Staat genoteerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zegt me niks. Bij schaatsen zijn er wel 30 verschillende mogelijkheden om een medaille te winnen, maar boeien het zijn sowieso geen mondiale sporten, want heel Zuid-Amerika en Afrika doen al niet mee.
En het is wel een verschil of een groot land domineert wat zou kunnen, omdat ze zoveel inwoners hebben dat ze altijd ergens goed in zijn zoals Brazilië met voetbal of een klein landje dat domineert. Dan weet je dat t een kleine sport is of je moet een bijzondere lichting hebben. maar goed het telt wel aan anders eindigen we misschien met 0 medailles.quote:
Ik ben ook heel vereerd met mijn eerste gouden medaille.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zhang_Hong#Persoonlijke_records
"DOPINGHOER"
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vereerd met mijn eerste gouden medaille.
[ afbeelding ]
Ja heel goed. Jij?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ik wasvergeten.
Alles goed?
Hoiquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vereerd met mijn eerste gouden medaille.
[ afbeelding ]
Ik steek ook een keertje mijn nek uit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
![]()
Dat heb je knap gedaan Johannes.
Nederland is trots op je.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik steek ook een keertje mijn nek uit.
Ik heb in de winter eigenlijk nooit trek in ijs.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wilde aan mijn ijsje beginnen, komt mijn wat papperige eten zowat door m'n neus naar buiten.
Behalve als ik wappie ben, raketjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb in de winter eigenlijk nooit trek in ijs.
ik ook nooit, alleen ijsblokjes met appelsap wil er nog wel eens in.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nederland is trots op je.
[..]
Ik heb in de winter eigenlijk nooit trek in ijs.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan echt niet tegen waterijs.
Sorry, ik heb al jaren last van ontstoken tandvlees en mijn zenuwen kunnen daar echt niet tegenquote:
Oh, zo. Dan kan je er zelf niks aand oen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb al jaren last van ontstoken tandvlees en mijn zenuwen kunnen daar echt niet tegen
Ik heb ook overmatige speekselvorming waardoor ik heel makkelijk tandsteen krijg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, zo. Dan kan je er zelf niks aand oen.
Behalve naar de tandarts gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |