Deze zin staat wel vol met spelling en typeaidsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil t gewoon mooi in een appart venstertje hebben appart op mn taakbalk enzo.
True.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Deze zin staat wel vol met spelling en typeaids
Hoezo zou je dat als desktop app willen zien?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil t gewoon mooi in een appart venstertje hebben appart op mn taakbalk enzo.
Hm, mja, ik ben er geen fan van.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen last van eigenlijk. Ding start binnen een halve seconde op (na een reboot) en reageert behoorlijk vlot.
Mijn spam map in Gmail is altijd leeg. Heb nog nooit spam gehad zelfs.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar niks mis met de spamdetectie.. Staat allemaal netjes in het foldertje spam (ik durf het niet automatisch te laten verwijderen)
Ik bedoel dat ik t apart op de taakbalk wil dan. Niet hiertussenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat als desktop app willen zien?Ik snap dat niet. Juist handig dat je overal de zelfde interface hebt.
Door die adobe hack hebben spammers nu mijn e-mail gok ik... Kan het niet anders verklarenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn spam map in Gmail is altijd leeg. Heb nog nooit spam gehad zelfs.
Daar heb je toch pinned-tabs voor in chrome?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik t apart op de taakbalk wil dan. Niet hiertussen
[ afbeelding ]
Ik heb g-mail nu zo. Helemaal apartquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar heb je toch pinned-tabs voor in chrome?
[ afbeelding ]
Mooi klote voor je.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Door die adobe hack hebben spammers nu mijn e-mail gok ik... Kan het niet anders verklaren
Oh, dat kan ook ja. Je hebt die Google launcher ook?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb g-mail nu zo. Helemaal apart
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook ja. Je hebt die Google launcher ook?
Makkelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef d4v1d het volgende:
Sowieso is het een probleem dat ik mn eigen mail server heb.. Dat krijg je niet echt in g-mail volgensmij..
https://accounts.google.com/SignUpWithoutGmailquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |