SPOILER: uitgekniptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er zijn nog veel meer mogelijkheden, game on!
[ Bericht 14% gewijzigd door Fopje op 01-03-2014 20:48:11 ]
Wel een goede omschrijving van de paus zoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2014 21:59:40 ]
Nee, die is meer van de oudere vrouwtjes...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:59 schreef d4v1d het volgende:
We dachten allemaal dat de paus op 10 jarige jongetjes viel.. Het blijkt niet waar te zijn.
[ afbeelding ]
Layer maken en dan puur van die layer het wijzigen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef d4v1d het volgende:
Paus en Witteman
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ik die huidskleur fixDan verkleurt de hele afbeelding gelijk
Het is een layer maar ik kreeg het niet voor elkaarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Layer maken en dan puur van die layer het wijzigen?
Met het pipetje op de originele layer op het gezicht klikken, dan naar de layer van het smoelwerk van de paus, rechter muisknop op de brush tool en dan de color replacement tool aanklikken, en daarmee over de smoel heen raggen!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Layer maken en dan puur van die layer het wijzigen?
En ook geen "Pausweiss bitte" grap?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:50 schreef ToT het volgende:
Ik ga maar GEEN visuele grap maken over een bepaald kamp van een jaar of 70 geleden!![]()
![]()
Ff verder nadenken hier!
Dat kan dan weer wel ja!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
En ook geen "Pausweiss bitte" grap?
Dan doe je iets fout.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is een layer maar ik kreeg het niet voor elkaar
Pauswitz????quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:50 schreef ToT het volgende:
Ik ga maar GEEN visuele grap maken over een bepaald kamp van een jaar of 70 geleden!![]()
![]()
Ff verder nadenken hier!
Klopt, maar aangezien het hier meer om de woordgrap gaat doe ik daar niet 100% m'n best voor (niet dat ik het dan wel perfect krijg hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef ToT het volgende:
Schaduwen, tinten en contrasten blijven echt moeilijk he!
Maar weer tof gevonden!
Heh begrijp ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien het hier meer om de woordgrap gaat doe ik daar niet 100% m'n best voor (niet dat ik het dan wel perfect krijg hoor).
Ik dus, daar keek ik (heel) vroeger ook altijd naar... Vond ik toen wel een leuk programma...quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Okee wie zijn de ouwe lullen hier die dit nog kennen?
(Of bestaat die nog steeds?)
Ken je Hallo Spencer ook nog?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik dus, daar keek ik (heel) vroeger ook altijd naar... Vond ik toen wel een leuk programma...
Goedkope Duitse versie van The Muppets.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Eh? De naam zeg me wel wat maar wat dat voor programma was...
Misschien als ik er een fragment van terug zou zien...quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Goedkope Duitse versie van The Muppets.
Je had volgens mij zelfs ook zo'n monstertje dat in een vuilnisbak leefde.
Ook had je een tweeling: Mona und Lisa, die steevast door elkaar gehaald werden. Ook was er iets van een draakje.
Je had toen ook de Freggels in het Duits; dat had ik al iets van 2 - 3 jaar gezien voor het op de Nederlandse tv kwam!
Die kleipoppetjes was ik helemaal vergeten!quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:17 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Misschien als ik er een fragment van terug zou zien...
De Freggels vond ik ook altijd geweldig... Vooral al die kleine bouwvakkertjes die de hele boel draaiende hielden...
Daar zou ik er hier ook wel een paar van kunnen gebruiken...
Hmmm, nee... Hooguit juist die kleipoppetjes maar waarschijnlijk verwar ik dat met weer een ander programma. Ook met dat soort kleipoppetjes die dan telkens weer een bal werden waaruit dan weer nieuwe figuren werden gevormd. Geen idee hoe dat programma heette...quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kleipoppetjes was ik helemaal vergeten!
2 andere figuurtjes ervan:
Omdat er eerst wel wat meer paints mogen komen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:18 schreef Raphaelo het volgende:
Waarom heeft deze topic nog geen seal?
(en nee, ik bedoel geen zwarte zanger of witte knuffeldiertjes)
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hmmm, nee... Hooguit juist die kleipoppetjes maar waarschijnlijk verwar ik dat met weer een ander programma. Ook met dat soort kleipoppetjes die dan telkens weer een bal werden waaruit dan weer nieuwe figuren werden gevormd. Geen idee hoe dat programma heette...![]()
Later heb ik wel geleerd dat dat was om de opname-sessie af te sluiten. De volgende dag is de klei te hard en breekbaar geworden voor verdere animaties, Dus als je met een bol eindigt kan je de volgende dag eerst opnieuw kneden voor je weer verder gaat...
quote:
Not bad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:54 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
App(l)aus!Mijn eerste bewegende gifje ooit!!!
Iets te rommelig gemaakt zie ik, maar fuck it!
Paustralië!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij wintquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuck, die was ik net aan het maken voor Euribob!
[ afbeelding ]
Dat hoofd is nog best subtiel geshoptquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:32 schreef ToT het volgende:
Okee nog een verzoekje van Sauslepel!
[ afbeelding ]
Ja het gezicht is me net iets te licht geworden. De huid zelf is precies de juiste tint geworden. Ik zou dan eigenlijk alle details individueel moeten bijwerken, maar ik ben nu echt ff kats moe!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:43 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Dat hoofd is nog best subtiel geshopt
Nee, juist goed zo. Nu moet je alle gezichten bekijken alvorens je 'm zietquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het gezicht is me net iets te licht geworden. De huid zelf is precies de juiste tint geworden. Ik zou dan eigenlijk alle details individueel moeten bijwerken, maar ik ben nu echt ff kats moe!
Ja die middelste gast kijkt hem aan en scheldt hem uit; dat ZOU op zich een subtiele hint moeten zijn!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nee, juist goed zo. Nu moet je alle gezichten bekijken alvorens je 'm ziet
Ik kwam hem tegen toen ik aan het googlen was op "Ausländer Raus"quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:45 schreef ToT het volgende:
Interessant plaatje!
Een stel seniele fossielen en wat lowlife die tegen buitenlanders demonstreren, met een neger tussen hen?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar heb je tijd in gestoken!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En pippi langpaus![]()
Uiteraard!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:11 schreef Sauslepel het volgende:
[..]. Heb ik toestemming om die als UI te gebruiken?
Ja, vind ik ook. Nogmaals dank.quote:
LOLquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:28 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Nogmaals dank.
Was net trouwens even oude paint-topics aan het kijken, en kwam langs deze: ONZ / [Paint] Bal
Grappige is, ik ken die gast
Nee. Verlicht mequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
LOLHumor!
Je kent de paint facebookpagina?
Check HeaN82 z'n signature!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nee. Verlicht me
Maar die gast ken ik, heeft vroeger bij me in de straat gewoond
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:32 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derp!
Wel leuk!![]()
Ja, die vent is echt zo'n bal. Hij studeert momenteel volgens mij aan Oxford, maar is zo'n figuur die wel eens in een normaal gesprek er een zinnetje Latijn tussen gooit enzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Check HeaN82 z'n signature!
En leuk!Is die vent echt zo'n bal?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, die vent is echt zo'n bal. Hij studeert momenteel volgens mij aan Oxford, maar is zo'n figuur die wel eens in een normaal gesprek er een zinnetje Latijn tussen gooit enzo
Ook zo'n kerel die oprecht denigrerend doet tegenover mensen die geen Latijn spreken, of die dan wat de betekenis is van dat zinnetje.
Ook iemand die tegen mensen in hun gezicht kan zeggen dat ze een proleet zijn en dergelijke, zonder dit met een humoristische ondertoon te zeggen.
Is bovendien een Limburger die met enorm hautain accent praat, alsof hij heel z'n leven alleen maar op het landhuis van een baron gewoont heeft
Inderdaad, dat painttopic mag wat mij betreft dus wel weer heropend worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]__________________________________________________________________!
"Netwerken".quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:40 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Inderdaad, dat painttopic mag wat mij betreft dus wel weer heropend worden.
Oh, was ook zo'n kerel die er trots op was dat een van zijn over-over-over-x1000-opa van adel was ofzo
En ik heb hem wel eens horen vertellen dat hij naar zo'n ballroom gala in Wenen is geweest enzo, en dat hij daar ging netwerken enzo.. (zo vertelde hij het toen hij een jaar of 15 was
Pope, verrek hartstikke goed!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik weet zo snel niets meer met paus, dus dan maar met het Engelse pope...
Pope Doderer...
[ afbeelding ]
Precies... Helaas kunnen we met het Duitse "Papst" niet veel beginnen. Probeer daar maar eens wat op te verzinnen...quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Pope, verrek hartstikke goed!Zo hebben we weer meer variatie idd!
Echt niet, naadloos dit!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:52 schreef Sauslepel het volgende:
Pope-ulist
[ afbeelding ]
Edit: Moet echt m'n paintskills bijschaven..
Ja kan ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:19 schreef ToT het volgende:
Je UI kan nu ook een pap/pope-lepel zijn!
Met de vorige paus was dat nog iets fouter geweest of die paus daar voor helemaalquote:
Tja, daar heb je een punt...quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met de vorige paus was dat nog iets fouter geweest of die paus daar voor helemaal
idd!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met de vorige paus was dat nog iets fouter geweest of die paus daar voor helemaal
Dit is het internet, verdomme!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kudt, die wilde ik dus NIET maken!
We proberen juist woordgrappen te maken!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
Helaas ben ik niet goed met Paint of photosoep maar ander had ik ook een bijdrage gedaan in dit topic.
Wel een paar ideeën voor:
A pope to far.
3 popes and a baby (heel fout natuurlijk)
Pope no more
The Pope and I
True dat!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:24 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Dit is het internet, verdomme!
Ik raad je aan om Paint.NET of GIMP te gebruiken, gebruikvriendelijk, net zo goed als photoshop en gratisquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:52 schreef Sauslepel het volgende:
Pope-ulist
[ afbeelding ]
Edit: Moet echt m'n paintskills bijschaven..
Goeie idd!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:29 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik raad je aan om Paint.NET of GIMP te gebruiken, gebruikvriendelijk, net zo goed als photoshop en gratis
Zelfs dan heb ik er nog geen kaas van gegeten, maar zal wat tutorials doorspittenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:29 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik raad je aan om Paint.NET of GIMP te gebruiken, gebruikvriendelijk, net zo goed als photoshop en gratis
Tutorials zijn niet echt nodig hierbij, met paint kun je gewoon bijna geen reet omdat die geen transparante pixels ondersteuntquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:30 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Zelfs dan heb ik er nog geen kaas van gegeten, maar zal wat tutorials doorspitten
Dank
Ah, dus als ik dit dat paushoofd in GIMP/Paint.net plak dan komen die zwarte pixels er niet in? Maar gewoon alleen het hoofd (en die transparante pixels)?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:35 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Tutorials zijn niet echt nodig hierbij, met paint kun je gewoon bijna geen reet omdat die geen transparante pixels ondersteunt
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:36 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ah, dus als ik dit dat paushoofd in GIMP/Paint.net plak dan komen die zwarte pixels er niet in? Maar gewoon alleen het hoofd (en die transparante pixels)?
Heb wel eens eerder met GIMP gewerkt, maar dat is echt jaren geleden. Dus ben het wel enigszins verleerd, maar het moet gaan lukkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:38 schreef PartyHard het volgende:
oke, succes ermee! Gimp kan in het begin een klein beetje verwarrend zijn, maar dat went.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ook nog even een nieuwe png, met meer bovenlichaam...
PNGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb je al snel netjes gedaan!quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:02 schreef Sauslepel het volgende:
Ok, de vernieuwde versies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even een tip, hoewel ik niet weet of dat in GIMP hetzelfde werkt... Maar als je in photoshop SHIFT ingedrukt houdt wanneer je iets vergroot of verkleind blijft de hoogte-breedte verhouding behouden...quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:02 schreef Sauslepel het volgende:
Ok, de vernieuwde versies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb bij de tweede foto het hoofd opzettelijk breder gemaakt, anders was het te hoog (waardoor je het haar niet meer zag) of te smal (waardoor je 2 oren zag) Maar toch bedankt voor de tipquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Even een tip, hoewel ik niet weet of dat in GIMP hetzelfde werkt... Maar als je in photoshop SHIFT ingedrukt houdt wanneer je iets vergroot of verkleind blijft de hoogte-breedte verhouding behouden...
Dat is bij je tweede chop een beetje mislukt, het hoofd is te breed uitgevallen...
Aah, Ok... Het is ook geen makkelijke foto om te bewerken...quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:15 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik heb bij de tweede foto het hoofd opzettelijk breder gemaakt, anders was het te hoog (waardoor je het haar niet meer zag) of te smal (waardoor je 2 oren zag) Maar toch bedankt voor de tip
Nee, zelfs nu vind ik dat hoedje van de paus nog in de weg zitten. Ga even kijken of ik dat eruit kan halenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Aah, Ok... Het is ook geen makkelijke foto om te bewerken...
Ik weet niet of je in Gimp ook met een zachte brush kunt werken (of eraser, wat je waarschijnlijk gebruikt?), maar daarmee kun je overgangen vloeiender maken, dus dat het gezicht van de paus echt het gezicht wordt van waar je het op plakt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:17 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nee, zelfs nu vind ik dat hoedje van de paus nog in de weg zitten. Ga even kijken of ik dat eruit kan halen
Zachte brush kan ik wel vinden, maar geeft momenteel heel erg zo'n MS Paint-look, zal vast en zeker aan mij liggen, eraser overigens ook. Even nog wat tutorials bekijkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet of je in Gimp ook met een zachte brush kunt werken (of eraser, wat je waarschijnlijk gebruikt?), maar daarmee kun je overgangen vloeiender maken, dus dat het gezicht van de paus echt het gezicht wordt van waar je het op plakt.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:36 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Zachte brush kan ik wel vinden, maar geeft momenteel heel erg zo'n MS Paint-look, zal vast en zeker aan mij liggen, eraser overigens ook. Even nog wat tutorials bekijken
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:08 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Pope-ie Jopie!
Oh wat slecht!
Het is inderdaad behoorlijk Pope-ulair onder de paintersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:41 schreef d4v1d het volgende:
Dit topic is beter geworden dan ik had verwacht. Echt
Godverquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is inderdaad behoorlijk Pope-ulair onder de painters
Nice!quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
Pope-eye the Sailorman...![]()
[ afbeelding ]
quote:
Komt me wel ergens bekend voor....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:45 schreef Sauslepel het volgende:
Iemand bekend met deze jongens?
[ afbeelding ]
Joah, nu in iets meer kleuren dan het was, want heb ongeluk gehad.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
Offtopic: Kazasaki ZZR 600? Tof, ik heb er zelf ook eentje gehad! Wat is Project Exit?
Klote @ ongeluk!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Joah, nu in iets meer kleuren dan het was, want heb ongeluk gehad.En voor Project Exit, eh, Google-se.
Ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klote @ ongeluk!
Ah een vervolg op Project X?
LOLquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:30 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Zie nu dat die gast in het midden Stewart P/Copeland heet
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef ToT het volgende:
En ik vond die linker idd al op Sting lijken!
Nee, heul niet. Als je goed kijkt zie je wel dat de O in Pope een iets afwijkende kleur heeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:00 schreef ToT het volgende:
Valt het trouwens op dat bij die Pope Fiction de "E" een combinatie is van een F en een F die op de kop staat?
En dat terwijl die "o" van Pulp Fiction af komt!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:22 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nee, heul niet. Als je goed kijkt zie je wel dat de O in Pope een iets afwijkende kleur heeft.
Ja, maar hij lijkt een andere kleur te hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat terwijl die "o" van Pulp Fiction af komt!
Je hebt wel gelijk zie ik!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:44 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, maar hij lijkt een andere kleur te hebben
Ik zal wel gek zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Ah right!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:42 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/PAUZE_Magazine
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Okee wie zijn de ouwe lullen hier die dit nog kennen?
(Of bestaat die nog steeds?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef jeroen25 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knap gemaakt!
![]()
Goed gejatquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:32 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Goed gejat![]()
Die UI komt me vreemd genoeg ergens bekend van voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nooit koekjes van vreemden aannemen...
Op woensdag 18 december 2013 05:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nóg zo'n hilarisch topic. Jeetje, je zult met ts samenleven, dan lig je heel de dag in een deuk.
Hier nog éénquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Jezus, zo simpel!Dat ik daar niet aan gedacht heb!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@luna
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:51 schreef boempa het volgende:
Mijn matige eerste poging tot een gif
[ afbeelding ]Is al gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:54 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
App(l)aus!Mijn eerste bewegende gifje ooit!!!
Iets te rommelig gemaakt zie ik, maar fuck it!
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:04 schreef boempa het volgende:
[..]nou weet ik weer hoe ik op het idee kwam
fotografisch geheugen, jeweetzquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ach ik heb ook eentje echt EXACT nagemaakt zonder het te weten!
Neuh, was gewoon het meest bruikbare plaatje wat ik in google kon vinden van dat onderwerp.quote:
Precies... Die foto stond bij mij ook als één van eersten bij Google afbeeldingen. Een foto waarvan ik zag dat ie goed te bewerken was en daarna kwam eigenlijk alleen slappe hap...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, was gewoon het meest bruikbare plaatje wat ik in google kon vinden van dat onderwerp.
Ik dacht ineens aan pauken --> pausken, en eentje zag er gewoon ideaal uit qua kwaliteit, cropping, kijkhoek enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@luna
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2014 00:41:12 ]
Sthetospope?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En zo kun je ook een strobospope, microspope enz maken!![]()
Tof gemaakt!
quote:
Pause? Bedoel je niet verlof?! Je moet betaald krijgenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]Zat ik ook al aan te denken, maar ik heb net wat paintjes in een ander topic gemaakt, en ik neem ff pauze.
Whehehe dat zou wel prettig zijn ja!quote:Op maandag 17 februari 2014 17:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
Pause? Bedoel je niet verlof?! Je moet betaald krijgen
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:50 schreef Sauslepel het volgende:
Sorry voor de kick...
[ afbeelding ]Zeg nooit sorry als je een kwaliteit-topic als dit een kickje geeft... Want gepausteuriseerde melk is echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Photoshop your own reality...
Is goddelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zeg nooit sorry als je een kwaliteit-topic als dit een kickje geeft... Want gepausteuriseetde melk is echt
quote:
No worries, er was me net weer eentje te binnen geschoten die ik later wilde gaan nakijken.....quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:33 schreef boempa het volgende:
[ afbeelding ]Kut, deze valt ook al af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen wel weer een andere verzonnen!![]()
Was Martin Paus als langsgeweest?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, deze valt ook al af!
Ondertussen wel weer een andere verzonnen!
Aiai, dan maar zo:quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:04 schreef boempa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedenk net dat Poplio eigenlijk te ver gaat... nee toch maar niet@luna
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:41 schreef boempa het volgende:
[ afbeelding ]ONZ / [PAINT] De paus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Ik ben momenteel met eentje bezig.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat ik geen tijd heb nu anders ging ik hier ook nog even mee bezig. Is vast nog veel meer te bedenken.
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Logo maken kostte ÉCHT te veel tijd!
quote:
LOL. Maar maakt niets uit hoor. Hij is mooi gemaaktquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]Deze had ik nog niet eens gezien!
Dubbele grap er in!
Godverdegodverdegodverdegodver!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 11:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
[..]
LOL. Maar maakt niets uit hoor. Hij is mooi gemaakt
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:33 schreef boempa het volgende:
[ afbeelding ]"It's not lupaus!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet je ook een plaatje maken.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:25 schreef dion_v_k het volgende:
Wat een bazentopichier moet ik gepaust hebben
Nee want dan is meteen het hele topic verpest. Jij??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |