Als er ooit een dag komt dat meer dan 70% van de auto's op water gaat rijden dan is het einde dollar en einde US denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep en zonder opgelegde bezuinigingen. Goede overwinning voor Obama.
Versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versacequote:
Medusa head on me like I'm 'luminatiquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace versace
Kanye Westquote:
What's 50 grand to a motherfucker like me, can you please remind me?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kanye West![]()
10 jaar en 1 dag College Drop Out![]()
![]()
Goddamn right it's a beautiful day!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Its a brand new day and the birds they chirpin'
prrrrr prrrr prrrr
Je bent een kind, jij hoort op tijd op bedquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben een mietje en ik ga al in bed liggen.
Odds?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke, duzend is een beetje overdreven, duzend cent,
Maar ja, ik dacht dat Machida wel betere odds zou hebben, dus meer voor Mousasi win.quote:
Prima oddsquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ja, ik dacht dat Machida wel betere odds zou hebben, dus meer voor Mousasi win.
Volgens mij wel ja, maar dat is Machida ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:30 schreef Smoofie het volgende:
Is Mousasi trouwens niet van nature LHW?
Niks voor mij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet ook gaan boksen, heb sterke chin
Je bent in goed gezelschapquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
i Top 100 van woensdag 12 februari 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 374 Etsu
02. 323 BlauweTijger
03. 292 Stuart
04. 289 PeZu
05. 281 johannes_vermeer
06. 278 Littlerabbit
07. 239 KnutdeIJsbeer
08. 230 arjan1112
09. 227 Tchock
10. 218 Grunge.
Verdomme
Donder op.quote:
Tegen die marathonposters uit GC is niet op te boksen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent in goed gezelschap
Twee dagen geleden had ik ze door een stiekem honderdtal posts in het Curling topicquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Donder op.
[..]
Tegen die marathonposters uit GC is niet op te boksen.
Japan wint eigenlijk altijd van Rusland.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twee dagen geleden had ik ze door een stiekem honderdtal posts in het Curling topic
Vanmiddag was ik trouwens getuige van een glorieuze overwinning van Japan op Rusland, 8-4.
OS is er beter voor. Gewoon één favoriet uitkiezen en je een dag/onderdeel lang over hem uitlaten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen die marathonposters uit GC is niet op te boksen.
Ik heb mn laatste waarschuwing al gehad in OSquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OS is er beter voor. Gewoon één favoriet uitkiezen en je een dag/onderdeel lang over hem uitlaten.
En foto's posten.
Kies gewoon een Japanse sporter waar je echt fan van bent, om die vervolgens enthousiast aan te moedigen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb mn laatste waarschuwing al gehad in OS
Keisuke Hondaquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kies gewoon een Japanse sporter waar je echt fan van bent, om die vervolgens enthousiast aan te moedigen.
Havenaar doet niet meequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kies gewoon een Japanse sporter waar je echt fan van bent, om die vervolgens enthousiast aan te moedigen.
Dat houden ze wel tegen voorlopig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als er ooit een dag komt dat meer dan 70% van de auto's op water gaat rijden dan is het einde dollar en einde US denk ik.
twitter:Sky_Jurek twitterde op donderdag 13-02-2014 om 07:45:45Es verdichten sich die Hinweise, dass sich heute an der Trainerposition etwas ändern wird. #HSV reageer retweet
Altijd weer die aliens die ons tegen houdenquote:Op donderdag 13 februari 2014 06:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat houden ze wel tegen voorlopig.
In 1978 was er al een auto die meer dan 100 mile per gallon kon rijden. Kapot gemaakt, uitvinder dood op zn 24ste.
http://fuel-efficient-vehicles.org/energy-news/?page_id=787
Geloven in zulke shitquote:Op donderdag 13 februari 2014 06:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat houden ze wel tegen voorlopig.
In 1978 was er al een auto die meer dan 100 mile per gallon kon rijden. Kapot gemaakt, uitvinder dood op zn 24ste.
http://fuel-efficient-vehicles.org/energy-news/?page_id=787
Omdat je te dom bent voor Uni?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Naar school komen en dan horen dat al je lessen uitvallen.
Waarom ben ik in godsnaam naar het mbo gegaan.
Dat zal toch niet alleen in het mbo gebeurenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Naar school komen en dan horen dat al je lessen uitvallen.
Waarom ben ik in godsnaam naar het mbo gegaan.
Het is daar wel vreselijk slecht geregeld.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal toch niet alleen in het mbo gebeuren
Ach als jij het zegt maak ik me geen zorgen. Jij bent de allergrootste debiel hier met de verstandelijke vermogens van een kakkerlak, ha wat toevallig zeg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
Oooooooooooo, dat verklaart JR-Styles intellect. Of beter: het gebrek eraan
I got 99 masters and you bitch ain't got onequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach als jij het zegt maak ik me geen zorgen. Jij bent de allergrootste debiel hier met de verstandelijke vermogens van een kakkerlak, ha wat toevallig zeg.
Het enige wat jij hebt is een psychose.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
I got 99 masters and you bitch ain't got one
Om het lekkerder te laten bekken had ik het woord 'aint' weggelaten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
I got 99 masters and you bitch ain't got one
Dat is Jay-Z.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
What's 50 grand to a motherfucker like me, can you please remind me?
twitter:MailSport twitterde op donderdag 13-02-2014 om 11:09:17Lazio threaten legal action following claims a 17-year-old youth team player is actually 41 http://t.co/E5L932iHgd http://t.co/lm5mSkLCKq reageer retweet
Zou niet werken denk ik, Harry Potter is niet dik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat sexy vindt wil ik best Harry Potter spelen.
Bulgarijequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef TwenteFC het volgende:
Heeft iemand nog goede vakantie tips?
Vereisten;
Goedkoop bier
Lekkere wijven
Weinig Nederlanders, en al helemaal geen 18 jarige blaagjes.
Cubaquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef TwenteFC het volgende:
Vereisten;
Goedkoop bier
Lekkere wijven
Belgrado.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef TwenteFC het volgende:
Vereisten;
Goedkoop bier
Lekkere wijven
Al over nagedacht ja, maar dan moeten we wel iets vinden waar het niet stikt van de Nederlanders.quote:
Belgrado.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Al over nagedacht ja, maar dan moeten we wel iets vinden waar het niet stikt van de Nederlanders.
Anders kunnen we net zo goed hier blijven.
Voldoet aan jouw eisen. En ik heb er een leuke tijd gehad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dit is een suggestie die ik niet had verwacht, hoezo cuba?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dit is een suggestie die ik niet had verwacht, hoezo cuba?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef TwenteFC het volgende:
Vereisten;
Goedkoop bier
Lekkere wijven
Hoe heb je vakantie daar gevierd? Standaard rondje met de auto door het land gereden?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voldoet aan jouw eisen. En ik heb er een leuke tijd gehad.
Je moet naar Cuba niet echt voor een zuipvakantie gaan. En het is niet goedkoop neequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef TwenteFC het volgende:
Wel tering goedkoop vliegen naar Belgrado trouwens![]()
Cuba is dan weer stuk duurder, scheelt paar honderd euro waar we veel bier van kunnen kopen.
Begonnen in Varadero, rondje gemaakt en weer geeindigd in Varadero.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe heb je vakantie daar gevierd? Standaard rondje met de auto door het land gereden?
Niet voor bier nee, maar rum daarentegen...quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je moet naar Cuba niet echt voor een zuipvakantie gaan. En het is niet goedkoop nee
Ja ik ook. Ook naar Ceinfuegos en Trinidad geweest dus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Begonnen in Varadero, rondje gemaakt en weer geeindigd in Varadero.
Heerlijke mojitos voor 1.80 ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet voor bier nee, maar rum daarentegen...
Vanaf Eindhoven met WizzAir ben je er zo, zeer knappe vrouwen, veel goede maar ook goedkope partymogelijkheden en bovendien is vrijwel alles daar nog goedkoop. Zelfs een uitstekend hotel is goedkoop te regelen haha.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef TwenteFC het volgende:
Wel tering goedkoop vliegen naar Belgrado trouwens![]()
Cuba is dan weer stuk duurder, scheelt paar honderd euro waar we veel bier van kunnen kopen.
Nog tips qua hotels enzo dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vanaf Eindhoven met WizzAir ben je er zo, zeer knappe vrouwen, veel goede maar ook goedkope partymogelijkheden en bovendien is vrijwel alles daar nog goedkoop. Zelfs een uitstekend hotel is goedkoop te regelen haha.
Ik zat in een goed hotel vlakbij het Centraal Station ik zal ws zo even de naam proberen te achterhalen maar ik dacht iets met Astor.quote:
http://www.astoria.rsquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zat in een goed hotel vlakbij het Centraal Station ik zal ws zo even de naam proberen te achterhalen maar ik dacht iets met Astor.
Verder is Belgrado een indrukwekkende en ook mooie stad.
Toeval bestaat niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://www.astoria.rs
Deze toevallig?
Ga naar Isla Margarita. Het bier is er niet extreem goedkoop, maar de dames wel. Aangezien jullie uit de Achterhoek komen, acht ik de kans op onbetaalde seks in Bulgarije erg klein en als je dan toch moet betalen kun je het beste naar Isla Margarita gaan. Venezuela, dus veel lekkerder kom je ze niet tegen. Extreem goedkoop ook nog.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef TwenteFC het volgende:
Zaterdag maar eens overleggen wat we gaan doen danBedankt voor de tips hier.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga naar Isla Margarita. Het bier is er niet extreem goedkoop, maar de dames wel. Aangezien jullie uit de Achterhoek komen, acht ik de kans op onbetaalde seks in Bulgarije erg klein en als je dan toch moet betalen kun je het beste naar Isla Margarita gaan. Venezuela, dus veel lekkerder kom je ze niet tegen. Extreem goedkoop ook nog.
Bijkomend voordeel zijn het grote aantal Colombiaanse druglords.
Waarheen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:51 schreef DonRaja het volgende:
Net tickets geboekt, nu nog ff hotels uitzoeken.
Als man moet je daar zijn geweest. Is een soort van Hedonism II alleen dan zonder Amerikanen en lillike wijven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens vliegtickets van rond de 900 euro pp manEn dan ben je er alleen nog maar.
Zeg het eens maatje.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig vnv weer echte sport.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond weer Premier League Darts
Ze is tevens het buitenechtelijke kind van Mart Smeets.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zhang_Hong#Persoonlijke_records
"DOPINGHOER"
Alle Oranjetokkies zijn mad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze is tevens het buitenechtelijke kind van Mart Smeets.![]()
Dat is zo'n dooddoener héquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Al die mensen die ook zeggen dat NL het goed doet op de OS. Ze falen zowat overal in. Alleen schaatsen wat nergens echt populair is winnen ze wat.
Dat zegt me niks. Bij schaatsen zijn er wel 30 verschillende mogelijkheden om een medaille te winnen, maar boeien het zijn sowieso geen mondiale sporten, want heel Zuid-Amerika en Afrika doen al niet mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is zo'n dooddoener hé
Lees dit eens.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zegt me niks. Bij schaatsen zijn er wel 30 verschillende mogelijkheden om een medaille te winnen, maar boeien het zijn sowieso geen mondiale sporten, want heel Zuid-Amerika en Afrika doen al niet mee.
En het is wel een verschil of een groot land domineert wat zou kunnen, omdat ze zoveel inwoners hebben dat ze altijd ergens goed in zijn zoals Brazilië met voetbal of een klein landje dat domineert. Dan weet je dat t een kleine sport is of je moet een bijzondere lichting hebben. maar goed het telt wel aan anders eindigen we misschien met 0 medailles.quote:
Ik ben ook heel vereerd met mijn eerste gouden medaille.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zhang_Hong#Persoonlijke_records
"DOPINGHOER"
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vereerd met mijn eerste gouden medaille.
[ afbeelding ]
Ja heel goed. Jij?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ik wasvergeten.
Alles goed?
Hoiquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vereerd met mijn eerste gouden medaille.
[ afbeelding ]
Ik steek ook een keertje mijn nek uit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
![]()
Dat heb je knap gedaan Johannes.
Nederland is trots op je.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik steek ook een keertje mijn nek uit.
Ik heb in de winter eigenlijk nooit trek in ijs.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wilde aan mijn ijsje beginnen, komt mijn wat papperige eten zowat door m'n neus naar buiten.
Behalve als ik wappie ben, raketjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb in de winter eigenlijk nooit trek in ijs.
ik ook nooit, alleen ijsblokjes met appelsap wil er nog wel eens in.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nederland is trots op je.
[..]
Ik heb in de winter eigenlijk nooit trek in ijs.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan echt niet tegen waterijs.
Sorry, ik heb al jaren last van ontstoken tandvlees en mijn zenuwen kunnen daar echt niet tegenquote:
Oh, zo. Dan kan je er zelf niks aand oen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb al jaren last van ontstoken tandvlees en mijn zenuwen kunnen daar echt niet tegen
Ik heb ook overmatige speekselvorming waardoor ik heel makkelijk tandsteen krijg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, zo. Dan kan je er zelf niks aand oen.
Behalve naar de tandarts gaan.
Ik wil er echt niet bij zijn als jij voor het eerst gaat zoenen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook overmatige speekselvorming waardoor ik heel makkelijk tandsteen krijg.
2 boterhammen met gebakken eitjes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis, het moet simpeler.
Eet mee bij je buren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis, het moet simpeler.
Dit vind ik helemaal geen slecht ideequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 boterhammen met gebakken eitjes.
Wat eet jij?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
Je mag ook wel bij mij komen eten.Je hebt m'n adres.
Vanavond weer darts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond weer darts.Nee, ik ga je 7 dagen niet pesten met darts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ik een tegenprestatie leveren?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ga je 7 dagen niet pesten met darts.
Nee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik een tegenprestatie leveren?
De Piratenpartij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat aardig en sociaal van je.
Op welke partij stem jij meestal?
Nu kan je niet meer quoten en emoticons posten op FOk!quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst in mn leven een addblocker geïnstalleerd.
Wat een genot
Ik heb m uitgezet op fok.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan je niet meer quoten en emoticons posten op FOk!
Niet.quote:
Graag!quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké. Wil je mijn voorkeur ook horen?
Het liefst direct.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik het door middel van een raadsel vertellen of direct?
Stijn wat vindt jij Lil Kleine zijn beste nummer?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik het door middel van een raadsel vertellen of direct?
Ah, dat vind ik altijd zo'n aparte net-niet partij.quote:
Ik vind het eerlijk gezegd matige muziek.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn wat vindt jij Lil Kleine zijn beste nummer?
Of toch gewoon deze klassieker
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond weer darts.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... heb vandaag een lambal dag, dus als we vanavodn niks gepland hebben (ben op vakantie) dan ga ik kijken via stream
![]()
De andere partijen spreken mij niet zoveel aan. D66 zet zich veel in voor onderwijs en hebben tenminste initiatief genomen om met het kabinet te gaan praten en hebben er voor gezorgd dat veel besluiten op het gebied van onderwijs terug zijn gedraaid.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat vind ik altijd zo'n aparte net-niet partij.
Maar goed dat je er zo over nadenkt en een voorkeur hebt.
Geen RTL7?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt.. heb vandaag een lambal dag, dus als we vanavodn niks gepland hebben (ben op vakantie) dan ga ik kijken via stream
Ierland heeft geen RTL7quote:
Waar ben je op vakantie?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt.. heb vandaag een lambal dag, dus als we vanavodn niks gepland hebben (ben op vakantie) dan ga ik kijken via stream
Pechtold.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De andere partijen spreken mij niet zoveel aan. D66 zet zich veel in voor onderwijs en hebben tenminste initiatief genomen om met het kabinet te gaan praten en hebben er voor gezorgd dat veel besluiten op het gebied van onderwijs terug zijn gedraaid.
Hoiquote:
Zekerquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Leuk man, vermaak je je nog een beetje daar?
Alexander Pechtold is een baas. Net als het gehele gedachtegoed van D66. Stelt onderwijs centraal, aangezien dat de toekomst is. Niets mis mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat vind ik altijd zo'n aparte net-niet partij.
Maar goed dat je er zo over nadenkt en een voorkeur hebt.
Heb je al veel whisky op?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker, eerste dagen enorm geluk gehad met het weer.. nu stormt het best wel
![]()
We wilde nog naar Cliffs of Moher gaan, lijkt me erg mooi, maar het weer daar is nog veel erger.. en gezie nhet 4 uur rijden is (heen), ben ik bang dat het hem niet gaat worden
Nee, 1 biertje en 1 Guiness (deels) bij de Guiness Tour House. Ben niet echt een drinker en vriend van mij drinkt helemaal niet. Dus kroegen bezoeken doen we nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je al veel whisky op?
Het stormt overal geloof ik, in geval van nood kun je altijd nog bier gaan drinken. Om het storm op het randje van een klip te gaan staan lijkt me ook niet zo handig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker, eerste dagen enorm geluk gehad met het weer.. nu stormt het best wel
![]()
We wilde nog naar Cliffs of Moher gaan, lijkt me erg mooi, maar het weer daar is nog veel erger.. en gezie nhet 4 uur rijden is (heen), ben ik bang dat het hem niet gaat worden
Ik hoorde vanmorgen dat er een leraren tekort komt voor de basisscholen, omdat beginnende leraren snel terug stappen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alexander Pechtold is een baas. Net als het gehele gedachtegoed van D66. Stelt onderwijs centraal, aangezien dat de toekomst is. Niets mis mee.
In tegenstelling tot de anderen is dat niet zo'n treurwilg die van een afstand toekijkt en niet ingrijpt.quote:
Helaas is Saind er niet om je over alle verschillende smaaksensaties van Guiness te ondervragen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, 1 biertje en 1 Guiness (deels) bij de Guiness Tour House. Ben niet echt een drinker en vriend van mij drinkt helemaal niet. Dus kroegen bezoeken doen we nietvind ik deels jammer maar ook weer niet heel erg.
we zijn al naar een berg geweest en andere cliffs, toen het nog goed weer wasquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het stormt overal geloof ik, in geval van nood kun je altijd nog bier gaan drinken. Om het storm op het randje van een klip te gaan staan lijkt me ook niet zo handig.
Die Bontes is pas een treurwilg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de anderen is dat niet zo'n treurwilg die van een afstand toekijkt en niet ingrijpt.
T is een grote tering bende daar in Den Haag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de anderen is dat niet zo'n treurwilg die van een afstand toekijkt en niet ingrijpt.
Met z'n irritante accent en al die onzin die hij uitslaat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Bontes is pas een treurwilg.
Heb je nog wel meegekregen dat Matavz is afgekeurd? anders bij dezequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
Concert van Limp Bizkit is wel het hoogte punt van deze trip
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met z'n irritante accent en al die onzin die hij uitslaat.
Triest dat zoiets in de kamer zit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met z'n irritante accent en al die onzin die hij uitslaat.
Wilders stemmenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
T is een grote tering bende daar in Den Haag.
Nee.. ffs, zeg aub dat je een grap maakt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog wel meegekregen dat Matavz is afgekeurd? anders bij deze
Geen grapquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. ffs, zeg aub dat je een grap maakt?
Het is nog niet helemaal afgeketst dus het kan nog. Die Brands weet wel ongelofelijk bedragen voor spelers binnen te halen, iedere keer weer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Het is nog waar ook.. mooi kut.. hopen dat ze er nog snel overkomen, 7 miljoen is ook goed
Ja maar ze hebben ook 6.5/7 betaald voor hemquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is nog niet helemaal afgeketst dus het kan nog. Die Brands weet wel ongelofelijk bedragen voor spelers binnen te halen, iedere keer weer.
Miskoopquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben ook 6.5/7 betaald voor hem
Gordon toch dacht ik?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel grappig om te zien dat er vooraf groot kabaal werd gemaakt om al die mensenrechten in Rusland en je tijdens de spelen er geen ene flikker over hoort.
Hypequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel grappig om te zien dat er vooraf groot kabaal werd gemaakt om al die mensenrechten in Rusland en je tijdens de spelen er geen ene flikker over hoort.
Hi babequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hype
Maarja, ook al is het hype is het toch beter dan er niets aan doen.
Gordon wil vooral zelf aandacht ik denk dat dat het eerder is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De mening van Gordon is niet rullevant. Die jankt altijd als het hem uitkomt.
http://www.ibtimes.com/wi(...)herlands-why-1554557quote:In the Netherlands, skating long distances on ice is a common practice for many, making it only natural they would have interest in distance speed skating in the Olympics. In winter months, skating is a sensible form of transportation, as commuters skate along frozen canals to visit family or friends who live many villages away. Much of the country sits below sea level, so it’s frequently not a particularly arduous journey to travel by skates.
Bezoek jij nooit jouw familie door via de sloten schaatsend aan te komen dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme
[..]
http://www.ibtimes.com/wi(...)herlands-why-1554557
Ik zag dat vanmiddag ook al voorbijkomenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bezoek jij nooit jouw familie door via de sloten schaatsend aan te komen dan?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme
[..]
http://www.ibtimes.com/wi(...)herlands-why-1554557
I want to play a little game...quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu zelf ook ijshockey te kijkenVolgens mij hoor ik steeds het muziekje uit SAW of het lijkt er heel erg op. Wat ze tijdens de pauzes laten horenn.
Mweh laat de spelletjes van jigsaw maar zitten. Straks heb ik geen hoofd meer of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I want to play a little game...
Kijk je Canada?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag dat vanmiddag ook al voorbijkomenIk ga in de winter altijd boodschappen doen op de schaats
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Mweh laat de spelletjes van jigsaw maar zitten. Straks heb ik geen hoofd meer of zo.
Neuh voor zover ik weet heb ik niets verkeerds gedaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..], maar zo'n lieve dame als jij zal ook niet in een jigsaw game gestopt worden natuurlijk
Goeie keeper.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh voor zover ik weet heb ik niets verkeerds gedaan
Stream opzetten Knut. Schaatsen is bleh.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij mij is er weer gelul over schaatsen?
Je bent zelf schaatsenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Stream opzetten Knut. Schaatsen is bleh.
Nos gaat voor herhalingen ipv sport.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij mij is er weer gelul over schaatsen?
Jankbal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word moe van de Olympische Winterspelen.
De echte sport wordt beoefend op de Zomerspelen met uitzondering van paardensport.
Ik afgelopen zaterdag nog, ook na heel lange tijd. Het ging nog best wel. Was alleen een beetje te druk helaas en het ijs was niet zo best.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik ben wezen schaatsen ..
Wat gedraag je je als een wijf de laatste 2 dagenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De echte sport wordt beoefend op de Zomerspelen met uitzondering van paardensport.
Vind het altijd wel oke, niet super. Laatste kere was ook geen succes want ik was ziekquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik afgelopen zaterdag nog, ook na heel lange tijd. Het ging nog best wel. Was alleen een beetje te druk helaas en het ijs was niet zo best.
Ik ga lekker van de kroegsport genieten. Veel meer pure spanningquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat gedraag je je als een wijf de laatste 2 dagen
Darts zit veel spanning in jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga lekker van de kroegsport genieten. Veel meer pure spanning
Als ik het weer een paar keer heb gedaan en het gaat goed vind ik het echt leuk om te doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind het altijd wel oke, niet super. Laatste kere was ook geen succes want ik was ziekmaar toch gegaan.
Ik heb gister sinds een lange tijd weer gemidget/mini-golfd
Is echt leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik het weer een paar keer heb gedaan en het gaat goed vind ik het echt leuk om te doen.
Midget golf heb ik ook al in jaaaren niet meer gedaanKan er ook niks van trouwens.
http://www.glowgolf.nl/quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is echt leukga ik onthouden voor een date.
paar jaar geleden gedaan met het werk. Maar dat was een faal. Was binnen en midden in de zomer dus bloedheet, geen succes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is echt leukga ik onthouden voor een date.
In de zomer en dan buiten is ook leuker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die vloer doet nu al pijn aan mijn ogen en dat al op de foto. Dat wordt hem dus niet
Ijshockey is bijna groter dan alle zomersporten .quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de winterspelen leuker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat denk ik ook wel ja. Behalve voetballen dan misschien al vind ik dat op de zomerspelen ook niet zo geweldig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ijshockey is bijna groter dan alle zomersporten .
Zag je die duitser net bij biathlon? Het was weer even 40-45, skiënd achter de russen aan over bevroren toendras.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de winterspelen leuker.
Ik eigenlijk ook wel. Bij de zomerspelen keek ik vooral uit naar bijv. het schoonspringen maar dat werd ook amper vertoond, mocht je via de streams kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat vindt ik ook niks.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Behalve voetballen dan misschien al vind ik dat op de zomerspelen ook niet zo geweldig.
Dat doe ik sowieso wel. Ik ga ook voor de winterspelen niet achter de tv zitten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Bij de zomerspelen keek ik vooral uit naar bijv. het schoonspringen maar dat werd ook amper vertoond, mocht je via de streams kijken.
ja doe ik nu dus ook omdat het niet op tv isquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel. Ik ga ook voor de winterspelen niet achter de tv zitten.
Nu ga ik even douchen. Dag
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef hafcfan het volgende:
Enige sporten die ik altijd volg zijn: Voetbal, ijshockey en darts
volgens mij heb je dit al een keer eerder gezegdquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is ons wel duidelijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet welke sport je bedoeltquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja het is wel knap. En ik zag er ooit eentje een salto doen tijdens zijn kur dat was wel tof. Maar volgens mij mag dat niet meer.quote:
quote:
faberyayoquote:I-grec A, i-grec O, gaat ie lekker, u ziet het zo
Het niejeveau, gaat opnieuw omhoog
Voor al y'all Ivo Niehe folk
Ik eis dingen als kunstschaatsen
Stijl sierlijk als kunstschaatsen
Outfit strak als kunstschaatsen
Laat me effe in je Ah, schaatsen
Ik ga ook even dartsen kijken.quote:
Nu ik dit zie bedenk ik me dat er misschien nog ijs in mijn vriezer ligt.quote:
Hou ons op de hoogte, iedereen zit op het puntje van zijn stoel voor de grote onthulling.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu ik dit zie bedenk ik me dat er misschien nog ijs in mijn vriezer ligt.
Maar misschien ook niet.
Ik ga nu kijken.
quote:
Feestje in huize GGMMquote:
Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mmmm heerlijk! Denk ik.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij staat Japan bovenaan.
Dr. Oetker heeft trouwens drie nieuwe vispizza's, naast de tonijn pizza.quote:
Graag meer info.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dr. Oetker heeft trouwens drie nieuwe vispizza's, naast de tonijn pizza.
Picsquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dr. Oetker heeft trouwens drie nieuwe vispizza's, naast de tonijn pizza.
Ik ga ze zsm proberen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, en Karina lust geen vispizza's
Ik dacht dat het altijd Restorante was.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, en Karina lust geen vispizza's
Dat ontdekte ik pas toen ik haar over de onovertroffen tonijnpizza hoorde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |