Had ik gisteren gegeten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kip Tandoori zometeen hier, ook lekker
Bizar dat hij haat op uitkeringtrekkers en het vervolgens zelf ook blijkt te doen.quote:
Ik had hem al gezien jaquote:
Ja klopt de meeste autistische mensen kunnen gewoon werken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bizar dat hij haat op uitkeringtrekkers en het vervolgens zelf ook blijkt te doen.
Het gaat mij niet zo zeer om het feit/ de discussie of hij kan werken of niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja klopt de meeste autistische mensen kunnen gewoon werken.
Ja is wel raar. En zei hij ook nou dat hij een Joodse vriend heeft?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zo zeer om het feit/ de discussie of hij kan werken of niet.
Ik vind het alleen bizar dat hij "buitenlanders" haat om het feit dat ze onder andere uitkering trekken.
Vervolgens blijkt hij ook een half bloed te zijn en zelf uitkering te trekken. Werkelijk wonderbaarlijk.
Wat vind je?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:41 schreef BBQSausage het volgende:
Kviridndheixuftkhdhxuebrixjvvidojhxjd.
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja is wel raar. En zei hij ook nou dat hij een Joodse vriend heeft?
Ja, juist daarom verontschuldig ik mij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rare vogel jij.
Net sprak je zo goed als swahili
En nu verontschuldig jij je.
Ohquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, juist daarom verontschuldig ik mij.
ZULLEN WE LEKKER UITETEN SCHAT? DE MC IS OOK EEN RESTAURANT XDquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik was net nog bij de MC, zaten verdacht veel stelletjes.
Ik zit mobiel, werkt niet ideaal.quote:
LEKKER GEZELLIG BIGMAC DELEN, JIJ MAG DE BOVENSTE HELFT XDquote:[..]
ZULLEN WE LEKKER UITETEN SCHAT? DE MC IS OOK EEN RESTAURANT XD
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
LEKKER GEZELLIG BIGMAC DELEN, JIJ MAG DE BOVENSTE HELFT XD
In die reclame op de radio hebben ze het ook over 'uit eten gaan bij de McDonalds'quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh
[..]
ZULLEN WE LEKKER UITETEN SCHAT? DE MC IS OOK EEN RESTAURANT XD
Uitleg aanvaardquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, werkt niet ideaal.
MISSCHIEN KAN EEN FRIETJE (omg ik zeg friet) FUNCTIONEREN ALS EEN SPAGHETTISLIERTJE EN DAN KUNNEN WE A LA LADY EN DE VAGEBOND HEM OPETENquote:[..]
LEKKER GEZELLIG BIGMAC DELEN, JIJ MAG DE BOVENSTE HELFT XD
O echt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
In die reclame op de radio hebben ze het ook over 'uit eten gaan bij de McDonalds'
quote:
16equote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
WANNEER IS HET WEER CAPSLOCKDAG?
Heb jij soms bij de mcdonalds romantisch gedineerd met je chickie?quote:
Alleen fantastisch als het met Shift word gedaanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
GROTE LETTERS TYPEN, ECHT FANTASTISCH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |