Hier nog éénquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Jezus, zo simpel!Dat ik daar niet aan gedacht heb!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@luna
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:51 schreef boempa het volgende:
Mijn matige eerste poging tot een gif
[ afbeelding ]Is al gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:54 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
App(l)aus!Mijn eerste bewegende gifje ooit!!!
Iets te rommelig gemaakt zie ik, maar fuck it!
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:04 schreef boempa het volgende:
[..]nou weet ik weer hoe ik op het idee kwam
fotografisch geheugen, jeweetzquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ach ik heb ook eentje echt EXACT nagemaakt zonder het te weten!
Neuh, was gewoon het meest bruikbare plaatje wat ik in google kon vinden van dat onderwerp.quote:
Precies... Die foto stond bij mij ook als één van eersten bij Google afbeeldingen. Een foto waarvan ik zag dat ie goed te bewerken was en daarna kwam eigenlijk alleen slappe hap...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, was gewoon het meest bruikbare plaatje wat ik in google kon vinden van dat onderwerp.
Ik dacht ineens aan pauken --> pausken, en eentje zag er gewoon ideaal uit qua kwaliteit, cropping, kijkhoek enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@luna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2014 00:41:12 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |