Nouquote:
quote:
De TS is minder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben je blij met je adoratietopique?
quote:
Die luister ik altijd bij een nieuw topicquote:
Ik zag m jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:16 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Met dank aan ToT
ONZ / [PAINT] De paus.
Blij dat jij het zegt. Mijn eerste reactie was "Wat een gay-SC is dit" maar dat heb ik gevormd tot "adoratietopics op valentijnsdagquote:
kutleven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:28 schreef Moira. het volgende:
Huuuu geen zin om zo te moeten werken
Moet ook nog eens lopen want Mono heeft per ongeluk de fietssleutel meegenomen in zijn jaszak![]()
Harde leef van een luie tatta
"per ongeluk"quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:28 schreef Moira. het volgende:
Huuuu geen zin om zo te moeten werken
Moet ook nog eens lopen want Mono heeft per ongeluk de fietssleutel meegenomen in zijn jaszak![]()
Harde leef van een luie tatta
Hater is hetquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"per ongeluk"
Stiekem deed ie het expres
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"per ongeluk"
Stiekem deed ie het expres
Hij bedoelt het vast liefdevolquote:
toch niet dusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij bedoelt het vast liefdevolHij denkt gewoon aan je lijn
Nog positiever bekeken: het is dan dus geen feeder.
Had ik gisteren gegeten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kip Tandoori zometeen hier, ook lekker
Bizar dat hij haat op uitkeringtrekkers en het vervolgens zelf ook blijkt te doen.quote:
Ik had hem al gezien jaquote:
Ja klopt de meeste autistische mensen kunnen gewoon werken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bizar dat hij haat op uitkeringtrekkers en het vervolgens zelf ook blijkt te doen.
Het gaat mij niet zo zeer om het feit/ de discussie of hij kan werken of niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja klopt de meeste autistische mensen kunnen gewoon werken.
Ja is wel raar. En zei hij ook nou dat hij een Joodse vriend heeft?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zo zeer om het feit/ de discussie of hij kan werken of niet.
Ik vind het alleen bizar dat hij "buitenlanders" haat om het feit dat ze onder andere uitkering trekken.
Vervolgens blijkt hij ook een half bloed te zijn en zelf uitkering te trekken. Werkelijk wonderbaarlijk.
Wat vind je?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:41 schreef BBQSausage het volgende:
Kviridndheixuftkhdhxuebrixjvvidojhxjd.
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja is wel raar. En zei hij ook nou dat hij een Joodse vriend heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |