SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar heb je tijd in gestoken!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En pippi langpaus![]()
Uiteraard!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:11 schreef Sauslepel het volgende:
[..]. Heb ik toestemming om die als UI te gebruiken?
Ja, vind ik ook. Nogmaals dank.quote:
LOLquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:28 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Nogmaals dank.
Was net trouwens even oude paint-topics aan het kijken, en kwam langs deze: ONZ / [Paint] Bal
Grappige is, ik ken die gast
Nee. Verlicht mequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
LOLHumor!
Je kent de paint facebookpagina?
Check HeaN82 z'n signature!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nee. Verlicht me
Maar die gast ken ik, heeft vroeger bij me in de straat gewoond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |