Wist ik nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mods kunnen niet bannen broterham
Daarbij ben ik geen mod van onz, dus ik kijk wel link uit. Die Fopje kan echt onverwacht smerig uit de hoek komenquote:
Ben jij modquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Daarbij ben ik geen mod van onz, dus ik kijk wel link uit. Die Fopje kan echt onverwacht smerig uit de hoek komen
Hu wat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Daarbij ben ik geen mod van onz, dus ik kijk wel link uit. Die Fopje kan echt onverwacht smerig uit de hoek komen
Ja, doe nou maar niet zo onschuldig ineens, het was alsof een schattige kitten ineens vlammen begon uit te braken en mijn ogen uitkrabde met een harkquote:
Sorry, ik wist niet dat een muts zo kon stinkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, doe nou maar niet zo onschuldig ineens, het was alsof een schattige kitten ineens vlammen begon uit te braken en mijn ogen uitkrabde met een hark
't Is een erfstuk van mijn overgrootoma en we wassen hem niet om sentimentele redenenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat een muts zo kon stinken
Bedankt voor je bijdrage, we zullen het meenemen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:29 schreef BUTTERSSTOTCH het volgende:
Schoolbus met jongens uit groep 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |