Ik zat in een goed hotel vlakbij het Centraal Station ik zal ws zo even de naam proberen te achterhalen maar ik dacht iets met Astor.quote:
http://www.astoria.rsquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zat in een goed hotel vlakbij het Centraal Station ik zal ws zo even de naam proberen te achterhalen maar ik dacht iets met Astor.
Verder is Belgrado een indrukwekkende en ook mooie stad.
Toeval bestaat niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://www.astoria.rs
Deze toevallig?
Ga naar Isla Margarita. Het bier is er niet extreem goedkoop, maar de dames wel. Aangezien jullie uit de Achterhoek komen, acht ik de kans op onbetaalde seks in Bulgarije erg klein en als je dan toch moet betalen kun je het beste naar Isla Margarita gaan. Venezuela, dus veel lekkerder kom je ze niet tegen. Extreem goedkoop ook nog.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef TwenteFC het volgende:
Zaterdag maar eens overleggen wat we gaan doen danBedankt voor de tips hier.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga naar Isla Margarita. Het bier is er niet extreem goedkoop, maar de dames wel. Aangezien jullie uit de Achterhoek komen, acht ik de kans op onbetaalde seks in Bulgarije erg klein en als je dan toch moet betalen kun je het beste naar Isla Margarita gaan. Venezuela, dus veel lekkerder kom je ze niet tegen. Extreem goedkoop ook nog.
Bijkomend voordeel zijn het grote aantal Colombiaanse druglords.
Waarheen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:51 schreef DonRaja het volgende:
Net tickets geboekt, nu nog ff hotels uitzoeken.
Als man moet je daar zijn geweest. Is een soort van Hedonism II alleen dan zonder Amerikanen en lillike wijven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens vliegtickets van rond de 900 euro pp manEn dan ben je er alleen nog maar.
Zeg het eens maatje.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig vnv weer echte sport.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond weer Premier League Darts
Ze is tevens het buitenechtelijke kind van Mart Smeets.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zhang_Hong#Persoonlijke_records
"DOPINGHOER"
Alle Oranjetokkies zijn mad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze is tevens het buitenechtelijke kind van Mart Smeets.![]()
Dat is zo'n dooddoener héquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Al die mensen die ook zeggen dat NL het goed doet op de OS. Ze falen zowat overal in. Alleen schaatsen wat nergens echt populair is winnen ze wat.
Dat zegt me niks. Bij schaatsen zijn er wel 30 verschillende mogelijkheden om een medaille te winnen, maar boeien het zijn sowieso geen mondiale sporten, want heel Zuid-Amerika en Afrika doen al niet mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is zo'n dooddoener hé
Lees dit eens.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zegt me niks. Bij schaatsen zijn er wel 30 verschillende mogelijkheden om een medaille te winnen, maar boeien het zijn sowieso geen mondiale sporten, want heel Zuid-Amerika en Afrika doen al niet mee.
En het is wel een verschil of een groot land domineert wat zou kunnen, omdat ze zoveel inwoners hebben dat ze altijd ergens goed in zijn zoals Brazilië met voetbal of een klein landje dat domineert. Dan weet je dat t een kleine sport is of je moet een bijzondere lichting hebben. maar goed het telt wel aan anders eindigen we misschien met 0 medailles.quote:
Ik ben ook heel vereerd met mijn eerste gouden medaille.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zhang_Hong#Persoonlijke_records
"DOPINGHOER"
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vereerd met mijn eerste gouden medaille.
[ afbeelding ]
Ja heel goed. Jij?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ik wasvergeten.
Alles goed?
Hoiquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vereerd met mijn eerste gouden medaille.
[ afbeelding ]
Ik steek ook een keertje mijn nek uit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
![]()
Dat heb je knap gedaan Johannes.
Nederland is trots op je.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik steek ook een keertje mijn nek uit.
Ik heb in de winter eigenlijk nooit trek in ijs.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wilde aan mijn ijsje beginnen, komt mijn wat papperige eten zowat door m'n neus naar buiten.
Behalve als ik wappie ben, raketjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb in de winter eigenlijk nooit trek in ijs.
ik ook nooit, alleen ijsblokjes met appelsap wil er nog wel eens in.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nederland is trots op je.
[..]
Ik heb in de winter eigenlijk nooit trek in ijs.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan echt niet tegen waterijs.
Sorry, ik heb al jaren last van ontstoken tandvlees en mijn zenuwen kunnen daar echt niet tegenquote:
Oh, zo. Dan kan je er zelf niks aand oen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb al jaren last van ontstoken tandvlees en mijn zenuwen kunnen daar echt niet tegen
Ik heb ook overmatige speekselvorming waardoor ik heel makkelijk tandsteen krijg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, zo. Dan kan je er zelf niks aand oen.
Behalve naar de tandarts gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |