maar is de enige chinaphone die ik wel eens in mijn handen heb gehad en vond ik een prima ding.quote:[..]
Waarom een Oppo?
Ik zat te denken aan een Jiayu. Wel een beetje iPhone namaak maar hey er zijn ergere zaken
Zozo heb je dat helemaal zelf bedacht.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Na enig zelfreflectie kwam ik er achter dat ik je dan soort van pest, en dat dat sneu van mij is.
Dus ik vertel enkel hoe ik hem wilde inkoppen in plaats van de opmerking in te koppen.
En terecht.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit vat ik maar op als een compliment.
Weet je toevallig welk type?quote:[..]
Geen idee, maar is de enige chinaphone die ik wel eens in mijn handen heb gehad en vond ik een prima ding.
Zelfreflectie. Ik ben de enige die dat dan kan bedenkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zozo heb je dat helemaal zelf bedacht.
Middelbareschool maaltijdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:43 schreef d4v1d het volgende:
En nu ga ik de kou trotseren om energy drink end frikandelbroodjes te halen
Doe niet mee aan die ongein.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:44 schreef Rockiejj het volgende:
Hoi sletjons
Iemand hier die al atje of kratje heeft gedaan?
Da ken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Weet je toevallig welk type?
Huawei is op zich ook wel geinig.
[..]
Zelfreflectie. Ik ben de enige die dat dan kan bedenken
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee
Tevens ijshockey![]()
Noorwegen - Finland1 - 5
quote:
Geef eens reactie lulquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:28 schreef Flippiee het volgende:
Tevens FL, maandag kan ik die telefoon bestellen.Waar had jij die case ook alweer vandaan?
Praag isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:49 schreef Ro-ald het volgende:
Flip, ik zag dat je naar Praag was geweest. Ik ga in de zomer naar Praag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |