SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Misschien is het wel een hele goede grap, maar ik snap hem gewoon niet. Help me dan manquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geef hem een permban wegens slechte grappen
ipv roman catholic is het roman cadillac (automerk)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hele goede grap, maar ik snap hem gewoon niet. Help me dan man
Hmja. 4/10 dan, had slechter gekund.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:03 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ipv roman catholic is het roman cadillac (automerk)
lolz
Banaanvraagquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geef hem een permban wegens slechte grappen
Ik snapte hem ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hele goede grap, maar ik snap hem gewoon niet. Help me dan man
misschien, he sinds wanneer ben jij een modje?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ken je nog meer pausmoppen, ts?
Ik heb er wel een. Moment.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ken je nog meer pausmoppen, ts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2014 16:05:21 ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:05 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
hihahohihih een paus-mopxd xd
Godver manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Hij is goed hé?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2014 16:12:21 ]![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuker dan de OP
En altijd het laatste woord.![]()
Je zegt het toch ook als "Ik rij s-klasse" of "Ik rij BMW" ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Een auto rijdt de paus niet. De Paus rijdt wel een auto.![]()
Ja maar niet 's-klasse rijdt mij' of 'BMW rijdt mij'.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je zegt het toch ook als "Ik rij s-klasse" of "Ik rij BMW" ?5 Ferrari's op videoband!![]()
Spierpijn in mijn buik van het lachen!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:03 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ipv roman catholic is het roman cadillac (automerk)
lolz![]()
[ afbeelding ]
Kijk, DIT aan de andere kant weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Godverdomme DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nu moet ik mijn beeldscherm weer schoonmaken
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
![]()
Schijt, ik kom te veel problemen tegen om hem echt netjes te maken, dus daarom maar dit halfslachtig werkje!![]()
![]()
ze is mod??????quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geef hem een permban wegens slechte grappen![]()
Blauwe username en een tagje 'Moderator/Winnaar ONZ verkiezingen 2013"quote:
What gave it away?
-XOXO-![]()
mods kunnen niet bannen broterhamquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blauwe username en een tagje 'Moderator/Winnaar ONZ verkiezingen 2013"
What gave it away?![]()
Wist ik nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mods kunnen niet bannen broterham![]()
-XOXO-![]()
Daarbij ben ik geen mod van onz, dus ik kijk wel link uit. Die Fopje kan echt onverwacht smerig uit de hoek komenquote:
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
Ben jij modquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Daarbij ben ik geen mod van onz, dus ik kijk wel link uit. Die Fopje kan echt onverwacht smerig uit de hoek komen![]()
![]()
Hu wat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Daarbij ben ik geen mod van onz, dus ik kijk wel link uit. Die Fopje kan echt onverwacht smerig uit de hoek komen
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Ja, doe nou maar niet zo onschuldig ineens, het was alsof een schattige kitten ineens vlammen begon uit te braken en mijn ogen uitkrabde met een harkquote:
Sorry, ik wist niet dat een muts zo kon stinkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, doe nou maar niet zo onschuldig ineens, het was alsof een schattige kitten ineens vlammen begon uit te braken en mijn ogen uitkrabde met een hark
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
't Is een erfstuk van mijn overgrootoma en we wassen hem niet om sentimentele redenenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat een muts zo kon stinken
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
Bedankt voor je bijdrage, we zullen het meenemen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:29 schreef BUTTERSSTOTCH het volgende:
Schoolbus met jongens uit groep 3![]()
En Hitler rijdt een?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: