Zou niet werken denk ik, Harry Potter is niet dik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat sexy vindt wil ik best Harry Potter spelen.
Bulgarijequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef TwenteFC het volgende:
Heeft iemand nog goede vakantie tips?
Vereisten;
Goedkoop bier
Lekkere wijven
Weinig Nederlanders, en al helemaal geen 18 jarige blaagjes.
Cubaquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef TwenteFC het volgende:
Vereisten;
Goedkoop bier
Lekkere wijven
Belgrado.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef TwenteFC het volgende:
Vereisten;
Goedkoop bier
Lekkere wijven
Al over nagedacht ja, maar dan moeten we wel iets vinden waar het niet stikt van de Nederlanders.quote:
Belgrado.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Al over nagedacht ja, maar dan moeten we wel iets vinden waar het niet stikt van de Nederlanders.
Anders kunnen we net zo goed hier blijven.
Voldoet aan jouw eisen. En ik heb er een leuke tijd gehad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dit is een suggestie die ik niet had verwacht, hoezo cuba?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dit is een suggestie die ik niet had verwacht, hoezo cuba?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef TwenteFC het volgende:
Vereisten;
Goedkoop bier
Lekkere wijven
Hoe heb je vakantie daar gevierd? Standaard rondje met de auto door het land gereden?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voldoet aan jouw eisen. En ik heb er een leuke tijd gehad.
Je moet naar Cuba niet echt voor een zuipvakantie gaan. En het is niet goedkoop neequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef TwenteFC het volgende:
Wel tering goedkoop vliegen naar Belgrado trouwens![]()
Cuba is dan weer stuk duurder, scheelt paar honderd euro waar we veel bier van kunnen kopen.
Begonnen in Varadero, rondje gemaakt en weer geeindigd in Varadero.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe heb je vakantie daar gevierd? Standaard rondje met de auto door het land gereden?
Niet voor bier nee, maar rum daarentegen...quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je moet naar Cuba niet echt voor een zuipvakantie gaan. En het is niet goedkoop nee
Ja ik ook. Ook naar Ceinfuegos en Trinidad geweest dus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Begonnen in Varadero, rondje gemaakt en weer geeindigd in Varadero.
Heerlijke mojitos voor 1.80 ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet voor bier nee, maar rum daarentegen...
Vanaf Eindhoven met WizzAir ben je er zo, zeer knappe vrouwen, veel goede maar ook goedkope partymogelijkheden en bovendien is vrijwel alles daar nog goedkoop. Zelfs een uitstekend hotel is goedkoop te regelen haha.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef TwenteFC het volgende:
Wel tering goedkoop vliegen naar Belgrado trouwens![]()
Cuba is dan weer stuk duurder, scheelt paar honderd euro waar we veel bier van kunnen kopen.
Nog tips qua hotels enzo dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vanaf Eindhoven met WizzAir ben je er zo, zeer knappe vrouwen, veel goede maar ook goedkope partymogelijkheden en bovendien is vrijwel alles daar nog goedkoop. Zelfs een uitstekend hotel is goedkoop te regelen haha.
Ik zat in een goed hotel vlakbij het Centraal Station ik zal ws zo even de naam proberen te achterhalen maar ik dacht iets met Astor.quote:
http://www.astoria.rsquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zat in een goed hotel vlakbij het Centraal Station ik zal ws zo even de naam proberen te achterhalen maar ik dacht iets met Astor.
Verder is Belgrado een indrukwekkende en ook mooie stad.
Toeval bestaat niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://www.astoria.rs
Deze toevallig?
Ga naar Isla Margarita. Het bier is er niet extreem goedkoop, maar de dames wel. Aangezien jullie uit de Achterhoek komen, acht ik de kans op onbetaalde seks in Bulgarije erg klein en als je dan toch moet betalen kun je het beste naar Isla Margarita gaan. Venezuela, dus veel lekkerder kom je ze niet tegen. Extreem goedkoop ook nog.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef TwenteFC het volgende:
Zaterdag maar eens overleggen wat we gaan doen danBedankt voor de tips hier.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga naar Isla Margarita. Het bier is er niet extreem goedkoop, maar de dames wel. Aangezien jullie uit de Achterhoek komen, acht ik de kans op onbetaalde seks in Bulgarije erg klein en als je dan toch moet betalen kun je het beste naar Isla Margarita gaan. Venezuela, dus veel lekkerder kom je ze niet tegen. Extreem goedkoop ook nog.
Bijkomend voordeel zijn het grote aantal Colombiaanse druglords.
Waarheen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:51 schreef DonRaja het volgende:
Net tickets geboekt, nu nog ff hotels uitzoeken.
Als man moet je daar zijn geweest. Is een soort van Hedonism II alleen dan zonder Amerikanen en lillike wijven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens vliegtickets van rond de 900 euro pp manEn dan ben je er alleen nog maar.
Zeg het eens maatje.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig vnv weer echte sport.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond weer Premier League Darts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |