quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GmailWat denk jij dan
Op m'n Nexus
Ik vind Thunderbird gewoon tof met die addons en die spam detectie werkt primaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Windows Live Mail redelijk doet wat het moet doen. Gewoon lekker simpel programma om je mail in te bekijken. Meer heb ik niet nodig.
Was altijd zo gigantisch traagquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Windows Live Mail redelijk doet wat het moet doen. Gewoon lekker simpel programma om je mail in te bekijken. Meer heb ik niet nodig.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:20 schreef d4v1d het volgende:
Niks mis met Gmail.. maar een webbased client kan niet toppen aan een eckte programma.
Addons heb je idd niet, maar heb ik ook niet nodig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind Thunderbird gewoon tof met die addons en die spam detectie werkt prima
En toch krijg je spam binnenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind Thunderbird gewoon tof met die addons en die spam detectie werkt prima
Geen last van eigenlijk. Ding start binnen een halve seconde op (na een reboot) en reageert behoorlijk vlot.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was altijd zo gigantisch traag![]()
Maar niks mis met de spamdetectie.. Staat allemaal netjes in het foldertje spam (ik durf het niet automatisch te laten verwijderenquote:
Deze zin staat wel vol met spelling en typeaidsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil t gewoon mooi in een appart venstertje hebben appart op mn taakbalk enzo.
True.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Deze zin staat wel vol met spelling en typeaids
Hoezo zou je dat als desktop app willen zien?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil t gewoon mooi in een appart venstertje hebben appart op mn taakbalk enzo.
Hm, mja, ik ben er geen fan van.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen last van eigenlijk. Ding start binnen een halve seconde op (na een reboot) en reageert behoorlijk vlot.
Mijn spam map in Gmail is altijd leeg. Heb nog nooit spam gehad zelfs.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar niks mis met de spamdetectie.. Staat allemaal netjes in het foldertje spam (ik durf het niet automatisch te laten verwijderen)
Ik bedoel dat ik t apart op de taakbalk wil dan. Niet hiertussenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat als desktop app willen zien?Ik snap dat niet. Juist handig dat je overal de zelfde interface hebt.
Door die adobe hack hebben spammers nu mijn e-mail gok ik... Kan het niet anders verklarenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn spam map in Gmail is altijd leeg. Heb nog nooit spam gehad zelfs.
Daar heb je toch pinned-tabs voor in chrome?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik t apart op de taakbalk wil dan. Niet hiertussen
[ afbeelding ]
Ik heb g-mail nu zo. Helemaal apartquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar heb je toch pinned-tabs voor in chrome?
[ afbeelding ]
Mooi klote voor je.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Door die adobe hack hebben spammers nu mijn e-mail gok ik... Kan het niet anders verklaren
Oh, dat kan ook ja. Je hebt die Google launcher ook?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb g-mail nu zo. Helemaal apart
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook ja. Je hebt die Google launcher ook?
Makkelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef d4v1d het volgende:
Sowieso is het een probleem dat ik mn eigen mail server heb.. Dat krijg je niet echt in g-mail volgensmij..
https://accounts.google.com/SignUpWithoutGmailquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:39 schreef d4v1d het volgende:
Dit e-mailadres hoort al bij een Google-account. Meld u aan of stel uw wachtwoord opnieuw in als u dit bent vergeten.
Oh
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:41 schreef d4v1d het volgende:
Wat de neuk. En die redirect naar mn echte gmail als ik ermee inlog.
Klopt, zag het net. Als je net dat account hebt aangemaakt, en je klikt dan op Gmail, krijg je dit;quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:43 schreef d4v1d het volgende:
Oh hij stond als alternatief e-mail adres ofzo.
Hehehe, toen ik die optie voor pinned-tabs aan het zoeken was (wist niet dat dat bestond, wil graag Facebook en MyAT als pinned tab, nog steeds niet gevonden trouwens) kwam ik dit tegen:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar heb je toch pinned-tabs voor in chrome?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |