Verlaat ons nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben het zat. Ik ga m'n buurmans container dichtgooien.
Dicht smelten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben het zat. Ik ga m'n buurmans container dichtgooien.
Wat gebruik jij dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mozilla is geen held in mail cliënts.
Gmailquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan?
Zeg niet Windows Live mail.
Ik moet zeggen dat Windows Live Mail redelijk doet wat het moet doen. Gewoon lekker simpel programma om je mail in te bekijken. Meer heb ik niet nodig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan?
Zeg niet Windows Live mail.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GmailWat denk jij dan
Op m'n Nexus
Ik vind Thunderbird gewoon tof met die addons en die spam detectie werkt primaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Windows Live Mail redelijk doet wat het moet doen. Gewoon lekker simpel programma om je mail in te bekijken. Meer heb ik niet nodig.
Was altijd zo gigantisch traagquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Windows Live Mail redelijk doet wat het moet doen. Gewoon lekker simpel programma om je mail in te bekijken. Meer heb ik niet nodig.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:20 schreef d4v1d het volgende:
Niks mis met Gmail.. maar een webbased client kan niet toppen aan een eckte programma.
Addons heb je idd niet, maar heb ik ook niet nodig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind Thunderbird gewoon tof met die addons en die spam detectie werkt prima
En toch krijg je spam binnenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind Thunderbird gewoon tof met die addons en die spam detectie werkt prima
Geen last van eigenlijk. Ding start binnen een halve seconde op (na een reboot) en reageert behoorlijk vlot.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was altijd zo gigantisch traag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |