Dat houden ze wel tegen voorlopig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als er ooit een dag komt dat meer dan 70% van de auto's op water gaat rijden dan is het einde dollar en einde US denk ik.
twitter:Sky_Jurek twitterde op donderdag 13-02-2014 om 07:45:45Es verdichten sich die Hinweise, dass sich heute an der Trainerposition etwas ändern wird. #HSV reageer retweet
Altijd weer die aliens die ons tegen houdenquote:Op donderdag 13 februari 2014 06:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat houden ze wel tegen voorlopig.
In 1978 was er al een auto die meer dan 100 mile per gallon kon rijden. Kapot gemaakt, uitvinder dood op zn 24ste.
http://fuel-efficient-vehicles.org/energy-news/?page_id=787
Geloven in zulke shitquote:Op donderdag 13 februari 2014 06:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat houden ze wel tegen voorlopig.
In 1978 was er al een auto die meer dan 100 mile per gallon kon rijden. Kapot gemaakt, uitvinder dood op zn 24ste.
http://fuel-efficient-vehicles.org/energy-news/?page_id=787
Omdat je te dom bent voor Uni?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Naar school komen en dan horen dat al je lessen uitvallen.
Waarom ben ik in godsnaam naar het mbo gegaan.
Dat zal toch niet alleen in het mbo gebeurenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Naar school komen en dan horen dat al je lessen uitvallen.
Waarom ben ik in godsnaam naar het mbo gegaan.
Het is daar wel vreselijk slecht geregeld.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal toch niet alleen in het mbo gebeuren
Ach als jij het zegt maak ik me geen zorgen. Jij bent de allergrootste debiel hier met de verstandelijke vermogens van een kakkerlak, ha wat toevallig zeg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
Oooooooooooo, dat verklaart JR-Styles intellect. Of beter: het gebrek eraan
I got 99 masters and you bitch ain't got onequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach als jij het zegt maak ik me geen zorgen. Jij bent de allergrootste debiel hier met de verstandelijke vermogens van een kakkerlak, ha wat toevallig zeg.
Het enige wat jij hebt is een psychose.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
I got 99 masters and you bitch ain't got one
Om het lekkerder te laten bekken had ik het woord 'aint' weggelaten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
I got 99 masters and you bitch ain't got one
Dat is Jay-Z.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
What's 50 grand to a motherfucker like me, can you please remind me?
twitter:MailSport twitterde op donderdag 13-02-2014 om 11:09:17Lazio threaten legal action following claims a 17-year-old youth team player is actually 41 http://t.co/E5L932iHgd http://t.co/lm5mSkLCKq reageer retweet
Zou niet werken denk ik, Harry Potter is niet dik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat sexy vindt wil ik best Harry Potter spelen.
Bulgarijequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef TwenteFC het volgende:
Heeft iemand nog goede vakantie tips?
Vereisten;
Goedkoop bier
Lekkere wijven
Weinig Nederlanders, en al helemaal geen 18 jarige blaagjes.
Cubaquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef TwenteFC het volgende:
Vereisten;
Goedkoop bier
Lekkere wijven
Belgrado.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef TwenteFC het volgende:
Vereisten;
Goedkoop bier
Lekkere wijven
Al over nagedacht ja, maar dan moeten we wel iets vinden waar het niet stikt van de Nederlanders.quote:
Belgrado.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Al over nagedacht ja, maar dan moeten we wel iets vinden waar het niet stikt van de Nederlanders.
Anders kunnen we net zo goed hier blijven.
Voldoet aan jouw eisen. En ik heb er een leuke tijd gehad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dit is een suggestie die ik niet had verwacht, hoezo cuba?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dit is een suggestie die ik niet had verwacht, hoezo cuba?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef TwenteFC het volgende:
Vereisten;
Goedkoop bier
Lekkere wijven
Hoe heb je vakantie daar gevierd? Standaard rondje met de auto door het land gereden?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voldoet aan jouw eisen. En ik heb er een leuke tijd gehad.
Je moet naar Cuba niet echt voor een zuipvakantie gaan. En het is niet goedkoop neequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef TwenteFC het volgende:
Wel tering goedkoop vliegen naar Belgrado trouwens![]()
Cuba is dan weer stuk duurder, scheelt paar honderd euro waar we veel bier van kunnen kopen.
Begonnen in Varadero, rondje gemaakt en weer geeindigd in Varadero.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe heb je vakantie daar gevierd? Standaard rondje met de auto door het land gereden?
Niet voor bier nee, maar rum daarentegen...quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je moet naar Cuba niet echt voor een zuipvakantie gaan. En het is niet goedkoop nee
Ja ik ook. Ook naar Ceinfuegos en Trinidad geweest dus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Begonnen in Varadero, rondje gemaakt en weer geeindigd in Varadero.
Heerlijke mojitos voor 1.80 ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet voor bier nee, maar rum daarentegen...
Vanaf Eindhoven met WizzAir ben je er zo, zeer knappe vrouwen, veel goede maar ook goedkope partymogelijkheden en bovendien is vrijwel alles daar nog goedkoop. Zelfs een uitstekend hotel is goedkoop te regelen haha.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef TwenteFC het volgende:
Wel tering goedkoop vliegen naar Belgrado trouwens![]()
Cuba is dan weer stuk duurder, scheelt paar honderd euro waar we veel bier van kunnen kopen.
Nog tips qua hotels enzo dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vanaf Eindhoven met WizzAir ben je er zo, zeer knappe vrouwen, veel goede maar ook goedkope partymogelijkheden en bovendien is vrijwel alles daar nog goedkoop. Zelfs een uitstekend hotel is goedkoop te regelen haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |