SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Misschien is het wel een hele goede grap, maar ik snap hem gewoon niet. Help me dan manquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geef hem een permban wegens slechte grappen
ipv roman catholic is het roman cadillac (automerk)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hele goede grap, maar ik snap hem gewoon niet. Help me dan man
Hmja. 4/10 dan, had slechter gekund.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:03 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ipv roman catholic is het roman cadillac (automerk)
lolz
Banaanvraagquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geef hem een permban wegens slechte grappen
Ik snapte hem ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hele goede grap, maar ik snap hem gewoon niet. Help me dan man
misschien, he sinds wanneer ben jij een modje?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ken je nog meer pausmoppen, ts?
Ik heb er wel een. Moment.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ken je nog meer pausmoppen, ts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2014 16:05:21 ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:05 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
hihahohihih een paus-mopxd xd
Godver manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Hij is goed hé?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2014 16:12:21 ]![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:05 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
hihahohihih een paus-mopxd xd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuker dan de OP
En altijd het laatste woord.![]()
Je zegt het toch ook als "Ik rij s-klasse" of "Ik rij BMW" ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Een auto rijdt de paus niet. De Paus rijdt wel een auto.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: