Nee, 1 biertje en 1 Guiness (deels) bij de Guiness Tour House. Ben niet echt een drinker en vriend van mij drinkt helemaal niet. Dus kroegen bezoeken doen we nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je al veel whisky op?
Het stormt overal geloof ik, in geval van nood kun je altijd nog bier gaan drinken. Om het storm op het randje van een klip te gaan staan lijkt me ook niet zo handig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker, eerste dagen enorm geluk gehad met het weer.. nu stormt het best wel
![]()
We wilde nog naar Cliffs of Moher gaan, lijkt me erg mooi, maar het weer daar is nog veel erger.. en gezie nhet 4 uur rijden is (heen), ben ik bang dat het hem niet gaat worden
Ik hoorde vanmorgen dat er een leraren tekort komt voor de basisscholen, omdat beginnende leraren snel terug stappen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alexander Pechtold is een baas. Net als het gehele gedachtegoed van D66. Stelt onderwijs centraal, aangezien dat de toekomst is. Niets mis mee.
In tegenstelling tot de anderen is dat niet zo'n treurwilg die van een afstand toekijkt en niet ingrijpt.quote:
Helaas is Saind er niet om je over alle verschillende smaaksensaties van Guiness te ondervragen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, 1 biertje en 1 Guiness (deels) bij de Guiness Tour House. Ben niet echt een drinker en vriend van mij drinkt helemaal niet. Dus kroegen bezoeken doen we nietvind ik deels jammer maar ook weer niet heel erg.
we zijn al naar een berg geweest en andere cliffs, toen het nog goed weer wasquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het stormt overal geloof ik, in geval van nood kun je altijd nog bier gaan drinken. Om het storm op het randje van een klip te gaan staan lijkt me ook niet zo handig.
Die Bontes is pas een treurwilg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de anderen is dat niet zo'n treurwilg die van een afstand toekijkt en niet ingrijpt.
T is een grote tering bende daar in Den Haag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de anderen is dat niet zo'n treurwilg die van een afstand toekijkt en niet ingrijpt.
Met z'n irritante accent en al die onzin die hij uitslaat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Bontes is pas een treurwilg.
Heb je nog wel meegekregen dat Matavz is afgekeurd? anders bij dezequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
Concert van Limp Bizkit is wel het hoogte punt van deze trip
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met z'n irritante accent en al die onzin die hij uitslaat.
Triest dat zoiets in de kamer zit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met z'n irritante accent en al die onzin die hij uitslaat.
Wilders stemmenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
T is een grote tering bende daar in Den Haag.
Nee.. ffs, zeg aub dat je een grap maakt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog wel meegekregen dat Matavz is afgekeurd? anders bij deze
Geen grapquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. ffs, zeg aub dat je een grap maakt?
Het is nog niet helemaal afgeketst dus het kan nog. Die Brands weet wel ongelofelijk bedragen voor spelers binnen te halen, iedere keer weer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Het is nog waar ook.. mooi kut.. hopen dat ze er nog snel overkomen, 7 miljoen is ook goed
Ja maar ze hebben ook 6.5/7 betaald voor hemquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is nog niet helemaal afgeketst dus het kan nog. Die Brands weet wel ongelofelijk bedragen voor spelers binnen te halen, iedere keer weer.
Miskoopquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben ook 6.5/7 betaald voor hem
Gordon toch dacht ik?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel grappig om te zien dat er vooraf groot kabaal werd gemaakt om al die mensenrechten in Rusland en je tijdens de spelen er geen ene flikker over hoort.
Hypequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel grappig om te zien dat er vooraf groot kabaal werd gemaakt om al die mensenrechten in Rusland en je tijdens de spelen er geen ene flikker over hoort.
Hi babequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hype
Maarja, ook al is het hype is het toch beter dan er niets aan doen.
Gordon wil vooral zelf aandacht ik denk dat dat het eerder is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De mening van Gordon is niet rullevant. Die jankt altijd als het hem uitkomt.
http://www.ibtimes.com/wi(...)herlands-why-1554557quote:In the Netherlands, skating long distances on ice is a common practice for many, making it only natural they would have interest in distance speed skating in the Olympics. In winter months, skating is a sensible form of transportation, as commuters skate along frozen canals to visit family or friends who live many villages away. Much of the country sits below sea level, so it’s frequently not a particularly arduous journey to travel by skates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |